Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2003, 22:46
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Eten jullie die vaak?
Je hebt verschillende soorten he, pizza's, pasta's, echte eenpansgerechten, noodles, allemaal van dat soort ..troep. In de winkel zijn nu ook echt gewoon maaltijd met spruitjes, een speklapje en aardappels te koop.
Doen jullie daar thuis veel aan? En waarom?

ben benieuwd
edit: zet er ook bij wat je dan eet

Laatst gewijzigd op 25-10-2003 om 22:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2003, 22:52
Nuck
Nuck is offline
Mja, redelijk. Als ik moet trainen 's avonds en ik heb tot 6 uur college, wil ik nog wel eens iets in de magnetron gooien. Niks mis mee .
Oud 25-10-2003, 23:35
strafcorner
strafcorner is offline
nee nooit, ik stel hoge eisen aan het voer dat ik tot mij neem.
Oud 26-10-2003, 08:08
the tourist
the tourist is offline
Nooit, wij hebben niet eens een magnetron
Pizza wel trouwens.

Laatst gewijzigd op 26-10-2003 om 13:42.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 08:33
synclinorium
synclinorium is offline
ja wij eten wellis pizza en lasagne ( is eigenlijk meer fast food ).... maar vrijwel nooit echte kant en klaar maaltijden
Oud 26-10-2003, 09:31
Boogie
Boogie is offline
De aardappel-vlees-groente k&k maaltijd neem ik niet. Dat kan ik zelf ook wel. Net als de stamppotten. De lasagnes eet ik nog wel eens, omdat ik dat zelf te veel werk vind.
Oud 26-10-2003, 10:23
Verwijderd
Soms. Als ik training heb, maak ik nog wel eens zo'n kant en klaar pasta waar je alleen heet water bij moet gooien. Die hele kant en klaar maaltijden met aardappels enzo eet ik niet, want we hebben ook geen magnetron En al hadden we er eentje, dan hoefde ik dat nog niet.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 14:20
Verwijderd
Alleen diepvriespizza's, verder eigenlijk niet. Dan haal ik liever wat vlees en gooi er zo'n potje Hak groente bij, vooral Mexicaans is lekker.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 15:31
PV
PV is offline
ja, omdat het weinig tijd kost + bijna geen afwas.
vooral macaroni of rijst. het moet wel in een pannetje kunnen want ik ben onhandig met magnetrons
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 15:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik eet eigenlijk haast nooit kant en klaar maaltijden, natuurlijk wel eens een diepvriespizza en heel af en toe kant en klare lasagne maar verder kook ik, mn vader of moeder meestal zelf. Vind het over het algemeen toch wel lekkerder om zelf te koken omdat kant en klaar maaltijden vaak erg zout zijn of sterk gekruid en daar houd ik helemaal niet van. De iglo kookstarts vind ik wel ontzettend lekker maar die zijn jammergenoeg best duur.
Oud 26-10-2003, 17:28
Verwijderd
Ik eet vaak kant en klare Noodels, of een kant en klaar stokbroodje kruidenboter .
En soms voor mijn werk een kant en klaar maaltijd bij de toko, maar dat is wel redelijk vers, maar alleen niet zelfgemaakt.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 17:37
maffevis
maffevis is offline
Ik eet vaak makkelijk, pizza, noodles, soep etc... want ik ben gewoon te lui om uitgebreid te staan koken
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 18:12
Dhyana
Dhyana is offline
Als ik alleen eet, eet ik meestal van die diepvries aardappelschotels (grieks, zwitsers, hollands etc) of een doosje hollandse pangroenten. Of saucijzenbroodjes oid. Maar ik kook ook weleens 'gewoon'.

Mijn favoriete kant-en-klaar maaltijd: poffertjes =)
Oud 26-10-2003, 20:08
frozenfountain
frozenfountain is offline
We eten weleens diepvriespizza. Maar mijn moeder en oma willen echt niet dat m'n zusje en ik troep eten. Niet gezond die kant en klaar maaltijden, zeggen ze.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 21:24
Verwijderd
Pizza voor in de oven wel.
diepvries lasagna voor in de oven ook wel soms.

Maar die gare bakjes met spaghetti of macaroni, gatver. Zelf maken is veel lekkerder en gezonder lijkt me, zonder al die conserveermiddelen. Zit ook veel te veel saus op.
En aardappelen met groente vind ik helemaal onzin, ik vind vers gewoon veel lekkerder. En ja, dat je weinig tijd hebt om te koken, oke. Maar maak dan een keer als je wel tijd hebt iets vers en vries het in of bewaar het voor de volgende avond ofzo.

