Advertentie | |
|
![]() |
|
Wij eten het wel, zowel pizza/pasta/pannekoeken als kant en klare AardGroeVlees/Chinese maaltijden.
Mijn ouders hebben een eigen zaak, komen pas om half zeven thuis, mijn broertje komt pas om half zes thuis van zn werk. Ik ben meestal de hele dag thuis of om twaalf uur terug van school, dus of ik kook of als ik daar te moe voor ben, eten we dus kant en klaar. (Is toch bijna elke week wel 3x ofzo.. niet zo gezond eigenlijk ![]()
|
magnetron maaltijden (die van de ah zijn zoooow lekker!)
eet ik wel een keer in de week, mn moeder is dan weg en ik en mn zus komen das pas laat terug, dus dan hebben we geen zin om nog te koken dus ![]() vooral lasagna en boerenkool met worst zijn echt aanraders ![]()
|
Verwijderd
|
Ik eet eigenlijk alleen de ah stoommaaltijden, maar die zijn gewoon echt lekker
![]() Verder eet ik best ipv kant en klaar maaltijden nu best wel vaak chinees/thais; is ook snel en net zo goedkoop (je doet er vaak zelfs nog 1,5 keer mee) nadeel is wel dat je moet wachten tot het er is. Maar een beetje plannen en het komt goed (bellen als je in de bus naar huis zit, afspreken over een half uur) |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik alleen eet wil ik wel eens zo'n bakje lasagne in de magentron doen, smaakt vrij goed en vult ook. Lekker handig
![]() Maar over het algemeen maak ik dan alleen sla met brood erbij en een omelet ofzo. Die dingen met aardappels en groente heb ik nog nooit gehad, maar sommige schijnen goed te smaken. |
![]() |
|
![]() |
Wij eten alleen kant en klaar maaltijden als er echt geen tijd is om normaal eten klaar te maken en dat komt niet zo vaak voor.
Meestal hebben we dan van die chinese kant en klaar zooi, rijst en satesaus en kip, weet ik veel. Ik vind het wel te eten, maar niet echt lekker. Soms ook pizza's. We eten nooit aardappelen of andere Nederlandse gerechten als kant en klaar maaltijd. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat vind je decadent? Verwijderd | 109 | 20-09-2009 16:40 | |
Eten & Drinken |
Kant-en-klaar-maaltijd do's & don'ts Ceridwen | 46 | 15-10-2006 16:33 | |
Eten & Drinken |
wat te eten op werk- 30 min magnetron only Ninnoc | 28 | 03-07-2006 12:15 | |