Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2003, 22:44
Verwijderd
Ik las net een vandaag (4 september) gepubliceerd kopje op www.planet.nl, waar als bron het ANP werd gegeven.

'Oorzaak explosie Den Haag nog onbekend'

Zijn er mensen die hier iets van hebben meegekregen? Ik ben te lui om naar een radio of tv te lopen hier, maar als jullie toevallig iets gehoord hebben? Ik ken wel mensen in Den Haag dus het zou vervelend zijn als dit waar was. help!
Advertentie
Oud 04-09-2003, 22:52
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
heel den haag is weggevaagd?
Oud 04-09-2003, 22:58
NERD
NERD is offline
Dat is gewoon die gasexplosie van enige tijd geleden. Ze zijn de oorzaak al even aan het onderzoeken maar er komt tot nu toe nog niks zinnigs uit...
Oud 04-09-2003, 23:03
Nothing
Nothing is offline
Ik weet er niks over en ik woon er in de buurt
Oud 05-09-2003, 00:01
naam onbekend
naam onbekend is offline
Als Den Haag was ontploft zou dat op dit moment op alle Nederlandse tv-zenders zijn. En is het op alle Nederlandse tv-zenders?

*checkt*

Nee, nergens. Het zal dus inderdaad wel een oud bericht over die gasexplosie zijn.

Hier is trouwens het hele artikel:
Citaat:
Oorzaak explosie Den Haag nog onbekend

Gepubliceerd op donderdag 04 september 2003

DEN HAAG (ANP) - Justitie weet na ruim twee maanden onderzoek nog niet wat de oorzaak was van een explosie in de Herman Costerstraat in Den Haag. Op 28 juni raakten zestien personen gewond door de ontploffing in de kelder van een winkelpand.

Het Openbaar Ministerie (OM) meldde donderdag dat de oorzaak in elk geval niet bij de aardgasleidingen moet worden gezocht. Dat zou blijken uit onderzoek van het Nederlands Forensisch Instituut en TNO. Algemeen werd ervan uitgegaan dat het om een gasexplosie ging.

De Haagsche Courant meldde vorige week dat gasflessen debet zouden zijn aan het ongeluk. Volgens de krant hadden bronnen binnen het ministerie van VROM en de Vereniging van Nederlandse Gemeenten dat gezegd. Beide instanties spraken tegen de uitkomsten van het onderzoek naar de ontploffing te kennen. Het OM verwacht dat het onderzoek eind september klaar is.
Nou, dat lijkt me duidelijk.

Laatst gewijzigd op 05-09-2003 om 00:04.
Oud 05-09-2003, 00:03
PV
PV is offline
http://teletekst.nos.nl/gif/101-01.html

zet die in je favorieten en dan hoef je nooit meer zo'n stom topic te openen.
Oud 05-09-2003, 00:17
Verwijderd
lol, het is zeker nog nooit iemand opgevallen dat het is geopend in De Kantine? Bovendien had ik al gezegd dat ik te lui was om een tv of radio aan te zetten. Ik hoorde trouwens wel maandag het luchtalarm, maar ik dacht eerst dat ze dat geregeld hadden bij mijn fanclub; hij ging namelijk precies af op het moment dat ik te horen kreeg dat ik geslaagd was voor het VWO. Maareh, ik begrijp dat Den Haag toch nog bestaat? Is daar nog bewijs van ofzo?
Oud 05-09-2003, 00:51
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 05-09-2003 @ 01:17:
Maareh, ik begrijp dat Den Haag toch nog bestaat? Is daar nog bewijs van ofzo?
Ja, hoor. Iedere dag komt er weer onzin vanuit Den Haag op den Nederlandschen kijkbuis
Oud 05-09-2003, 08:44
zwoesj
zwoesj is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 05-09-2003 @ 01:17:
Ik hoorde trouwens wel maandag het luchtalarm,
ja, nogal logisch he? vanaf 1 september wordt er iedere eerste maandag van de maand om 12 uur het luchtalarm getest
Oud 05-09-2003, 09:38
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 04-09-2003 @ 23:44:
Ik las net een vandaag (4 september) gepubliceerd kopje op www.planet.nl, waar als bron het ANP werd gegeven.

'Oorzaak explosie Den Haag nog onbekend'

Zijn er mensen die hier iets van hebben meegekregen? Ik ben te lui om naar een radio of tv te lopen hier, maar als jullie toevallig iets gehoord hebben? Ik ken wel mensen in Den Haag dus het zou vervelend zijn als dit waar was. help!
Je bent erg bezorgd, maar te lui om naar een radio of tv te lopen?
Oud 05-09-2003, 10:39
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
zwoesj schreef op 05-09-2003 @ 09:44:
ja, nogal logisch he? vanaf 1 september wordt er iedere eerste maandag van de maand om 12 uur het luchtalarm getest
In Den Haag was TNO aan het experimenteren en liet op die bewuste maandag (schijnt) vaker de sirene horen.
Dus...
Oud 05-09-2003, 10:49
Quiana
Quiana is offline
Nou, ik zit hier midden in Den Haag, en heb helemaal
niks gemerkt.
Oud 05-09-2003, 10:54
Thomas
Thomas is offline
Niets aan het handje.
Oud 05-09-2003, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 05-09-2003 @ 11:39:
In Den Haag was TNO aan het experimenteren en liet op die bewuste maandag (schijnt) vaker de sirene horen.
Dus...
Niet alleen Den Haag, hier ook. Om te testen of ze wel hard genoeg waren.
Oud 05-09-2003, 11:27
Boogie
Boogie is offline
Dat is inderdaad al van enige tijd geleden. Teletekst tsjekken voordat je zo'n topic maakt lijkt me ook handiger. Bovendien zou zoiets op A&N horen. Maar eerst dus even zelf op zoek voordat je zo'n topic maakt.

Regels voor berichten