Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Moet je luisteren, je moet doen wat jij denkt dat het beste is. Als jij verliefd op dat andere meisje bent, ga er dan gewoon voor. Dat andere meisje is verleden tijd, je moet niet te lang blijven hangen in het verleden.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
dat wat jij zegt was OOK n reden, maar OOK dat we elkaar irriteerde doordat de verliefdheid over was! maar er wel houden van was, maar eerlijk gezegd denkik dat ik mn hele leven nog van haar zal blijven houden, maar dan op een iets andere manier, maar als ik nu erges zit is t enige waar ik aan kan denken dat meisje, en kweet uberahupt niet of zij iets zou willen, maar ze is gewoon egt leuk
|
ja ksnap niet wat je bedoeld eigk....ik ben het rpcoes al eerder succesvol doorgekomen ??
als je t bedoeld dat ik al eerder met succes een riendinnetje heb gekregen...ja dat is zo...mah tis ook zo dak de afgelopen 2,5 jaar iedereen heb kunnen krijgen die ik wou....en das niet arro bedoeld,maar ik hoefde dus nooit op n meisje af te stappen, en als ik dat al wel deed wist ik van te voren dat dat meisje mij leuk vond!!
||
![]() |
Citaat:
2. Nou, als je dat weet, dan ga je dr toch gewoon voor? Dan hoef je ook niet onzeker te zijn, je gaat er immers al gelijk van uit dat ze je toch wel wil.. 3. N.a.v. het bovenstaande: wat is dan het doel van deze topic? Wat wil je horen? Bedoel, wij kennen jou niet en we kennen dat meisje niet. Je zegt van jezelf dat je iedereen kunt krijgen en je zegt ook in één van bovenstaande posts dat je weet dat je verliefdheid niet kunt wegdrukken, oid. Wil je bevestiging horen? Ga ervoor! ![]() Sorry als dit kattig klinkt, ben pas net wakker, bedoel het allemaal niet zo rot.
|
naja vandaag echt superlol gehad, 2 uur gepraat enzo...allemaal superleuk...maar e zei dat ze n vriendje had en toen meteen maar uhm ik weet eigk niet wat ik daar moet.............
ze zat egt superveel te kijken en te glimlachen enzow..egt super lief doen...oooooooooh damn she's hot ![]() maja wat moet je daarnu mee? als ze zelf al zegt..kweet niet wat ik daar moet ![]()
||
Citaat:
als je het erg voor haar vind dat je verliefd bent op een ander en al zo snel ben je nog niet over haar heen. dus ik ben het volledig met wb eens
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 Verwijderd | 500 | 01-12-2007 08:56 | |
Liefde & Relatie |
Wat klopt hier niet? Wie legt me dit uit? Mark Almighty | 40 | 26-05-2004 10:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: En dan niets meer.... Ieke | 0 | 15-02-2004 16:02 | |
Liefde & Relatie |
Vanavond is het uit.. Phie. | 38 | 13-12-2003 02:59 | |
Liefde & Relatie |
Je maakt t uit.. en toch knaagt er iets.. Calvin | 5 | 06-05-2002 10:39 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |