Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2003, 15:23
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
zeg het maar, wat voor rare gewoontes hebben ze allemaal?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2003, 15:36
Balance
Balance is offline
kheb dit jaar maar 1 nieuwe leraar. Een 'gevreesde', aangezien hij door veel leerlingen niet zo geliefd is. Maar hij valt tot nu toe 100% mee. Hij mag me (nog ) en is eigenlijk nog helemaal niet uitgevallen tegen iemand, wat hij toch wel vaak doet (zegt men).
Maar goed, dat komt meestal na een paar maandjes pas.

En de rest van de docenten is gewoon gemiddels. Er zitten een paar verschrikkelijke tussen, maar ook weer hele aardige docenten. Dat is op iedere school wel zo, denk ik.
Oud 04-09-2003, 15:46
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
over t algemeen zijn ze wel redelijk ok...

maar die vent van frans is een FREAK! spastisch als een lama! komt een jongen uit mn klas 2 sec. te laat de 1e les.. loopt ie naar de deur.. schreeuwt ie wijzend naar die jongen JE BENT TE LAAT!! WAAROM!!??
die kerel schreeuwt de hele tijd en denkt dat ie supergrappig is
hij heeft zo'n ouwe kale kop waar je zo dat vel ziet hangen als bij een bull-dog!
en daarbij komt ook nog dat hij aders over zn kop heeft lopen
we 'kenden' hem al een beetje.. de vader van michel heeft hem ook gehad als leraar
en vorig jaar liep een meisje met een lolly in haar mond door de gang.. trok die kerel zo die lolly uit haar mond en at m zelf op

KORTOM: IEMAND OM TERECHT VAN TE WALGEN!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 16:22
Goede Fee
Goede Fee is offline
De meeste leraren vallen echt mee! Ik heb 2 leraren al voor het 3e jaar, dus die kennen iedereen al heel erg goed. Hmm... alléén die man voor Engels! Binnen 10min had hij al één jongen uit de klas gestuurd (terwijl die helemaal niets had gedaan), en toen maakte een meisje daar een opmerking over zei hij dat ze zich moest gaan melden. Stond ze bij de deur, bleek hij een 'grapje' te maken!
Blèèh! Ik vind die man nu al verschrikkelijk
Oud 05-09-2003, 06:20
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
linda85 schreef op 04-09-2003 @ 16:36:
kheb dit jaar maar 1 nieuwe leraar. Een 'gevreesde', aangezien hij door veel leerlingen niet zo geliefd is. Maar hij valt tot nu toe 100% mee.
dat hadden wij vorig jaar dus ook, zo'n 'gevreesde' leraar. en die was de eerste lessen heel aardig, maar daarna....

Citaat:
Goede Fee schreef op 04-09-2003 @ 17:22:
De meeste leraren vallen echt mee! Ik heb 2 leraren al voor het 3e jaar, dus die kennen iedereen al heel erg goed. Hmm... alléén die man voor Engels! Binnen 10min had hij al één jongen uit de klas gestuurd (terwijl die helemaal niets had gedaan), en toen maakte een meisje daar een opmerking over zei hij dat ze zich moest gaan melden. Stond ze bij de deur, bleek hij een 'grapje' te maken!
Blèèh! Ik vind die man nu al verschrikkelijk
jeetje wat een goeie grap
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 06:22
MUTS123
MUTS123 is offline
Valt best wel mee......komt denk ik ook doordat ik wat braver ben geworden
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 06:48
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
met een lerares had ik vooral jaar een beetje ruzie en ik dacht eindelijk dat ik van dr af was..

en die nieuwe voor nederlands denkt dat we in de kleuterklas zitten en praat ook zo tegen ons.

