Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Juah :]
Als ik naar een ondergronds feest ga waar ze blacklights hebben doe ik zoveel mogelijk blacklight-oplichtend-spul aan.. ![]() En bij metal-concerten laat ik mn extensions thuis omdat daar anders niets van overblijft ![]()
|
Ik stel wel een aantal eizen aan mijn kleding als ik naar een concert ofzow ga.
Moet niet te warm en niet te koud zijn, dus meestal een jasje mee waar ik geen last van heb als ik hem uit heb. Verder moet het lekker zitten en het liefst donker zijn i.v.m. dat het wel eens smerig zou kunnen worden. Niks bijzonders dus eigenlijk. ![]()
|
Ik ben al twee weken bezig met al mijn Lowlands kleding maken en ik ga jullie er nu ook fijn mee lastig vallen
![]() Dag eeeeeeeeeeen: -Enorm grote roze tutu -Roze/zwarte streepjespanty's -Donkerrode lak DM's met roze linten -Zachtroze corsetvormachtig topje -Hardroze handschoenen -Hardroze/paarse hoorntjes -Zachtroze vleugels met hardroze aderen en zwarte stippen. Dag tweeeeeeeee: -Kort zwart plooirokje met roze bontrand onderaan -Wederom zwart/roze streepjespanty's -Wederom donkerrode lak DM's met roze linten -Zwart gaastopje met roze bontrandje om de hals. -Zwarte fisnethandschoentjes met roze bontrandje -Roze staart ( ![]() -Hardroze/paarse kattenoortjes -Snorharen ( ![]() Dag drieeeeeeeee: -Zwart wit gestreepte panty's -Zwart wit gestreepte handschoenen -Kort zwart wit gestreept rokje -Zwart ondertopje -Wit topje met allemaal slashes erin(ondertopje+boventopje=zwartwit gestreeept) -Donkerrode lak DM's met zwarte en witte linten Reserve: -Zwarte lakrok -Roze glittertopje -Zwart topje met pofmouwtjes -Extra zwart/wit en roze/zwart gestreepte panty's -zo'n 15 paar kniekousen *grinnik* -Zwart vestje met bontrandje en vetertjes En mijn haar: Lange extensions. Zwart/zachtroze/hardroze krullen. lalalalala *nog 14 nachtjes!*
||
![]() |
Citaat:
nou nog een petje voor je neerleggen en wachten op die euro's
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
hmm nee ik heb niet zoiets als gelegenheidoutfit (zo veel geld en kleren heb ik daar ook niet voor). Wat wel zo is, als ik naar optreden ga van bevriende black metal en gotische bandjes dat ik niet in mijn lichtblauwe polo en 2 roze lintjes in mijn haar ga rondhuppelen, in dat geval trek ik iets uit de kast wat meer in de richting komt (een zwarte polo).
Overigens had ik een keer zo'n serie optredens en ik kwam recht uit mijn werk en had me dus niet omgekleed (gingen er onverwachts toch heen), de mensen waarmee ik was liepen helemaal in hun gotische outfitjes en ik liep in mijn vrolijke kleertjes. Toen ik tegen een van de oudere bandleden zei dat ik me een beetje omgemakkelijk voelde(echt zo'n harde kern gast ![]() okay dat laatste was misschien wat nutteloos maar heb geen zin om het nu weg te hale, zonde van het typen
Laatst gewijzigd op 13-08-2002 om 22:18. |
![]() |
|
Nee, ik ga ook naar Lowlands, maar doe gewoon de kleren aan die ik normaal ook aan doe..
Wel een beetje oudere kleding, want ik vind het toch zonde als mn nieuwe kleren gelijk helemaal vern**kt zijn daar.. (Lowlands zelf was al zo duur, en mn nieuwe kleren bij elkaar ook niet goedkoop ![]() dusss wel een beetje oudere kleding, maar wat ik normaal gewoon zou dragen.. maar nog maar paar dagen afwachten ivm weer en dan trek ik wel wat uit de kast en stop dat in mn rugzak.. ![]()
|
nou ik wil er wel leuk uitzien op lowlands ja
weet je hoeveel leuke jongens daar rondlopen ![]() ![]() maar goed ik doe wel iets aan wat ik normaal ook aan zou doen. het enige verschil is dat ik nog wel eens enorm saai naar school en werk (wat wil je met een tenu) ga en dat het me dan niet kan schelen. op speciale gelegenheden zorg ik wel dat ik er wel hip uitzie ja.
|
Verwijderd
|
Jullie willen mij echt NIET tegenkomen op Lowlands, aangezien ik tegen die tijd m'n koffer waarschijnlijk nog niet terugheb :/ (GELUKKIG had ik er 2 *haalt adem*) dus ik loop ECHT in 't oudste en lelijkste dat ik heb.. En verder ben ik heel lui, dus doe ik lekker niets speciaals of zoiets.
|
![]() |
|
Ik ga mijn haar weer verfen, maar dat kwam meer gewoon zo uit.
Ik heb er nu al 4 maanden niks aan gedaan ofzo, ik had mijn hanekam eraf geschoren en heb er niet meer naar omgekeken. Ik wil mark proberen te verleiden stiekem ![]() Qua kleding boeit het me niet, gewoon boots, gescheurde broek, en een shirtje ofzo, neem wel een leren jack mee voorals het kouder word!
|
neej.. ik heb me haar dan wel vorige week rood met paars geverft maar ik verf het elke keer in een andere kleur en toevallig was het weer eens tijd omdat die andere kleuren er weer helemaal uit waren..
dus neej.. dat doe ik niet speciaal voor lowlands.. ik snap zowiezo niet waarom mensen dat doen.. net alsof je meer moet opvallen als je naar lowlands gaat ofzow?! ![]() |
![]() |
|
|