Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij ONLY koop ik wel met enige regelmaat iets. Shirtjes, Vestjes... Ik vind die spijkerbroeken van ONLY mooi, maar ze hebben nergens mijn maat
![]() Bij Vero Moda zie kom ik ook weleens wat leuks tegen... En bij Jack and Jones slaagt m'n vriend weleens. Op Lanzarote hebben ze trouwens enorm veel Vero Moda's en Jack and Jones', met hele andere kleding dan hier in NL, wel heel erg leuk! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
only en vero moda hebben soms wel leuke kleren hangen. beetje jammer dat doordat het relatief godekoop is dat ie-de-reen er in loopt. En dat is stom, dat aals je door de stad loopt dat je zo heb van "hey dat is dat shirt/vest van vero moda/only". Net zoals die jassen die ze nu hebben in verschillende kleuren, daat loopt iedereen nu ook binnekort mee.
|
![]() |
|
Ik vind only en vero moda echt schraal .. het is zo über standaard .. zo van hee we hebben een shirtje in het blauw en dezelfde ook nog in t roze/wit/zwart/groen/geel/enz
Weet niet vind het gewoon beetje saaie kleding en vaak is t het net niet .. dan hangt er iets wat 'in de mode is' maar dan is het weer net zo van: euh nou nee De only broeken zitten me sowieso voor geen fuck, ben er denk ik te smal voor ofzow maar ik vind ze gewoon echt lelijk (zitten). Betaal liever ietsje meer (scheelt niet eens onwijs veel) voor een echte mooie -indian rose- broek waarvan ik weet dattie goed zit en mooi is .... Naja en J&J ken ik ook niet .. |
![]() |
|
Jack en Jones heeft af en toe wel een leuk shirtje ertussen zitten, heb er 1 shirtje van.
Maar ik loop er meestal wel ff binnen als ik er langskom, maar 9 van de 10 keer ben ik er binnen enkele minuten weer buiten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Vaak kost een broek alleen al 90 euro... In ieder geval, als ik in de stad ben loop ik altijd wel de Only en Vero Moda binnen. Meestal vind ik niks maar soms zijn er wel leuke dingen. Ik koop er weinig omdat de meeste dingen erg veel verkocht worden en dan lopen er heel veel mensen mee. Ik vind het niet leuk om een van de velen te zijn. Daarom dus koop ik alleen dingen die weinig verkocht worden.. J&J ken ik niet, in welk gehucht zit dat in godsnaam, ik heb er echt nog nooit van gehoord. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat is daar speciaal aan ![]() Dat is goedkoop Een shirt kost meestal rond de 15,- en die heb je 2 dus samen 30 Een vestje toch wel 25,- En een broek rond de 50,- 30 + 25 + 50 = 105 Dus ik vind 90,- niet echt veel.. En ik ben niet bepaald iemand die dure kleding koopt, maar mij kost het meestal rond die koers.. En dat is ook nog eens voor een jongen, vrouwen betalen vlugger al meer.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En idd, de vestjes zijn wel lachen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb 1 spijkerbroek van Only (een van de weinige merken waarbij broeken niet standaard te lang zijn), en hij zit goed, behalve dat hij heel erg begint te rafelen aan de onderkant....
Verder heb ik nog een paar simple truitjes/t-shirts van Only & vero moda, zitten wel goed, niet heel erg speciaal, maar ook niet zo duur.
|
|