de rest is ok
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 06:52
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
onze decaan praat ook zo tegen ons, of we kleuters zijn zo ongeveer (in ieder geval legt ze heel uitgebreid en langzaam pratend alles uit). daarna legde ze nog iets aan mn mentor uit op dezelfde manier, ook veel te veel uitleg enzo.... mn mentor: 'ja ik weet het', gaat de decaan vrolijk verder...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 10:10
Ienie
Ienie is offline
haha
wij hadden een keer zon leraar en die maakte allemaal hele aparte grapjes en dara moest ie zelf heel hard om lachen en daar moesten wij were om lachen
en dan dsacht hij dat wij t grapje ook leuk vonden
was erg komisch
Oud 05-09-2003, 14:19
Verwijderd
M'n lerares Frans1 maakt wel héél erg rare bewegingen als ze aan het uitleggen is... een beetje spastisch.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 14:20
Thomas
Thomas is offline
Ik heb totaal geen nieuwe docenten.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 14:42
Verwijderd
Umh welke docenten zijn nieuw?

Erwin - Geschiedenis en Aardrijkskunde
Aardig, goed in z'n vak en duidelijk
Michiel - Economie
Net klaargestoomd voor die irritante mensjes in de derde (z'n eerste jaar dus..) geeft opzich wel goed economie maar weet niets van de dingen af..
Micheal - KdN (Natuurkunde, Scheikunde, Biologie)
Kut leraar, legt slecht uit, weet niet wat we moeten behandelen dus we klooien maar wat aan
Paul - Wiskunde
Geweldige leraar, legt goed uit en dat heb ik wel nodig vriendelijk
Nicky - Muziek
hmmm hijs wel aardig, doet andere dingen dan Frank van vorig jaar maar toch issut wel raar

en voor de rest zijn al mijn leraren het zelfde gebleven.. Ik kende die docenten wel al van vorige jaren maar geen les van gehad
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 14:52
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Ienie schreef op 05-09-2003 @ 11:10:
haha
wij hadden een keer zon leraar en die maakte allemaal hele aparte grapjes en dara moest ie zelf heel hard om lachen en daar moesten wij were om lachen
en dan dsacht hij dat wij t grapje ook leuk vonden
was erg komisch
ja die hebben wij ook, en de manier waarop hij lacht is ook nog zo dom....
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 15:08
Graph
Graph is offline
Ik heb gelukkig nog maar 4 vakken gehad...a.s. maandag begint mijn 'echte' rooster (k had nu noodrooster i.v.m. brugwuppen)

Voor Wiskunde heb ik een gast die ik vorig jaar ook had en is nu mijn mentor...
Voor Natuur- Sheikunde, Duits en kv1 heb ik allemaal nieuwe leraren...

Graph
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 17:06
alpha
alpha is offline
"Who the fuck is ...(mijn naam)...?!" nieuwe leraar Engels.
Verder een leraar wiskunde die niet kan uitleggen, ik vroeg of het ook zo-en-zo kon, hij "ja.. gut, nog nooit over nagedacht dat het ook zo kon" second-

Verder geen nieuwe leraren volgens mij... *denkt* nee als ik het goed heb iig
Oud 05-09-2003, 17:20
Verwijderd
Voor zo ver ik nu kan beoordelen zijn ze allemaal wel .

M'n mentor sssssssssslisssssssssst enorm, de rest heeft niet echt aparte 'kenmerken'. Ze zijn allemaal heel direcht, bevalt me wel. Ohja, de docent die ik voor transculturele pedagogiek heb is allochtoon en bijna vijftig en ze is er trots op.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 05-09-2003 @ 15:42:
Umh welke docenten zijn nieuw?

Erwin - Geschiedenis en Aardrijkskunde
Aardig, goed in z'n vak en duidelijk
Michiel - Economie
Net klaargestoomd voor die irritante mensjes in de derde (z'n eerste jaar dus..) geeft opzich wel goed economie maar weet niets van de dingen af..
Micheal - KdN (Natuurkunde, Scheikunde, Biologie)
Kut leraar, legt slecht uit, weet niet wat we moeten behandelen dus we klooien maar wat aan
Paul - Wiskunde
Geweldige leraar, legt goed uit en dat heb ik wel nodig vriendelijk
Nicky - Muziek
hmmm hijs wel aardig, doet andere dingen dan Frank van vorig jaar maar toch issut wel raar

en voor de rest zijn al mijn leraren het zelfde gebleven.. Ik kende die docenten wel al van vorige jaren maar geen les van gehad
Waarom noem je je docenten bij hun voornaam?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 17:45
Verwijderd
Citaat:
omaltievo schreef op 05-09-2003 @ 18:38:
Op sommige scholen is dat heel normaal.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 05-09-2003 @ 18:45:
Op sommige scholen is dat heel normaal.
Grappig,ik zie me al voor me dat ik m'n superstrenge voormalige lerares Nederlands 'Trudy' zou noemen..
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:21
Verwijderd
Citaat:
omaltievo schreef op 05-09-2003 @ 18:38:
Omdat het zo moet bij ons op school om een open sfeer te creeëren o.i.d
Ik weet van iedereen wel hun Achternaam enzo maar die gebruik ik alleen maar om leraren te pesten.. Bij hun achternaam genoemd worden vinden ze ook heel erg irritant

Maar meesters noem ik meestal meester en juffen meestal bij hun voornaam
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 20:32
Severus
Severus is offline
De meesten zijn oké! Alleen dat mens van tekenen, mevrouw M. Wubbels, da's een stomme Hollandse kut.

Ripper
Oud 05-09-2003, 20:34
Verwijderd
Heb er vandaag twee ontmoet; mevrouw Wesselius en meneer Meuris. Allebei erg aardig
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 10:21
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik heb er nog maar een paar gezien.

voor natuur & scheikunde ; die vent kijkt je met de dood aan en staat die daar stijf in een zwart pak, gare vent, maar hij deed opzich wel aardig

voor engels; eerst was hij nog lollig, maar hij denkt nogal dat ie erg leuk is NOT!

voor nederlands; die hadden we weleens gehad in de brugklas, dioe praat zo slaapwekkend, echt niet normaal, maja, geen verkeerde vent

voor duits; nou, dat wijf dacht echt dat ze leuk was, iedereen keek echt zo van; tuurlijk maja

voor aardrijkskunde; een goeie vent!

en mijn mentor is TE blij.
Oud 06-09-2003, 10:26
Verwijderd
ik ken alleen nog maar de praktijklerares en een leraar, maar waarvan weet ik al niet meer,want die waren gisteren mee gegaan met de intro door de stad en naar een terras enz.

de leraar is heel aardig, en de lerares tot nu toe super tof daar kun je mee geinen enz.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 14:41
wissie
wissie is offline
Ik heb dezelfde leraren als vorig jaar. Over het algemeen ben ik er tevreden over. Er zitten enkele tussen die hun eigenaardigheden hebben, maar na een paar jaar les van ze te hebben gehad wen je er aan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2003, 15:08
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb precies dezelfde docenten als vorig jaar.
Oud 06-09-2003, 15:21
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-09-2003 @ 21:34:
Heb er vandaag twee ontmoet; mevrouw Wesselius en meneer Meuris. Allebei erg aardig
ik heb ene meneer Weselius gehad voor gym. was een aardige jongen.

Ik heb alleen een nieuwe lerares voor M&O. Ze bakt er niks van, ik weet meer dan zij (ja tot nu toe dan) en ze heeft hele kinderachtige regeltjes.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Keyser Saus schreef op 06-09-2003 @ 16:21:
ik heb ene meneer Weselius gehad voor gym. was een aardige jongen.

Ik heb alleen een nieuwe lerares voor M&O. Ze bakt er niks van, ik weet meer dan zij (ja tot nu toe dan) en ze heeft hele kinderachtige regeltjes.
wat voor regeltjes dan?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 16:35
Another Way
Another Way is offline
Iheb dezelfde leraren als vorig jaar, mn teken leraar is een eikel. Ik hoop echt dat ie zn nek breek in de ardennen volgende week.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 17:42
Miracle
Miracle is offline
Ik heb dit jaar 3 echte nieuwe leraren (ook nieuw op m'n school enzo)
M'n engels lerares:
- Ontzettend onzeker, kan geen orde houden. Lijkt ontzettend braaf, maar ondertussen rookt ze wel en heeft ze ook een tattoo. Ik vind haar niet echt aardig, want ze weet nu m'n naam waardoor ik echt super vaak een beurt krijg. en ze geef élke les huiswerk op
M'n wiskundeleraar:
- Komt rechtsstreeks uit de zakenwereld. Is absoluut niet het type van een leraar. Vind het leuk om te keten en vind onze klas leuk. Ik vind het meer een sporter (american football oid)
Hij snapt ook het systeem nog niet helemaal, maar daar kan die ook niks aan doen.
Economie leraar:
- Heeft al wel eerder les gegeven, maar is nieuw op school. Duidelijk, alleen legt teveel uit. Is echt een typische leraar, niet betrokken. Komt ook uit de zakenwereld.

De rest kende ik al vaagjes... geen zin om verder uit te leggen
Oud 06-09-2003, 17:52
Balance
Balance is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef op 05-09-2003 @ 07:20:
dat hadden wij vorig jaar dus ook, zo'n 'gevreesde' leraar. en die was de eerste lessen heel aardig, maar daarna....
ik zei al: dat komt meestal na een paar maandjes pas. dus ik ben op m'n hoede hoor
Oud 07-09-2003, 06:49
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
omaltievo schreef op 05-09-2003 @ 18:49:
Grappig,ik zie me al voor me dat ik m'n superstrenge voormalige lerares Nederlands 'Trudy' zou noemen..
ja bij een aantal leraren zou dat echt gek zijn, om ze bij hun voornaam te noemen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 07:43
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik heb 2 van mijn 4 leraren gezien. Ik vond ze wel oke.... waren nog niet zo oud en deden gewoon relax
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 08:35
Dory
Dory is offline
Mijn leraar Latijn is een ChristenUnie-fanaat, supernetjes en hij staat ook altijd heel stijfjes, met zijn armen. Is wel grappig

Mijn lerares Frans is een verschrikkelijke tut

Mijn leraar wiskunde zegt tegen iedereen U en hij is een beetje vaag

De rest is ehm, vrij saai, niet onaardig, maar wel saai.
Oud 07-09-2003, 09:09
Qamra
Qamra is offline
Niet echt nieuwe mensen, behalve een voor Statistiek.. Die is wel aardig, kan goed praten (handig als je 1,5 uur college over statistiek hebt )..

Verder nog een voor wiskunde, die is knudde, maar krijg ik pas in week 4..
Oud 07-09-2003, 09:36
Verwijderd
Citaat:
eris schreef op 07-09-2003 @ 09:35:
Mijn leraar wiskunde zegt tegen iedereen U en hij is een beetje vaag
Nou het is beter als een meester die tegen zijn leerlingen 'leerling' zegt als ze meester zeggen.. zucht ik word echt zo moe van mijn muziek leraar

'spreek broeder'
'spreek zuster'

pffff
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 11:53
alpha
alpha is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 07-09-2003 @ 10:36:
Nou het is beter als een meester die tegen zijn leerlingen 'leerling' zegt als ze meester zeggen.. zucht ik word echt zo moe van mijn muziek leraar

'spreek broeder'
'spreek zuster'

pffff

Mijn Franse leraar praat de hele les Frans en ook onze namen op een Franse manier uit. Is wel lachen.
Maar we hadden ook een economie-leraar die zegt altijd 'meisje Bruins' enzo
Oud 07-09-2003, 13:01
Quantes
Quantes is offline
levensbeschouwing: denkt dat tie heel grappig is
m&O: zeikerd. `Wij gaan nog eens problemen krijgen meisje, als jij zo doorgaat dit jaar!`Terwijl ik gewoon ff naar de muur keek in een saaie begin-van-het-jaar.preek,
geschiedenis en economie: beetje vreemde vrouwen. doen heel grapig, wel leuk.
Oud 07-09-2003, 14:39
angela123
angela123 is offline
Mijn leraar voor Management en Bedrijfdseconomie is echt zooow irritant...
En dan hebben we ook nog 2 vakken van hem...
Hij legt alles veel te moeilijk uit...niemand snapt hem..
En als we dan zeggen dat we het niet snappen dan gaat hij een beetje bijdehante opmerkingen maken...leuk hoor!!!

XXX Angela
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten