Advertentie | |
|
![]() |
|
gentleman/bliksem --> Net iets grappiger
![]() nare man /biertjehappen --> Nare is ![]() esmee/roos --> Rooooos! Mijn Roos! ![]() adhd/bertbart --> Mijn partner in crime ![]() cem. slut /ruby soho --> Vanwege posts, maar om te dissen Ruby natuurlijk! ![]() ![]() rodina /black sugar --> Black Sugar is al haar prestige verloren sooz /firefly --> Wanneer gaan we nou meeten Soozz?? aart/italianboy --> Lekker ding exo /a new nose ![]() wishfull dreaming/avelon --> Hmmmz. ![]() Hydraul!C FunK/Marshall Mathers --> Niels is ![]() ![]() jesuslovesyou /death-britney --> Die ken ik beter ![]() prada /bubbeltjes --> Lekkere nicht was dat ![]() pharmacon /chaos --> Pharmacon dan maar. Chaos vind ik een beetje eng ![]() noé /€v€lin€ --> Dat lijk me duidelijk! S/Ninh --> Ninh weet dat er ook een wereld is buiten Evisu en Prada ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 02-09-2003 om 13:44. |
![]() |
|
gentleman/bliksem
? nare man/biertjehappen Nare esmee/roos Roos want dat was ooit mijn beste vriendinnetje adhd/bertbart allebei de koelste cem. slut/ruby soho Maartje want Maartje rocks gewppm rodina/black sugar Rodina want ze is koel sooz/firefly Vind Firefly iets te extreem aart/italianboy ? exo/a new nose Rutger want die is beter gekleed wishfull dreaming/avelon Avelon want britt rocks Hydraul!C FunK/Marshall Mathers ? jezuslovesyou/death-britney ? prada/bubbeltjes Prada want dat was de geweldigste en intelligentse forummer die ooit heeft bestaan, geweldig figuur pharmacon/chaos chaos want hij staat lief op die ene foto noé/€v€lin€ NO're want ik ken die andere niet S/Ninh Ninh want zijn naam rocks
||
Citaat:
![]() Nee, je maakt een grote fout. Ik luister niet alleen naar N*E*R*D, heb veel meer andere dingen dan Evisu. Mijn wereld is groter dan 2 specifieke forummers denken. Laatst gewijzigd op 02-09-2003 om 15:26. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 02-09-2003 om 15:28. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
gentleman/bliksem
nare man/biertjehappen esmee/roos adhd/bertbart cem. slut/ruby soho rodina/black sugar sooz/firefly aart/italianboy exo/a new nose wishfull dreaming/avelon Hydraul!C FunK/Marshall Mathers jezuslovesyou/death-britney prada/bubbeltjes pharmacon/chaos noé/€v€lin€ S/Ninh
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
gentleman/bliksem --> Max was nog wel koel, ooit.
![]() nare man/biertjehappen --> Beetje nutteloos om iemand te noemen die hier nooit meer aanwezig is. esmee/roos --> Mag ik meer. adhd/bertbart --> Is iets minder overdreven. cem. slut/ruby soho --> Maartje is koel. ![]() rodina/black sugar --> Niet echt een eerlijke vergelijking. ![]() sooz/firefly --> Weet ik iets meer van, ofzo. :/ aart/italianboy --> Italianboy reageert tegenwoordig vervelend. exo/a new nose --> Herkende mij op Lowlands. ![]() wishfull dreaming/avelon --> Als ik moet kiezen wordt het Lieke, want dat is gewoon een heel goed irl-vriendinnetje. Maar ik ben nog steeds verliefd op Britt. Hydraul!C FunK/Marshall Mathers --> Die andere is vervelend. jezuslovesyou/death-britney --> Death-Britney heb ik helemaal gemist. prada/bubbeltjes --> Toneel, hè. ![]() pharmacon/chaos --> Stoere punker. ![]() noé/€v€lin€ --> Noé, de eurotekens in de naam van haar tegenstandster irriteren me al enorm en verder heeft ze over het algemeen nuttige dingen te zeggen. S/Ninh --> Omdat ik stiekem toch regelmatig moet glimlachen om zijn opmerkingen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou goed dan in deze gayheid kan ik niet achterblijven
gentleman/bliksem ik vind ze beide stom eigenlijk. toch maar bliksem omdat dat 'n gave naam is nare man/biertjehappen biertjehappen is 'n brilliante nick maar m'n vote gaat toch naar nare naamgenoot esmee/roos who the fuck is esmee? :$ adhd/bertbart bertbart is wel okay cem. slut/ruby soho die ander zit niet eens op het forum rodina/black sugar heerlijk wijf. sooz/firefly kutkeuze. doe maar manon omdat ik met haar soms c00le gesprekken heb aart/italianboy duh aaaaaaaaaaaaaaarsch is tof exo/a new nose a new rutger natuurlijk, die exo is maar een hufter wishfull dreaming/avelon omdat ze me raar vind ![]() ![]() Hydraul!C FunK/Marshall Mathers ik houd niet van eminem :\ jezuslovesyou/death-britney die death britney was dom prada/bubbeltjes ken ze allebei niet? pharmacon/chaos vote gaat toch naar kwark, maar voel je niet achtergesteld wilbert als ik hem niet had gekozen had ik jou gekozen! noé/€v€lin€ no perticular reason S/Ninh urm.. sja die ander heet Stefan dus |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
"aan elkaar gewaagde lifestyle forumboegbeelden"
