Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou het nog ff aanzien, een week is wel wat kort om over de hele studie te oordelen denk ik. Als je er na je eerste semester nog zo over denkt, zou ik voor februari je stoppen (en dus je stufi stopzetten) of overstappen op een andere studie. Maar probeer het nog ff, misschien wordt het wel leuker, het is ook een hele verandering, alles onbekend enzo (ik had vorig jaar ook veel twijfels over m'n studie, maar in de loop van het jaar werd het wel leuker)
|
![]() |
||
![]() |
Ik heb vandaag eindelijk een vak gehad wat ik wel leuk vond, tis maar 2 uur per week, maar toch.... misschien is er nog hoop...
![]() Citaat:
Maar iig, ik wacht wel tot December en zie dan wel of ik het nog wel wil doen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zo heb ik er al gelijk geen zin meer in.... wrom is het niet gewoon zo dat ze me afrekenen op een Tentamen of Practicum.... wat kan hun het schelen of ik me huiswerk wel of niet altijd maak... zolang ik maar goede cijfers haal en het uiteindelijk wel allemaal snap.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben 17 en heb dus geen stufi, pas na januari. Weet iemand hoe dat zit? Wanneer je vroegtijdig stopt met je school, krijg je dan een deel van je geld terug, moet je voor een bepaalde tijd stoppen, of voor een bepaalde tijd aangeven dat je gaat stoppen?
|
![]() |
JOngens Jongens........... Wat is dit voor een houding. En als je gestopt bent met je studie, wat dan? Dan lekker de hele dag achter de kassa bij de Albert Heijn? Of nog beter, de hele dag lekker thuis zitten, beetje tv kijken, beetje slapen? Of zo'n leuke LOI thuis studie? Kom op zeg.
Ik zal wel geen recht van spreken hebben omdat ik pas in 4 Havo zit, maar ik vind wel dat jullie je aanstellen. IK vind dat je op z'n minst je jaar af kan maken. Verdorie, je hebt je toch ook door de middelbare heen geworsteld? Nou dan!
|
Verwijderd
|
Ik mis m'n oude vertrouwde schooltje ook, de mensen op m'n nieuwe school (hbo) zijn wel leuk/ gezellig en de leraren zijn ook wel aardig maar vreselijk chaotisch.. tijdens colleges springen ze van de hak op de tak.. Op t vwo heb je altijd wel een hekel aan bepaalde vakken, maar nu mis ik de afwisseling
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Wat is echt het probleem met de mensen hiero op het hbo? Ik vind het juist heel erg gezellie. Tuurlijk je werkgroepen moet je verplicht aanwezig zijn. Moest je op de middelbare school ook en aan die vele verslagen, ach daar wen je wel aan. Hoorcolleges zijn niet verplicht, maar wel erg handig om heen te gaan. En ja als je niets inlevert dan haal je je credits ook niet. Je kan niet alles alleen maar afsluiten met een prakticum of een tentamen. Je moet dan heel erg veel leren en bovendien kan een beetje controlein het eerste jaar geen kwaad, want anders vallen er helemaal heel veel mensen af. Ik heb vorig jaar journalistiek in Utrecht gedaan en te weinig uitgevoerd met het resultaat dat ik dus van school af moest. Nu doe ik sph aan de Haagse Hogeschool en het bevalt me nu al heel goed en ik heb echt de motivatie om wat te doen. Het is heel gezellig en een opleiding die echt wat voor mij is. Allemaal interessante vakken enzo. De leraren zijn inderdaad wat chaotisch, maar dat is typisch hbo. Beetje doorheen prikken, er zelf wat van maken en veel zelf leren. Mocht je toch beluiten te stoppen met je studie, doe dat dan voor 1 februari, want dan kan je geloof ik iets regelen met collegegeld enzo. Weet ook niet precies hoe dat zit. Kan je navragen bij de IB-groep.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
geen zin meer Verwijderd | 5 | 06-06-2016 09:15 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer.... Mandii--xx | 6 | 28-01-2010 21:32 | |
Psychologie |
heb er gewoon geen zin meer in... my iron lung | 3 | 05-09-2004 18:48 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Psychologie |
Mijn zomervakantie tot nu Eend | 22 | 25-02-2002 16:22 |