Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
blauw-wit - feestwinkel rood-wit -weetniejtmeer rood-geel-groen - feestwinkel groen-geel - intertoys regenboog - waterloopplein roze-oranje - hema (zijn met takkie en dat andere kipbeest ![]() op t waterloop hebben ze echt vet veel verschillende kleurtjes, maar wel beetje prijzig ![]() feestwinkel; hier hebben ze ook bergen... wit-blauw, rasta, rood-wit-geel, etc. etc. |
![]() |
|
*Aaaargh* mja 't is duidelijk een herkenbare verslaving... In de loop van de jaren heb ik deze verzameld:
-1 rood-zwarte -2 zwart-witte -1 zwart-zilveren -1 zwart-paarse -1 zwart-groene die kapot was en die ik dus maar heb verknipt tot mouwen (klinkt mssch raar maar is echt mooi bij een topje ofzo) anders zo zonde van de stof ghehe En 'k heb nog een zwart-felblauwe gezien maar 'k heb weer eens geen centen. Jammer dat het zomer wordt, dan is het veel te warm voor panties. |
![]() |
|
Ik heb zwart-witte (sokken en panty), zwart-rode (sokken), en zwart-paarse(panty). De panty's hebbik van de v&d, en de sokken van de HEMA (zwart-witte) en de zwartrode van een kinderkleren winkel
![]()
|
![]() |
daaa's zoooo leuk!Ik liep een paar dagen trug in 't stad en daar zag ik een meisje met een zwarte rok en paars/zwarte streepjespanty's en beenwarmers,was echt heeeel kewl!
Zelf heb ik alleen blauw/oranje sokjes,hele leuke,alleen zakken ze af in lage schoenen ![]() duss,mie heeft dringend rokjes+ streepjespanty's nodig.
||
Citaat:
Lol, was ik dat? *giechel*
|
![]() |
ik had zwart witte netals hierboven bij acid-star maar die heb ik tot handschoentjes omgetovert
ik heb ook nog rood zwarte en paars zwarte ik wil nog groen zwarte roze zwarte heb ik trouwens wel ergens zien liggen vond ze alleen een beetje te roze dus niet gekocht ![]() ik vin et ook leuk om et truitjes van te maken ![]() |
![]() |
|
![]() |
zwart-knalgroen
zwart-rood zwart-paars oranje-roze Rastastrepen blauw-wit zwart-blauw groen-geel rood-wit rood-blauw ik heb heel veel..de panty's van waterlooplein ben ik trouwens niet zo'n voorstander van..veels te duur en gaan snel kapot. Ik heb veel kniekousen,gewoon van speelgoedwinkels. Ik heb wel zwart-roze ooit gezien maar dat roze was meer oranjeroze dus was nie echt mooi,weet ook niet meer waar ik die heb gezien. |
![]() |
|
Ik vind ze heel erg leuk, streepjeskousen, pantys en whatever
![]() Ik heb van de hema dikke kousen tot mn knie met rode, oranje en roze strepen, en een bluawgestreepte maillot,. Wat alleen heel stom is: de grootste maat was kindermaat 140, maar ik wou hem zo graag dat ik m toch maar gekocht heb. Alleen hangt dat kruis dus ergens boven mn knieen ![]() Ik heb laatst bij dat gothicwinkeltje op het waterlooplein gezien dat ze heel vgeel coele pantys hebben, alleen heel duur, 10 EUR... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Streepjes panty's en kousen zijn
![]() Ik heb ze nog steeds niet omdat mijn geld steeds net op is als ik ze wil kopen en als ik geld heb denk ik er niet aan.... *ping* lamje gaat branden, ik heb nu wel geld ![]() (dank u voor het lezen van mijn nutteloos geblaat)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Rokjes rodina | 86 | 12-04-2003 23:29 | |
Lifestyle |
panty´s Verwijderd | 52 | 01-03-2003 17:51 | |
Lifestyle |
Ligt het aan mij of.. Shah of Blah | 49 | 23-11-2002 12:18 | |
Lifestyle |