Advertentie | |
|
![]() |
|
onze decaan praat ook zo tegen ons, of we kleuters zijn zo ongeveer (in ieder geval legt ze heel uitgebreid en langzaam pratend alles uit). daarna legde ze nog iets aan mn mentor uit op dezelfde manier, ook veel te veel uitleg enzo.... mn mentor: 'ja ik weet het', gaat de decaan vrolijk verder...
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Umh welke docenten zijn nieuw?
Erwin - Geschiedenis en Aardrijkskunde Aardig, goed in z'n vak en duidelijk ![]() Michiel - Economie Net klaargestoomd voor die irritante mensjes in de derde (z'n eerste jaar dus..) geeft opzich wel goed economie maar weet niets van de dingen af.. Micheal - KdN (Natuurkunde, Scheikunde, Biologie) Kut leraar, legt slecht uit, weet niet wat we moeten behandelen dus we klooien maar wat aan Paul - Wiskunde Geweldige leraar, legt goed uit en dat heb ik wel nodig ![]() ![]() Nicky - Muziek hmmm hijs wel aardig, doet andere dingen dan Frank van vorig jaar maar toch issut wel raar ![]() en voor de rest zijn al mijn leraren het zelfde gebleven.. Ik kende die docenten wel al van vorige jaren maar geen les van gehad ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
"Who the fuck is ...(mijn naam)...?!" nieuwe leraar Engels.
![]() Verder een leraar wiskunde die niet kan uitleggen, ik vroeg of het ook zo-en-zo kon, hij "ja.. gut, nog nooit over nagedacht dat het ook zo kon" second- ![]() Verder geen nieuwe leraren volgens mij... *denkt* nee als ik het goed heb iig
|
Verwijderd
|
Voor zo ver ik nu kan beoordelen zijn ze allemaal wel
![]() M'n mentor sssssssssslisssssssssst enorm, de rest heeft niet echt aparte 'kenmerken'. Ze zijn allemaal heel direcht, bevalt me wel. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik weet van iedereen wel hun Achternaam enzo maar die gebruik ik alleen maar om leraren te pesten.. Bij hun achternaam genoemd worden vinden ze ook heel erg irritant ![]() Maar meesters noem ik meestal meester en juffen meestal bij hun voornaam ![]() |
![]() |
|
ik heb er nog maar een paar gezien.
voor natuur & scheikunde ; die vent kijkt je met de dood aan en staat die daar stijf in een zwart pak, gare vent, maar hij deed opzich wel aardig voor engels; eerst was hij nog lollig, maar hij denkt nogal dat ie erg leuk is ![]() voor nederlands; die hadden we weleens gehad in de brugklas, dioe praat zo slaapwekkend, echt niet normaal, maja, geen verkeerde vent voor duits; nou, dat wijf dacht echt dat ze leuk was, iedereen keek echt zo van; tuurlijk ![]() voor aardrijkskunde; een goeie vent! ![]() ![]() en mijn mentor is TE blij.
||
Citaat:
Ik heb alleen een nieuwe lerares voor M&O. Ze bakt er niks van, ik weet meer dan zij (ja tot nu toe dan) en ze heeft hele kinderachtige regeltjes. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb dit jaar 3 echte nieuwe leraren (ook nieuw op m'n school enzo)
M'n engels lerares: - Ontzettend onzeker, kan geen orde houden. Lijkt ontzettend braaf, maar ondertussen rookt ze wel en heeft ze ook een tattoo. Ik vind haar niet echt aardig, want ze weet nu m'n naam waardoor ik echt super vaak een beurt krijg. en ze geef élke les huiswerk op ![]() M'n wiskundeleraar: - Komt rechtsstreeks uit de zakenwereld. Is absoluut niet het type van een leraar. Vind het leuk om te keten en vind onze klas leuk. Ik vind het meer een sporter (american football oid) Hij snapt ook het systeem nog niet helemaal, maar daar kan die ook niks aan doen. Economie leraar: - Heeft al wel eerder les gegeven, maar is nieuw op school. Duidelijk, alleen legt teveel uit. Is echt een typische leraar, niet betrokken. Komt ook uit de zakenwereld. De rest kende ik al vaagjes... geen zin om verder uit te leggen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Mijn leraar Latijn is een ChristenUnie-fanaat, supernetjes en hij staat ook altijd heel stijfjes, met zijn armen. Is wel grappig
![]() Mijn lerares Frans is een verschrikkelijke tut Mijn leraar wiskunde zegt tegen iedereen U en hij is een beetje vaag ![]() De rest is ehm, vrij saai, niet onaardig, maar wel saai.
|
Niet echt nieuwe mensen, behalve een voor Statistiek.. Die is wel aardig, kan goed praten (handig als je 1,5 uur college over statistiek hebt
![]() Verder nog een voor wiskunde, die is knudde, maar krijg ik pas in week 4..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'spreek broeder' 'spreek zuster' pffff |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn Franse leraar praat de hele les Frans en ook onze namen op een Franse manier uit. Is wel lachen. Maar we hadden ook een economie-leraar die zegt altijd 'meisje Bruins' enzo
|
levensbeschouwing: denkt dat tie heel grappig is
![]() m&O: zeikerd. `Wij gaan nog eens problemen krijgen meisje, als jij zo doorgaat dit jaar!`Terwijl ik gewoon ff naar de muur keek in een saaie begin-van-het-jaar.preek, geschiedenis en economie: beetje vreemde vrouwen. doen heel grapig, wel leuk.
|
![]() |
Mijn leraar voor Management en Bedrijfdseconomie is echt zooow irritant...
En dan hebben we ook nog 2 vakken van hem... ![]() Hij legt alles veel te moeilijk uit...niemand snapt hem.. En als we dan zeggen dat we het niet snappen dan gaat hij een beetje bijdehante opmerkingen maken...leuk hoor!!! ![]() XXX Angela |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Problemen met leraar thimoharte10 | 3 | 17-05-2013 22:17 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hoe zijn of waren jouw lerar(ess)en Grieks, Latijn en/of KCV? Cherry Springs | 5 | 18-09-2008 15:51 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #24 Spelleider | 500 | 31-10-2006 12:47 | |
Algemene schoolzaken |
heeft er iemand ervaring met mondeling geschiedenis havo nieuwe stijl staatsexa? missymissy | 6 | 18-07-2004 18:17 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Waar zijn jullie met Caesar?? Verwijderd | 28 | 10-03-2001 23:06 |