| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
gentleman/bliksem --> Net iets grappiger
nare man /biertjehappen --> Nare is esmee/roos --> Rooooos! Mijn Roos! adhd/bertbart --> Mijn partner in crime cem. slut /ruby soho --> Vanwege posts, maar om te dissen Ruby natuurlijk! rodina /black sugar --> Black Sugar is al haar prestige verloren sooz /firefly --> Wanneer gaan we nou meeten Soozz?? aart/italianboy --> Lekker ding exo /a new nose --> *exohartje*wishfull dreaming/avelon --> Hmmmz. Avelon is hipperHydraul!C FunK/Marshall Mathers --> Niels is En hij heeft een e vriendin!jesuslovesyou /death-britney --> Die ken ik beter prada /bubbeltjes --> Lekkere nicht was dat pharmacon /chaos --> Pharmacon dan maar. Chaos vind ik een beetje eng noé /€v€lin€ --> Dat lijk me duidelijk! S/Ninh --> Ninh weet dat er ook een wereld is buiten Evisu en Prada
Laatst gewijzigd op 02-09-2003 om 14:44. |
|
|
|
|
|
gentleman/bliksem
? nare man/biertjehappen Nare esmee/roos Roos want dat was ooit mijn beste vriendinnetje adhd/bertbart allebei de koelste cem. slut/ruby soho Maartje want Maartje rocks gewppm rodina/black sugar Rodina want ze is koel sooz/firefly Vind Firefly iets te extreem aart/italianboy ? exo/a new nose Rutger want die is beter gekleed wishfull dreaming/avelon Avelon want britt rocks Hydraul!C FunK/Marshall Mathers ? jezuslovesyou/death-britney ? prada/bubbeltjes Prada want dat was de geweldigste en intelligentse forummer die ooit heeft bestaan, geweldig figuur pharmacon/chaos chaos want hij staat lief op die ene foto noé/€v€lin€ NO're want ik ken die andere niet S/Ninh Ninh want zijn naam rocks
|
|
||
|
Citaat:
Nee, je maakt een grote fout. Ik luister niet alleen naar N*E*R*D, heb veel meer andere dingen dan Evisu. Mijn wereld is groter dan 2 specifieke forummers denken. Laatst gewijzigd op 02-09-2003 om 16:26. |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() . Maar goed, toch gemaakt .
Laatst gewijzigd op 02-09-2003 om 16:28. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
gentleman/bliksem
nare man/biertjehappen esmee/roos adhd/bertbart cem. slut/ruby soho rodina/black sugar sooz/firefly aart/italianboy exo/a new nose wishfull dreaming/avelon Hydraul!C FunK/Marshall Mathers jezuslovesyou/death-britney prada/bubbeltjes pharmacon/chaos noé/€v€lin€ S/Ninh
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
gentleman/bliksem --> Max was nog wel koel, ooit.
![]() nare man/biertjehappen --> Beetje nutteloos om iemand te noemen die hier nooit meer aanwezig is. esmee/roos --> Mag ik meer. adhd/bertbart --> Is iets minder overdreven. cem. slut/ruby soho --> Maartje is koel. ![]() rodina/black sugar --> Niet echt een eerlijke vergelijking. ![]() sooz/firefly --> Weet ik iets meer van, ofzo. :/ aart/italianboy --> Italianboy reageert tegenwoordig vervelend. exo/a new nose --> Herkende mij op Lowlands. ![]() wishfull dreaming/avelon --> Als ik moet kiezen wordt het Lieke, want dat is gewoon een heel goed irl-vriendinnetje. Maar ik ben nog steeds verliefd op Britt. Hydraul!C FunK/Marshall Mathers --> Die andere is vervelend. jezuslovesyou/death-britney --> Death-Britney heb ik helemaal gemist. prada/bubbeltjes --> Toneel, hè. ![]() pharmacon/chaos --> Stoere punker. ![]() noé/€v€lin€ --> Noé, de eurotekens in de naam van haar tegenstandster irriteren me al enorm en verder heeft ze over het algemeen nuttige dingen te zeggen. S/Ninh --> Omdat ik stiekem toch regelmatig moet glimlachen om zijn opmerkingen. |
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Nou goed dan in deze gayheid kan ik niet achterblijven
gentleman/bliksem ik vind ze beide stom eigenlijk. toch maar bliksem omdat dat 'n gave naam is nare man/biertjehappen biertjehappen is 'n brilliante nick maar m'n vote gaat toch naar nare naamgenoot esmee/roos who the fuck is esmee? :$ adhd/bertbart bertbart is wel okay cem. slut/ruby soho die ander zit niet eens op het forum rodina/black sugar heerlijk wijf. sooz/firefly kutkeuze. doe maar manon omdat ik met haar soms c00le gesprekken heb aart/italianboy duh aaaaaaaaaaaaaaarsch is tof exo/a new nose a new rutger natuurlijk, die exo is maar een hufter wishfull dreaming/avelon omdat ze me raar vind ![]() Hydraul!C FunK/Marshall Mathers ik houd niet van eminem :\ jezuslovesyou/death-britney die death britney was dom prada/bubbeltjes ken ze allebei niet? pharmacon/chaos vote gaat toch naar kwark, maar voel je niet achtergesteld wilbert als ik hem niet had gekozen had ik jou gekozen! noé/€v€lin€ no perticular reason S/Ninh urm.. sja die ander heet Stefan dus |
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
"aan elkaar gewaagde lifestyle forumboegbeelden"
Cemslut/ruby soho ik geloof dat ik nu moet gaan huilen bliksem max is schattig nare man mijn favo kak jochje roos gothic in ontkenning, en roos is cool ![]() bertbart bart ken ik net iets beter dan kenneth rodina hanneke is een topwijf, kan heel leuk met dr praten. a new nose rutger is een cry baby en gewoon grappigwishfull dreaming lieke want ze is een stuk boeiender en leuker dan ze zelf denkt en zegt, ik vind je journal leuk om te lezen jezuslovesyou/death-britney gsusl0vesu natuurlijk, geniaal. prada had altijd zn woordje klaar, interessant persoon chaos mark is gewoon cool noé leuke chick S ninh vind ik soms net iets te ver gaan |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
gentleman/bliksem
>> bliksem ging ik eerst goed mee om maar met gentleman heb ik vaak goede gesprekken ![]() nare man/biertjehappen >> Nare want rogier ken ik nauwelijks esmee/roos >>fat chance dat Esmee dit leest, dus mijzelf ![]() adhd/bertbart >> onmogelijk om te kiezen cem. slut/ruby soho >> ooh wat een belediging voor cemslut ![]() rodina/black sugar >> rodina want rodina is grappig ![]() sooz/firefly >> om het even aart/italianboy >> italianboy rr ![]() exo/a new nose a new nose, die komt soms best grappig uit de hoek wishfull dreaming/avelon avelon mijn lieve schoolvriendinnetje Hydraul!C FunK/Marshall Mathers marshall is lekker ![]() jezuslovesyou/death-britney haha Jesuslovesyou, die werd langer geloofd, toch? Death Britney was wel supergrappig... Dus allebei prada/bubbeltjes Bubbels, prada heb ik niet/heel kort gekend ![]() pharmacon/chaos geen idee noé/€v€lin€ like duh ![]() S/Ninh met ninh praat ik iets langer op msn.. maar ze zijn allebei schattig