die diepvries aardappel/groente wok mixen zijn wel lekker, maar die moet je zelf dus afbakken, niet alleen microwaven.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 23:22
[CP]Grinttegel
[CP]Grinttegel is offline
Over het algemeen niet, maar heel af en toe een keertje Nasi met Babi Pangang van de appie. Is nog goed te eten ook. Maar het liefste ga ik lekker chinezen
Oud 29-10-2003, 14:21
Balance
Balance is offline
Bijna elke maandag eet ik van die Noodles troep en bijna elke dinsdag spaghetti/macaroni/lasagna (niet koken, maar gewoon van die magnetron dingen)
verder eten we 2x per maand pizza en af en toe wel eens zo'n remia ding dat je in de magnetron moet doen.
Oud 29-10-2003, 15:29
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Bootsman123 schreef op 26-10-2003 @ 20:55:
Af en toe. Eigenlijk wanneer mijn moeder pas laat thuis komt en ik toch al graag gegeten wil hebben voor het trainen.
Je kan toch ook gewoon voor jezelf gaan koken dan? Bent toch niet afhankelijk van je moeder?
Oud 29-10-2003, 15:36
ssjpan
ssjpan is offline
bijna nooit, maar pizza wel eens.
Oud 29-10-2003, 15:49
Silver rain
Silver rain is offline
Zo eens in de week pizza maar verder niet
Oud 29-10-2003, 16:43
Konijn
Konijn is offline
Wij eten het wel, zowel pizza/pasta/pannekoeken als kant en klare AardGroeVlees/Chinese maaltijden.
Mijn ouders hebben een eigen zaak, komen pas om half zeven thuis, mijn broertje komt pas om half zes thuis van zn werk. Ik ben meestal de hele dag thuis of om twaalf uur terug van school, dus of ik kook of als ik daar te moe voor ben, eten we dus kant en klaar.
(Is toch bijna elke week wel 3x ofzo.. niet zo gezond eigenlijk )
Oud 29-10-2003, 16:49
lieve_dodo88
lieve_dodo88 is offline
Bijna nooit, alleen heel soms pizza
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 16:50
twuunkle
twuunkle is offline
magnetron maaltijden (die van de ah zijn zoooow lekker!)
eet ik wel een keer in de week, mn moeder is dan weg en ik en mn zus komen das pas laat terug, dus dan hebben we geen zin om nog te koken dus
vooral lasagna en boerenkool met worst zijn echt aanraders
Oud 29-10-2003, 20:57
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Af en toe een pizzatje, een enkele keer chinees. De 'complete maaltijden' (ik lust minstens drie van die bakjes) bevallen me niet.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 21:39
Verwijderd
Ik eet eigenlijk alleen de ah stoommaaltijden, maar die zijn gewoon echt lekker (echt niks mis mee)

Verder eet ik best ipv kant en klaar maaltijden nu best wel vaak chinees/thais; is ook snel en net zo goedkoop (je doet er vaak zelfs nog 1,5 keer mee) nadeel is wel dat je moet wachten tot het er is. Maar een beetje plannen en het komt goed (bellen als je in de bus naar huis zit, afspreken over een half uur)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2003, 20:28
antigone
antigone is offline
ik heb vandaag een kip curry magnetronmaaltijd op.

was op het randje.
Oud 30-10-2003, 20:38
Verwijderd
Als ik alleen eet wil ik wel eens zo'n bakje lasagne in de magentron doen, smaakt vrij goed en vult ook. Lekker handig
Maar over het algemeen maak ik dan alleen sla met brood erbij en een omelet ofzo. Die dingen met aardappels en groente heb ik nog nooit gehad, maar sommige schijnen goed te smaken.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 21:17
Veenbes
Veenbes is offline
Ongeveer drie keer per maand een koken & stomen maaltijd... snel, handig en lekker.
Oud 13-11-2003, 13:48
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Veenbes schreef op 30-10-2003 @ 22:17:
Ongeveer drie keer per maand een koken & stomen maaltijd... snel, handig en lekker.
Bij de AH kun je ECHT lekkere dingen halen. Allemaal van die maaltijden die je in de magnetron kunt opwarmen: van chinees tot gewone pizza...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 16:56
Lady Jane
Lady Jane is offline
Thuis eten wij nooit kant en klaar maaltijden. Ik weet eigenlijk niet waarom, vinden het leuker om zelf te koken en lekkerder.

Als ik met mijn vriend ben dan kopen we vaak pizza of kip Tandori eeeh dat is zo lekker! . Verder niks eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 17:00
MUTS123
MUTS123 is offline
Vrij vaak ja. Toen ik een week alleen thuis was had ik echt geen zin om te koken voor mijzelf, dus echt alleen maar diepvries pizza's en magnetronspul van de AH, das echt lekker.
Verder doordeweeks ook weleens.
Oud 14-11-2003, 07:18
Ambrosia
Ambrosia is offline
Enkel diepvriespizza's eigenlijk.
Die kant-en-klare maaltijden...ik snap niet wat er lekker aan is! Meer saus dan iets anders, en het zit vol met bewaringsmiddelen. ik maak het veel liever zelf klaar.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 11:37
Dory
Dory is offline
Ik eet elke dinsdag pizza
Oud 15-11-2003, 15:45
Angeles
Angeles is offline
Van die mandjes met Indonesisch eten vind ik soms wel lekker, of zo'n zakje pasta van Grand'Italia (mijn favoriete smaak hebben ze dus niet meer), of zuurkoolstamppot met worst van de Albert Heijn of de groentenboer.
Oud 15-11-2003, 16:09
wissie
wissie is offline
Wij eten alleen kant en klaar maaltijden als er echt geen tijd is om normaal eten klaar te maken en dat komt niet zo vaak voor.

Meestal hebben we dan van die chinese kant en klaar zooi, rijst en satesaus en kip, weet ik veel. Ik vind het wel te eten, maar niet echt lekker. Soms ook pizza's. We eten nooit aardappelen of andere Nederlandse gerechten als kant en klaar maaltijd.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 16:56
vixen
vixen is offline
Soms als ik geen zin heb om te koken koop ik zo'n pakje met uhm..ik weet eigenlijk nie hoe het heet, maar dat flikker je dan in een koekepan en dan bak je et tot het warm is en dat is echt goed te eten.
Oud 15-11-2003, 18:29
Iduna
Iduna is offline
Die magnetron lasagne van euroshopper heb ik weleens op maar dat haalt het natuurlijk niet bij de 'echte'. Wel makkelijk, ook te eten maar niet echt lekker. Verder heb ik (nog) niks uitgeprobeerd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten