Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik een optimist ben, tot aan het naieve toe. Ik zeg heel snel dat iets me wel gaat lukken of dat het wel op te lossen moet zijn. Wanneer zoiets eigenlijk onmogelijk is, krijg ik een keiharde klap in m'n gezicht, waardoor ik eigenlijk meteen omschakel naar het pessimisme. Maar de eerst volgende keer dat er zoiets gebeurd, ben ik gelijk weer de optimist.
|
![]() |
|
Optimist.. ik vind het zo irritant als mensen alles pessimistisch inzien. Ik probeer altijd vanalles ("ja joh kan best!"), maar het lukt niet altijd. Nou ja boeiend
![]() Sommige mensen gaan eerst 100 dingen bespreken, voordat ze tot actie overgaan. Ik ga gewoon iets doen, en dan daarna pas denken. Is ook niet altijd zo slim ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Toch wel een optimist. Ik heb 't idee dat het meeste wat je wilt wel haalbaar is. Tot nu toe is dat ook allemaal goed gegaan. Kan opzich ook wel een echte Ratelband zijn, als iemand een persoonlijke levenscoach wil, meld ik me aan.
(En doe een muziekje aan, en ruim je kamer op, gezellig! Go go go ! Hup aan je geschiedenis, ik lees wel voor, neem jij het allemaal wel in je op, we gaan een 8 halen, jehoeeee !) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
van optimist naar pessimist Verwijderd | 23 | 26-11-2013 19:12 | |
De Kantine |
Ben jij een optimist of een pessimist? Missy | 40 | 11-07-2008 20:34 | |
Psychologie |
Hoe ben jij echt? Sagana | 46 | 07-06-2007 01:00 | |
De Kantine |
Ben jij een optimist of pessimist? Quincy | 90 | 02-04-2004 14:59 | |
Psychologie |
Moeite met mensen geloven MazeMouse | 8 | 03-01-2003 22:03 | |
De Kantine |
Zie jij jezelf als een optimist of pessimist? Verwijderd | 11 | 30-04-2002 13:10 |