Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ps..waarom g-sus als je ook nike & umbro hebt??? |
![]() |
|
![]() |
Waarom doe je zo moeilijk? Ik vind het persoonlijk geen ramp om toe te geven dat ik merkkleding geweldig vind. het komt ook niet in me op om iets anders te kopen. ik kan het betalen dus waarom niet? Waarom ben je jezelf zo aan het verdedigen met verhalen als kwaliteit enzo... wat maakt het uit wat je koopt. Ik vind mensen die het simpel en dom vinden om merkkleding te kopen zelf eigenlijk een beetje simpel... Laat iedereen lekker dragen wat ie zelf wil, je hoeft daar echt bij niemand verantwoording voor af te leggen. Het lijkt wel of je jezelf ervan wilt overtuigen...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik draag zelf ook alleen maar merkkleding, maar krijg dan ook niet zo vaak nieuwe kleren dan anderen. Ook zijn het geen overdreven dure kleren Esprit, Mexx, Sisley, Bien Bleu en die vind ik nou ook niet bepaald voor kakkers. Ik loop echt niet met oilily-sjaaltjes en schoenen met gigantische punten rond. Vero Moda is bijvoorbeeld een stuk goedkoper, maar die stijl past gewoon niet bij mij. Het is maar waar je je in lekker voelt toch?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
op en top stylo italianboy | 62 | 09-05-2003 17:24 | |
Lifestyle |
Hoe belangrijk vinden jullie merkkleding? Kleine Tulp | 100 | 02-12-2002 18:28 | |
Lifestyle |
Dure merkkleding materialistisch? punkyfish | 26 | 30-10-2002 17:18 | |
Lifestyle |
Kinderkleertjes E&E | 61 | 06-08-2002 11:31 | |
Lifestyle |
Waarom draag je dat? charly not | 34 | 20-06-2002 14:21 | |
Lifestyle |
scheiding tussen RIJK en ARM steeds groter~~ devilcat | 27 | 19-06-2002 18:20 |