Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2006, 18:36
Ceridwen
Ceridwen is offline
Soms heb je wel eens geen zin om te koken. En in plaats van meteen naar de Mac of de pizzeria te spurten kiest men voor een kant-en-klaar maaltijd.
Post hier je ervaringen daarmee.

Ik had vanavond Foe Yong Hai met bami van de AH.
En het was niet lekker. Het smaakte een beetje flauw.
Oud 10-10-2006, 18:52
Bloem
Bloem is offline
Ik vind kant en klaar maaltijden per defenitie vies. Dat slaat vast nergens op en er zijn vast vre-se-lijk lekker varianten, maar ik word er doorgaans niet gelukkig van.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 19:20
Verwijderd
diepvriespizza kan er altijd wel mee door. En met kant en klare lasagne is meestal ook niets mis.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 10-10-2006 @ 20:20 :
diepvriespizza kan er altijd wel mee door.

De kant en klaar maaltijden van AH vind ik niet erg lekker; vind het weinig smaak hebben (E621 oid).
De lasagne van Quorn vind ik wel lekker.
Ik zag gisteren dat de aldi ook kant en klaar verkoopt, maar die heb ik nog niet geprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 20:15
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Lasagne van Quorn is echt

Heerlijk
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 20:25
Verwijderd
Citaat:
~lienepien~ schreef op 10-10-2006 @ 20:23 :

De kant en klaar maaltijden van AH vind ik niet erg lekker; vind het weinig smaak hebben (E621 oid).
De lasagne van Quorn vind ik wel lekker.
Ik zag gisteren dat de aldi ook kant en klaar verkoopt, maar die heb ik nog niet geprobeerd.
Die lasagne van de Aldi vind ik persoonlijk erg lekker!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 20:43
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Bloem schreef op 10-10-2006 @ 19:52 :
Ik vind kant en klaar maaltijden per defenitie vies. Dat slaat vast nergens op en er zijn vast vre-se-lijk lekker varianten, maar ik word er doorgaans niet gelukkig van.
same here

en pizza lust ik niet..
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 20:49
Konijn
Konijn is offline
Diepvriespizza's vind ik wel ok, voor de rest eet ik eigenlijk geen kant en klaar
Oud 10-10-2006, 21:44
Miracle
Miracle is offline
Sinds ik tot zes uur college heb, eet ik soms toch wel kant en klaar. Inmiddels heb ik gehad: Foe yong hai met bami van de aldi en bami van de AH, beide opgewarmt in een koekepan, eerste was best te eten, de tweede niet. Gisteren heb ik de bami van de AH gehad met kip sate, kip en een gehakt balletje. Beetje rare combinatie, maar het was goed te eten. Deze heb ik in de magnetron verwarmt. Misschien dat dat nog wat uit maakt.
Oud 10-10-2006, 21:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De enige kant en klaar maaltijden die ik wel eens koop/eet zijn kant en klare lasagne (vind ik wel te eten) en diepvriespizza (vind ik van tijd tot tijd ook wel lekker). Alle andere dingen als macaroni, bami, nasi, etc maak ik liever zelf. Ik vind het duur en vaak te weinig zo'n portie. Wat ik dan doe is gewoon zelf een keer nasi/bami/macaroni maken maar dan voor meerdere keren en een aantal bakjes invriezen. Dan heb je je eigen kant en klaar maaltijd. Zo lekker als jij wil, zo veel als jij wil en een stuk goedkoper
Oud 10-10-2006, 22:05
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De meeste kant-en-klaar-maaltijden ben je op een bepaalde termijn tegengegeten, dan zijn ze niet meer lekker. Goed voor af en toe, maar je moet het niet te veel eten.
Van de Edah: de hutspot vind ik niet lekker, alleen de gehaktballetjes erbij. Maar er zitten te grote stukken wortel in vind ik zelf. Had nog meer "gestampt" kunnen worden. Macaroni en spaghetti hebben te weinig smaak. Griekse gyros schotel gaat nog wel, maar ook hier mis je vooral bij de "aardappeltjes" wat smaak. De Chinese maaltijden vind ik nog altijd wel goed te doen, vooral de saté met nasi.
Diepvriespizza's zijn ook goed te doen, vooral de Ristorante Quattro Fromage.
Oud 10-10-2006, 22:28
Verwijderd
AH excellent geitenkaas honing maaltijd salade. Hoe lekker!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 22:34
Verwijderd
Als je geld over hebt: de stoommaaltijden van de Appie zijn muy bien!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 22:36
Bloem
Bloem is offline
Oh, ik vind diepvriespizza's nog wel oke. Maar dat eten in die plastic bakjes... Zelfs dat dure spul van AH heb ik voor de helft weggegooid omdat ik het onsmakelijk vond.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 04:33
Ceridwen
Ceridwen is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 10-10-2006 @ 21:25 :
Die lasagne van de Aldi vind ik persoonlijk erg lekker!
Ik heb ook ooit een kant-en-klaar-lasagne van de Aldi gehad, en toen ik dat opwarmde in de magentron werd het soep! Het was desondanks nog wel te eten geloof ik
Oud 11-10-2006, 06:32
Verwijderd
van de AH vind ik de andijvie, en de boerenkool wel lekker

de rest van die magnetronzooi, bevat naar mijn smaak teveel aardappel en te weinig groente.

