Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2002, 08:50
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Ik ken een hele leuke vriendin...Ik zou graag eens met haar willen zoenen....alleen ik weet niet hoe ik haar dat moet brengen..... Hebben jullie misschien nog tips ???

Ben niet wanhopig hoor !!!

'Dikek kus,

Tha Bomb Vivi© ( vorig jaar bekend als Darkgirl whahahaha You know me )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2002, 14:00
Aurora
Aurora is offline
Uhmz..tja ik zou het niet weten, misschien zou je het eens in een gesprek 'over dat soort dingen' met een grapje kunnen brengen en kijken hoe ze reageert..maja theorie en praktijk is heeeeeel anders..heb ik ondervonden Maar goed..ik zou ook wel eens met een meisje uit mn klas willen zoenen maarja..kweet ook nie 'hoe' zeg maar..duzja...echt goede raad kan ik je niet geven..ik zou haar iig niet ineens vanuit het niets bespringen ofzow
Oud 17-04-2002, 14:09
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
bloem schreef:
Uhmz..tja ik zou het niet weten, misschien zou je het eens in een gesprek 'over dat soort dingen' met een grapje kunnen brengen en kijken hoe ze reageert..maja theorie en praktijk is heeeeeel anders..heb ik ondervonden Maar goed..ik zou ook wel eens met een meisje uit mn klas willen zoenen maarja..kweet ook nie 'hoe' zeg maar..duzja...echt goede raad kan ik je niet geven..ik zou haar iig niet ineens vanuit het niets bespringen ofzow
Dank je wel is in iedergeval iets raad !!!! Als het me is gelukt zal ik het je vertellen en kun jij het ook proberen !!!!

dikke kus

Tha bomb vivi©
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Tha Bomb 2002 schreef:
whahahaha You know me )
heej is dat uit een film?? zoniet, laamaar

maargoe, ontopic:

tsja ik heb dat ook weleens, als een vriendon dat tegen mij zou zeggen zou ik er niet raar overdoen, of geshockeerd van zijn ofzow, misschien zou ik zelfs wel ja zeggen (ligt eraan wie t is )
Maarjah, je hebt natuurlijk ook mensen die heel hysterisch op zoiets reageren, of zich bedreigd voelen ofzow, of het een ranzig idee vinden en daardoor raar reageren.
Maar of zij een beetjuh een ruimdenkende meid is dat kan jij beter inschatten dan wij. Je kan ook gewoon een keer vragen hoe zij erover denkt, zoenen met een meisje. Zonder meteen te vertellen dat jij dat wil.
Maar wil je alleen met haar zoenen, of ben je ook echt verliefd op haar?

het valt me trouwens op dat steeds meer meiden hier op dit forum zowiets willen
Dan denk ik, damn zou het dan zo zijn dat veel bekenden, klasgenoten etc, dit ook willen maar er gewoon niet over praten, dat men op dit forum gewoon heel open daarover is ofzow....
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 14:33
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Tha Bomb 2002 schreef:
Dank je wel is in iedergeval iets raad !!!! Als het me is gelukt zal ik het je vertellen en kun jij het ook proberen !!!!
Haha Ik hoop dat het je lukt Ik had een x voor de grap afgesproken met een goede vriendin dat we op een feestje met elkaar gingen zoenen, maar toen we daar eenmaal waren hadden we echt zoiets van hmmz.. Maar goed..dat andere meisje (die ik nu wil zoenen ) zoent zo ongeveer met alles wat los en vast zit ongeveer, jongen, meisje, jong, oud, het maakt allemaal niet uit..duzz..who knows (shame on me!)
Oud 17-04-2002, 14:55
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
bloem schreef:

Haha Ik hoop dat het je lukt Ik had een x voor de grap afgesproken met een goede vriendin dat we op een feestje met elkaar gingen zoenen, maar toen we daar eenmaal waren hadden we echt zoiets van hmmz.. Maar goed..dat andere meisje (die ik nu wil zoenen ) zoent zo ongeveer met alles wat los en vast zit ongeveer, jongen, meisje, jong, oud, het maakt allemaal niet uit..duzz..who knows (shame on me!)
DAt heb ik gisteren ook met haar besproken !! Ik zei zo voor de grap ... ik voer je wel dronken... zei zo... je probeert maar
Ik denk wel dat t wat word... we hebben der nog tijdje over gesproken......alleen hoop ik dat ze niet dacht dta dat ook een grap was !!! hoop met me mee !!!!

Ja steeds meer meiden zouden dat willen doen ja !!!

Dikke kus

Tha Bomb Vivi ©
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 18:45
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
ik heb zo voor de gein gevraag wat ze daar nou van vind en ze zei dat ze het wel wou proberen dusssss dat ga ik binnenkort doen !!!!!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten