Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() maargoe, ontopic: tsja ik heb dat ook weleens, als een vriendon dat tegen mij zou zeggen zou ik er niet raar overdoen, of geshockeerd van zijn ofzow, misschien zou ik zelfs wel ja zeggen ![]() ![]() Maarjah, je hebt natuurlijk ook mensen die heel hysterisch op zoiets reageren, of zich bedreigd voelen ofzow, of het een ranzig idee vinden en daardoor raar reageren. Maar of zij een beetjuh een ruimdenkende meid is dat kan jij beter inschatten dan wij. Je kan ook gewoon een keer vragen hoe zij erover denkt, zoenen met een meisje. Zonder meteen te vertellen dat jij dat wil. Maar wil je alleen met haar zoenen, of ben je ook echt verliefd op haar? het valt me trouwens op dat steeds meer meiden hier op dit forum zowiets willen ![]() Dan denk ik, damn zou het dan zo zijn dat veel bekenden, klasgenoten etc, dit ook willen maar er gewoon niet over praten, dat men op dit forum gewoon heel open daarover is ofzow.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik denk wel dat t wat word... we hebben der nog tijdje over gesproken......alleen hoop ik dat ze niet dacht dta dat ook een grap was !!! hoop met me mee !!!! Ja steeds meer meiden zouden dat willen doen ja !!! Dikke kus Tha Bomb Vivi © |
![]() |
|
|