Chinees en overig buitenlands vind ik vaakgeen ruk aan
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 13:23
gurl19
gurl19 is offline
Pizza's vind ik altijd lekker, en die aardappelzakken met groente en vlees vind ik ook wel lekker.

Lasagne kant en klaar vind ik mega vies vergeleken met die van mijn moeder. Ook kant en klare pannenkoeken zijn een stuk minder.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 13:35
Ceridwen
Ceridwen is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 11-10-2006 @ 14:23 :
Pizza's vind ik altijd lekker, en die aardappelzakken met groente en vlees vind ik ook wel lekker.

Lasagne kant en klaar vind ik mega vies vergeleken met die van mijn moeder. Ook kant en klare pannenkoeken zijn een stuk minder.
Huh? Aardappelzakken met groente en vlees?

Ohja kant-en-klaar pannenkoeken vind ik wel lekker, en broodje Bapao ook, alleen telt dat niet als maaltijd misschien.
En de quiche van de AH was ook best te eten
Oud 11-10-2006, 14:30
gurl19
gurl19 is offline
Ja van de Aviko ofzo, of gewoon van de aldi. Met blokjes of schijfjes aardappels, met wat groente en spekjes ofzo. Gister trouwens met rijst, gyros en groente gehad. Ook wel redelijk lekker.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 15:09
Mara
Mara is offline
Ik eet die dingen wel op m'n werk, als ik middag en avond moet. Ik mag dan op kosten van de baas eten
Nasi saté van de c1000 is wel te eten. De rest (Hollandse maaltijden) zien er niet echt lekker uit, nog nooit geprobeerd
Laatst had ik penne carbonara geprobeerd, die was ronduit ranzig. Teveel saus, smaakte niet lekker, bah
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 18:10
Yerli
Yerli is offline
De pizza's zijn prima en ik ben ook van van bapao.
Oud 11-10-2006, 18:35
Verwijderd
Voor mij alleen de diepvriespizza's. Verder eet ik vrijwel nooit iets kant-en-klaars.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 18:41
Verwijderd
Ik eet weleens kant en klare Quiche van de AH (broccoli/kaas) en die is heerlijk, effe 10 minuten in de oven.. Maar dat is meer gewoon een soort gebak en het is ook niet vacuum verpakt dus vast niet zo fastfood als waar je op doelt.

Ik neem ook weleens de groente lasagne van AH en die is ook best te doen. Die van Quorn is ook wel ok maar daar zit nepvlees is en dat smaakt een beetje minder vind ik.

Verder koop ik nooit bami en spaghetti kant en klaar, er zit altijd vlees in en het ziet er sowieso al onaantrekkelijk uit, vooral die macaroni dingen, helemaal oranje...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 20:18
zeep007
zeep007 is offline
Het enige wat ik kant en klaar HAALDE was diepvries pizza, of een lasagne, maar die maak ik liever zelf.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 20:30
Bell
Bell is offline
de enige kant en klaar maaltijd die ik te eten vind is Babi Ketjap van de appie..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2006, 10:10
reine claude
reine claude is offline
Fusilli Carbonara van de AH is best te eten.
Verder zijn de lasagnes van de AH ook wel lekker.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 11:36
Roos
Roos is offline
De ravioli van de AH is ook best lekker, alleen net te weinig vind ik.
Oud 12-10-2006, 11:50
Stevill
Stevill is offline
Magnetron Roti van de C-1000, ik heb het vers niet eens lekkerder gehad.
Geen conserveermiddelen ed toegevoegd, kost je wel 6 euro en 6 min maar het is het absoluut waard.
Oud 12-10-2006, 12:49
Verwijderd
instant noedels is ongeveer het enige wat ik kant en klaar eet

diepvries pizza kan er mee door, maar dan liefst met wat extra spul erop.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 13:14
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Yerli schreef op 11-10-2006 @ 19:10 :
De pizza's zijn prima en ik ben ook van van bapao.
Idd. Ristorante heeft goede pizza's, de 50% minder vet mozzarella vind ik zelf erg lekker.
Oud 12-10-2006, 14:41
knir
knir is offline
Citaat:
G-Lo schreef op 10-10-2006 @ 23:28 :
AH excellent geitenkaas honing maaltijd salade. Hoe lekker!
qft. en de andere maaltijdsalades zijn ook goed te doen. Verder stoommaaltijden en de mini quiches
Oud 12-10-2006, 15:18
DusterBoy
DusterBoy is offline
Een echte aanrader is de Italiaane Salade van AH! Het is misschien niet een volledige maaltijd, maar het scheelt een hoop snijwerk. En het is voor dezelfde (kleine) hoeveelheid waarschijnlijk nog goedkoper ook.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 15:42
Verwijderd
Ja, megalekker. Maar hoort idd niet in dit topic thuis.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2006, 16:33
Broeder
Broeder is offline
Nog bijna nooit op eigenlijk.
Oud 12-10-2006, 16:48
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik bak dan liever patat, als ik dan toch kleffe troep ga eten waar 300 kilo zout bij moet.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 11:48
Verwijderd
diepvriespizza's zijn bijna altijd Vooral die ah steenoven pizza's, eigenlijk zijn vrijwel alle diepvriespizza's wel te eten.

Ik vind de kant en klare lasagne van de aldi heerlijk
De lasagne van de ah is net iets minder, maar is ook goed te eten. Ik vind het alleen jammer dat het altijd net teveel is voor mij.

Verder zijn idd die maaltijdzakken met roerbakaardappeltjes, vlees en vlees meestal wel goed te eten. Niet zo lekker als vers eten, maar toch te doen.

Maaltijdsalades van de ah zijn ook super lekker.

Verder die andere kant en klaardingen zoals chinees en stamppot daar waag ik me nog maar niet aan want ik vind het er echt niet smakelijk uitzien.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2006, 14:47
dark princess
dark princess is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 10-10-2006 @ 21:15 :
Lasagne van Quorn is echt

Heerlijk
ja, dat wilde ik ook zeggen! ik houd daarvan!!!
Oud 13-10-2006, 15:38
FrantiC
FrantiC is offline
van de ah is de penne met tonijn en de tagliatelle met rode pesto / kip wel goed te eten.. en ik heb dus echt een hele erge afkeer van lasagna uit de diepvries die snotterige kaas alleen al...
Oud 13-10-2006, 15:40
Poepkind
Poepkind is offline
Ik vind diepvriespizza lekker, en lasagne van de Aldi. (die van de lidl is dan weer smerig)
Bij super de Boer kan je een grote bak nasi/bami halen, wel lekker maar dan moet er nog je eigen vlees bij.
Stoommaaltijden van de appie zijn n beetje smakeloos, en die diepgevroren zakken aardappel zijn wel lekker. Hebben ook een hoger versgehalte.
Sate'tje of bapao zijn ook altijd lekker.
Ik vind allerhane bakjes met prut smerig, en verse pizza ook.
Oud 14-10-2006, 07:51
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Bloem schreef op 10-10-2006 @ 19:52 :
Dít en; diepvries pizza vind ik over het algemeen ook wel lekker.
Oud 14-10-2006, 12:51
Verwijderd
ik vind alleen big american's lekker maar die passen niet in mn oven en verder koop ik die meuk niet, behalve van die bamisoepjes van de chinees
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 14:12
Nuck
Nuck is offline
Ik vind de lasagne van AH wel prima en de maaltijdsalade's zijn ook wel te doen. 't Is toch nooit lekkerder dan wanneer je het zelf maakt, dus ik eet het alleen als ik echt in tijdnood zit.
Oud 14-10-2006, 14:14
Verwijderd
Vanavond ga ik maar voor een diepvriespizza. Van die bakjes met aardappels, vlees en groenten kan ik niet genieten. 't Ziet er gewoon neppig uit. De hele goedkope diepvries lasagne vind ik wél erg lekker
Met citaat reageren
Oud 14-10-2006, 17:55
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gisteravond nog kant-en-klare wraps gegeten, en je proefde de lading zout die ze erbij moeten doen die ze erbij moeten gooien om er een beetje smaak in te krijgen. Maar verder was het wel te doen...
Oud 14-10-2006, 20:57
Black Soul
Black Soul is offline
vanavond opwarm-moussaka gehad
Oud 15-10-2006, 13:42
Roos
Roos is offline
Citaat:
Black Soul schreef op 14-10-2006 @ 21:57 :
vanavond opwarm-moussaka gehad
Jaa die is echt niet lekker idd
Oud 15-10-2006, 16:33
sicilion
sicilion is offline
kip ketjap met miehoen en chili copn carne van de appie happie zijn echt super goed te eten had alleen laatst sperziebonenstampot en die ging er niet echt in. maar die bovenste twee zijn aanraders!
Reageren

Regels voor berichten