Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2003, 18:58
ne onozele zot
ne onozele zot is offline
hoe ga je verder dan alleen maar zoenen? leg je gewoon je hand op haar billen en dan naar boven of direct hand richting slipje laten zakken? als je aan zoenen bent wat doe je dan??????? alleen serieuze reacties aub
Oud 13-09-2003, 19:01
Lorelei
Lorelei is offline
Vergeef me als ik het fout heb, maar ik denk dat er al meer topics hierover zijn.

Verder moet je gewoon doen wat goed voelt op het moment zelf. Ontspan en alles gebeurd van zelf, echt waar!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 19:01
Verwijderd
hangt van het meisje af natuurlijk.

Mocht het een maagd zijn, dan ben ik uiteraard een stuk voorzichtiger. Als dit niet het geval is dan zijn mijn handen een stuk 'grijpgrager'.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 20:36
ne onozele zot
ne onozele zot is offline
het is een maagdje en ik ben haar eerste vriendje. en neen het is geen kindje meer want is boven de 16jaar . dit even ter info voor lolbroeken
Oud 13-09-2003, 21:56
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
ne onozele zot schreef op 13-09-2003 @ 21:36:
het is een maagdje
Hmmm, vraag me af of dat uitmaakt, maar dat terzijde... Ik vind het ook erg neerbuigend trouwens, maar ook dat doet er niet toe...
Leg je hand eens onder haar truitje, op haar rug of buik ofzo, kijk hoe ze daar op reageert... Het is toch uitproberen, het ligt aan de reactie van haar
Oud 13-09-2003, 22:00
Outdated Spirit
Outdated Spirit is offline
Citaat:
Multilot schreef op 13-09-2003 @ 22:56:
Hmmm, vraag me af of dat uitmaakt, maar dat terzijde... Ik vind het ook erg neerbuigend trouwens, maar ook dat doet er niet toe...
Leg je hand eens onder haar truitje, op haar rug of buik ofzo, kijk hoe ze daar op reageert... Het is toch uitproberen, het ligt aan de reactie van haar
Oud 13-09-2003, 23:20
Verwijderd
Gewoon gelijk plotseling haar broek los maken en als een razende hard broek + slipje naar beneden raggen . Je kunt er voor een extra effect ook nog ff bij schreeuwen ofzo .
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 23:25
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 13-09-2003 @ 20:01:
Mocht het een maagd zijn, dan ben ik uiteraard een stuk voorzichtiger. Als dit niet het geval is dan zijn mijn handen een stuk 'grijpgrager'.
Tuurlijk, zodra een meisje geen maagd meer is vindt ze het natuurlijk niet erg dat je meteen je handen tussen haar benen ragt
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 04:10
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-09-2003 @ 00:25:
Tuurlijk, zodra een meisje geen maagd meer is vindt ze het natuurlijk niet erg dat je meteen je handen tussen haar benen ragt
Het lijkt me logisch dat een meisje dat nog geen ervaring heeft met die dingen toch extra weerhoudend is en nerveus. Dan is het niet aleen de stap zetten met die persoon maar ook de stap zetten tout court.

Lijkt me erg logisch dat je sneller vorderd met een meisje voor wie dit alles al als 'normaal' word beschouwd ipv 'onbekend terein'.
Oud 14-09-2003, 09:25
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
LoneLover schreef op 14-09-2003 @ 05:10:
Het lijkt me logisch dat een meisje dat nog geen ervaring heeft met die dingen toch extra weerhoudend is en nerveus. Dan is het niet aleen de stap zetten met die persoon maar ook de stap zetten tout court.

Lijkt me erg logisch dat je sneller vorderd met een meisje voor wie dit alles al als 'normaal' word beschouwd ipv 'onbekend terein'.
Volgens mij was het redelijk sarcastisch bedoeld....
Oud 14-09-2003, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 14-09-2003 @ 10:25:
Volgens mij was het redelijk sarcastisch bedoeld....
Maar Lonelover typte dat op een tijdstip waarop sarcasme niet bestaat.

ik ben op een zondag voor 11 uur wakker! Hulde aan mezelf!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 09:58
Outdated Spirit
Outdated Spirit is offline
Citaat:
Ertur schreef op 14-09-2003 @ 10:56:
Maar Lonelover typte dat op een tijdstip waarop sarcasme niet bestaat.

*Huldigt*
Oud 14-09-2003, 10:15
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Ertur schreef op 14-09-2003 @ 10:56:
En hoe voelt het??
Oud 14-09-2003, 10:23
Verwijderd
Ik zou gewoon eens met haar over dat soort dingen praten. Maarjah.. zo ben ik dan weer...

*denkt terug aan ex..*

Wat zei hij ook alweer.. we waren nogal heftig aan het zoenen enzo en lagen daar ook voor het eerst bij op bed.. en hij vroeg of ik het zelf aan wou geven als ik verder wou gaan. Nou ja, doordat hij dat zei ging ik er dus met hem over praten.

Ja, eigenlijk kun je dat het beste tegen haar zeggen.. das best lief.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 14-09-2003 @ 11:23:
Ik zou gewoon eens met haar over dat soort dingen praten. Maarjah.. zo ben ik dan weer...

*denkt terug aan ex..*

Wat zei hij ook alweer.. we waren nogal heftig aan het zoenen enzo en lagen daar ook voor het eerst bij op bed.. en hij vroeg of ik het zelf aan wou geven als ik verder wou gaan. Nou ja, doordat hij dat zei ging ik er dus met hem over praten.

Ja, eigenlijk kun je dat het beste tegen haar zeggen.. das best lief.
mja als ik zeg maar die jongen was zou ik gewoon de eerste keren nog nergens aan komen, en daaarna pas voorzichtig aan de billen en laaaater pas echt die opmerking maken anders lijkt t imo nogal opdringerig... (dattie daaar NU al over na te denken zit )
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 10:53
Roos
Roos is offline
Lijkt me veel tactischer om niet gelijk de broek in te duiken, maar eerst bijvoorbeeld over de rug/buik te kriebelen ofzo.
Oud 14-09-2003, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 14-09-2003 @ 11:34:
mja als ik zeg maar die jongen was zou ik gewoon de eerste keren nog nergens aan komen, en daaarna pas voorzichtig aan de billen en laaaater pas echt die opmerking maken anders lijkt t imo nogal opdringerig... (dattie daaar NU al over na te denken zit )
Ja ik bedoel ook niet zomaar, uit het niets, als ze lief elkaars handje vasthouden en een romantische film kijken..

Maar als er eens iets gebeurt waarvan je denkt.. hmm.. nu kan ik het wel zeggen.

En ja, haar kont aanraken enzo kan ie natuurlijk best eerder doen.. en desnoods vragen of ze dat goed vindt of wat ze daarvan vindt.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 11:16
Günther
Günther is offline
Citaat:
Multilot schreef op 13-09-2003 @ 22:56:
Hmmm, vraag me af of dat uitmaakt, maar dat terzijde...
het maakt absoluut wel uit hoor, als je beide al ervaring hebt gaat alles een stuk soepeler en ga je allebij meer op in elkaar. als zij nog maagd is moet je als jongen zijnde iig beetje oppassen hoever je kunt gaan en je kunt je dus ook niet totaal laten gaan. dus wel degelijk verschil...

maar ik ben het met je eens dat "het is nog een maagdje" een beetje denigerend klinkt idd.

Regels voor berichten