Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Vanaf nu spreekt Eaglewing de komende tijd maar ff voor ons beiden want ik ben vanaf eind deze ochtend off to Sneekweek ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() De rechter jongen op het bovenste plaatje vind ik wel leuke praktische kleren aan hebben. In zoiets zie ik mn kinderen later wel lopen. Hoeft dus niet van een merk te zijn, maar ongeveer die stijl. |
![]() |
|
Ik vind het echt verschrikkelijk
ten eerste vind ik het gewoon niet mooi en daarbij is het ook niet praktisch. die kindjes moeten toch gewoon kunnen spelen en vies worden in het zand zonder dat mams ze wurgt omdat hun mooie polo vies wordt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oilily vond ik echt ![]() Wat ik mooie kleren vind voor kindjes? Eumz,geen idee eigenlijk. *gaat zoeken*
|
![]() |
Kleertjes van Oilily
Kon verder geen leuke plaatjes vinden. Op de site van IKKS stonden ook leuke kleren, kan er alleen geen plaatjes hiervan neerzetten. Bij de H&M hebben ze ook altijd leuke kinderkleren. Als 't maar makkelijk, vrolijk en lief is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen jammer dat die kleren van GAP door andere kinderen gemaakt worden. Bij GAP worden de werknemers uitgebuit en hebben ze zelfs kinderen aan het werk.... Toppers voor mij: TH en Riverwoods |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat vind ik mooie kinderkleding? Wat jullie posten vind ik wel mooi, maar niet handig ed. Dat zou ik dus alleen kopen als 'uitgaanskleding' (voor 'feestjes' (naar oma ofzo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() tuinbroeken zijn ![]()
||
![]() |
Citaat:
Voor de rest, tja, Riverwoods winkel in arnem VOL kinderkleertjes, en bij de Bijenkorf of C&A ofzo (?) HEbben ze zo'n huismerk Bakoti ofzo ( ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb even een 'ragoutfit' bij elkaar gezocht ![]() broekje: ![]() overhempje: ![]() en dit als 'ie het koud krijgt ![]() ![]() Een nette outfit, maar niet te netjes, dat het niet vies mag worden. Dus wat ik eerst postte is voor nette aangelegenheden, en dit als ze met mij in de tuin aan het spelen zijn. ![]() |
![]() |
|
wat ik tot nu toe hier gezien heb vind ik allemaal net iets tè
ik zal ook eens wat zoeken straks of morgen ofzo jongentje: - worker - bodywarmertje - stekeltjes - streepjes t-shirts zijn ook leuk, geen polo meisje: - broek met wijde overgooiers enzo in leuke kleurtjes - vlecht of straatje(s)
Laatst gewijzigd op 04-08-2002 om 20:12. |
![]() |
|
Ik zou mn kinderen nooit in merkkleding laten lopen, dan raken ze snel verwend.. Persoonlijk zou ik gaan voor kleren van de h&m ofzo.. Merkkleren mogen ze kopen wanneer ze hun kleren van hun eigen geld kopen, of wanneer ze kleedgeld van mij krijgen.. Kleedgeld zullen ze al vanaf hun 12e krijgen van me, waardoor ze snel leren met geld om te gaan..
Het is trouwens grote onzin om merkkleren voor kinderen te kopen.. Binnen 2 maanden zijn ze er toch weer uitgegroeit.. Het is niet zo dat ik tegen merkleding ben ofzo, zelf heb ik bijna niet anders ![]() |
![]() |
|
![]() |
Prima plaatjes!! Ik zie mijn kids daar nog wel 's in rond hobbelen, haha!
Over oilily: gister een heel leuk vest gekocht. Beige met oranje en roze. Niet blij gewoon mooi en netjes! Helemaal top! Wel duur! Ik heb een setje van TH en dat is nog goedkoper, slik! (trek zelf maar conclusies)
|
![]() |
Ik heb ook nog leuke kleren van No-No gezien. Mijn zusje heeft daar wel eens kleren van. Alleen ik weet niet hoe ik die plaatjes in een topic moet zetten dus ga maar ff op site kijken: www.no-no.nl
|
Die kleding van Denise is ook leuk, wat dagelijkser, wat ze gewoon lekker naar school kunnen aantrekken.
Ik ga m'n kind echt niet in RL hijsen, vind ik belachelijk. Rags is idd een topmerk, goede kwaliteit, leuk stoer. Bij de H&M hebben ze af en toe ook leuke polo's, truien etc, voor jongens dan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik wil een kindje. )Vampje( | 150 | 07-08-2003 13:00 | |
Lifestyle |
No Logo syncro | 77 | 30-06-2003 10:16 | |
Lifestyle |
Hoe laat jij jeugdsentiment terugkomen in je lifestyle? Evito | 49 | 28-01-2003 20:02 | |
Lifestyle |
#trouwjurken&pakken# Denise84 | 35 | 10-08-2002 19:45 | |
Seksualiteit |
Fotoowtopic Verwijderd | 315 | 01-08-2002 21:48 | |
Lifestyle |
Streepjespanty's acid-star | 68 | 01-06-2002 10:31 |