Cemslut/ruby soho ik geloof dat ik nu moet gaan huilen ![]() bliksem max is schattig nare man mijn favo kak jochje roos gothic in ontkenning, en roos is cool ![]() bertbart bart ken ik net iets beter dan kenneth rodina hanneke is een topwijf, kan heel leuk met dr praten. a new nose rutger is een cry baby ![]() wishfull dreaming lieke want ze is een stuk boeiender en leuker dan ze zelf denkt en zegt, ik vind je journal leuk om te lezen jezuslovesyou/death-britney gsusl0vesu natuurlijk, geniaal. prada had altijd zn woordje klaar, interessant persoon chaos mark is gewoon cool noé leuke chick S ninh vind ik soms net iets te ver gaan |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
gentleman/bliksem
>> bliksem ging ik eerst goed mee om maar met gentleman heb ik vaak goede gesprekken ![]() nare man/biertjehappen >> Nare want rogier ken ik nauwelijks esmee/roos >>fat chance dat Esmee dit leest, dus mijzelf ![]() adhd/bertbart >> onmogelijk om te kiezen ![]() cem. slut/ruby soho >> ooh wat een belediging voor cemslut ![]() rodina/black sugar >> rodina want rodina is grappig ![]() sooz/firefly >> om het even aart/italianboy >> italianboy rr ![]() exo/a new nose a new nose, die komt soms best grappig uit de hoek wishfull dreaming/avelon avelon mijn lieve schoolvriendinnetje Hydraul!C FunK/Marshall Mathers marshall is lekker ![]() jezuslovesyou/death-britney haha Jesuslovesyou, die werd langer geloofd, toch? Death Britney was wel supergrappig... Dus allebei ![]() prada/bubbeltjes Bubbels, prada heb ik niet/heel kort gekend ![]() pharmacon/chaos geen idee noé/€v€lin€ like duh ![]() S/Ninh met ninh praat ik iets langer op msn.. maar ze zijn allebei schattig ![]()
|
gentleman/bliksem
Gelijkspel. nare man /biertjehappen Nare Man geeft goed z'n mening weer en heeft vaak gelijk op A&N, deed Biertjehappen ook nog wel eens wat anders dan provoceren en tegen schenen schoppen? esmee/roos Gelijkspel. adhd/bertbart Kweenie echt waarom, misschien meer omdat ik het gevoel heb Bertbart hier meer reageert. Beiden als Gay-Bitchin-Tagteam vind ik de beste optie cem. slut /ruby soho Waar is Ruby Soho? Euhm, naja, cem. slut is heeft meer een positieve indruk op me dan Ruby, denk ik. rodina /black sugar Van Black Sugar weet ik feitelijk alleen dat ze hier forumbaas is geweest(1 of 2 forumbazen geleden) dus dan kies ik maar voor Rodina sooz/firefly Gelijkspel. aart/italianboy Italianboy heeft wel es leuke topics gemaakt, en z'n foto's in de steeg waren wel cool. exo/a new nose Dan toch New Nose, vanwege z'n droge humor. wishfull dreaming/avelon Gelijkspel. Hydraul!C FunK/Marshall Mathers Ik ben niet opschepperig/competitief ingesteld dus MnM wint bij deze. jesuslovesyou /death-britney Death-Britney was toch minder geslaagd in het undercover zijn. prada/bubbeltjes Prada??????? pharmacon/chaos Gelijkspel. noé /€v€lin€ Van evelien weet ik nog niet zo goed waar ze voor staat enzo, en laatst heb ik nog met Noe gechat dus ja..... S/Ninh S, zijn beiden gelijk voor me, maar S zit hier vaker en heeft me al een paar keer geholpen met dingen, dus S.
|
Zolang er geen geflame is laat ik em wel open..
gentleman/bliksem Geen idee. ![]() nare man/biertjehappen Wouter natuurlijk, spreekt voor zich esmee/roos Roos, mede dankzij de metamorfose ![]() adhd/bertbart Doe me dan maar Bertbart cem. slut/ruby soho Maartje, dat journal verhaal is wederzijds, alleen begrijp ik vaak niet wat er staat ![]() rodina/black sugar Rodina, is hip vind ik sooz/firefly Firefly, ook een tijdschriften verslaving aart/italianboy italianboy exo/a new nose moeilijk.. exo weet dat ik toch van em houd... maar rutger zien tijdens een of ander lomp optreden op Lowlands was ook heel hip ![]() wishfull dreaming/avelon Avelon, lmd. Ik ben veel te streng ![]() Hydraul!C FunK/Marshall Mathers Hydraul!C FunK jezuslovesyou/death-britney Geen van beiden prada/bubbeltjes Al sla je me dood pharmacon/chaos Lastig..denk Cha0s noé/€v€lin€ €v€lin€, met die ander heb ik niet zoveel S/Ninh S |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() gentleman/bliksem geen van beiden nare man/biertjehappen ken biertjehappen niet zo. esmee/roos esmee hoor ik niets meer van en heeft nog nooit een foto geplaatst adhd/bertbart doet liever tegen mij dan ADHD cem. slut/ruby soho geen van beiden rodina/black sugar black sugar was een beetje vaag sooz/firefly had een leuke avater aart/italianboy italianboy is dan wel lekkerder maar een beetje te arrogant exo/a new nose it's all about the looks wishfull dreaming/avelon lmd Hydraul!C FunK/Marshall Mathers mn tweelingzusje natuurlijk! jezuslovesyou /death-britney is grappiger prada/bubbeltjes geen van beiden pharmacon/chaos kan nog wel eens grappig uit de bocht komen noé/€v€lin€ who the fuck is €v€lin€? S/Ninh hij is hier dan wel bijna nooit meer maar ik heb hem op msn |
![]() |
|
Verwijderd
|
bliksem
nare man roos adhd cem. slut rodina firefly italianboy exo wishfull dreaming Hydraul!C FunK jezuslovesyou bubbeltjes chaos noé Ninh Ik heb heel oneerlijk gekozen ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|