|
|
|
|
gentleman/bliksem
Gelijkspel. nare man /biertjehappen Nare Man geeft goed z'n mening weer en heeft vaak gelijk op A&N, deed Biertjehappen ook nog wel eens wat anders dan provoceren en tegen schenen schoppen? esmee/roos Gelijkspel. adhd/bertbart Kweenie echt waarom, misschien meer omdat ik het gevoel heb Bertbart hier meer reageert. Beiden als Gay-Bitchin-Tagteam vind ik de beste optie cem. slut /ruby soho Waar is Ruby Soho? Euhm, naja, cem. slut is heeft meer een positieve indruk op me dan Ruby, denk ik. rodina /black sugar Van Black Sugar weet ik feitelijk alleen dat ze hier forumbaas is geweest(1 of 2 forumbazen geleden) dus dan kies ik maar voor Rodina sooz/firefly Gelijkspel. aart/italianboy Italianboy heeft wel es leuke topics gemaakt, en z'n foto's in de steeg waren wel cool. exo/a new nose Dan toch New Nose, vanwege z'n droge humor. wishfull dreaming/avelon Gelijkspel. Hydraul!C FunK/Marshall Mathers Ik ben niet opschepperig/competitief ingesteld dus MnM wint bij deze. jesuslovesyou /death-britney Death-Britney was toch minder geslaagd in het undercover zijn. prada/bubbeltjes Prada??????? pharmacon/chaos Gelijkspel. noé /€v€lin€ Van evelien weet ik nog niet zo goed waar ze voor staat enzo, en laatst heb ik nog met Noe gechat dus ja..... S/Ninh S, zijn beiden gelijk voor me, maar S zit hier vaker en heeft me al een paar keer geholpen met dingen, dus S.
|
|
|
|
Zolang er geen geflame is laat ik em wel open..
gentleman/bliksem Geen idee. ![]() nare man/biertjehappen Wouter natuurlijk, spreekt voor zich esmee/roos Roos, mede dankzij de metamorfose ![]() adhd/bertbart Doe me dan maar Bertbart cem. slut/ruby soho Maartje, dat journal verhaal is wederzijds, alleen begrijp ik vaak niet wat er staat (fokking engels)rodina/black sugar Rodina, is hip vind ik sooz/firefly Firefly, ook een tijdschriften verslaving aart/italianboy italianboy exo/a new nose moeilijk.. exo weet dat ik toch van em houd... maar rutger zien tijdens een of ander lomp optreden op Lowlands was ook heel hip ![]() wishfull dreaming/avelon Avelon, lmd. Ik ben veel te streng ![]() Hydraul!C FunK/Marshall Mathers Hydraul!C FunK jezuslovesyou/death-britney Geen van beiden prada/bubbeltjes Al sla je me dood pharmacon/chaos Lastig..denk Cha0s noé/€v€lin€ €v€lin€, met die ander heb ik niet zoveel S/Ninh S |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
gentleman/bliksem geen van beiden nare man/biertjehappen ken biertjehappen niet zo. esmee/roos esmee hoor ik niets meer van en heeft nog nooit een foto geplaatst adhd/bertbart doet liever tegen mij dan ADHD cem. slut/ruby soho geen van beiden rodina/black sugar black sugar was een beetje vaag sooz/firefly had een leuke avater aart/italianboy italianboy is dan wel lekkerder maar een beetje te arrogant exo/a new nose it's all about the looks wishfull dreaming/avelon lmd Hydraul!C FunK/Marshall Mathers mn tweelingzusje natuurlijk! jezuslovesyou /death-britney is grappiger prada/bubbeltjes geen van beiden pharmacon/chaos kan nog wel eens grappig uit de bocht komen noé/€v€lin€ who the fuck is €v€lin€? S/Ninh hij is hier dan wel bijna nooit meer maar ik heb hem op msn |
|
|
|
|
Verwijderd
|
bliksem
nare man roos adhd cem. slut rodina firefly italianboy exo wishfull dreaming Hydraul!C FunK jezuslovesyou bubbeltjes chaos noé Ninh Ik heb heel oneerlijk gekozen Gewoon op namen die me 'iets' (al dan heeel vaag soms!) zeiden, of op namen die me 'leuker' leken of meer aanspraken Dus het is niks persoonlijks ofzo
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|