Advertentie | |
|
![]() |
|
gewoon afspreken
spreek wel af op een drukkere plek, je hebt kans dat ze toch tegen valt. En als je dan op een drukkere plek bent dan ben je niet met haar alleen. je moet het gewoon doen. Als je verliefd bent dan is het toch heerlijk om haar vast te kunnen houden en bij haar te kunnen zijn. Gewonn doen dus
|
Had een paar maandjes terug iets soortgeljks.. Heb met die jongen toen ook afgesproken waarbij we allebei het idee hadden van we zien wel.. Ik vond het echter tegenvallen (
![]() Vond het jammer maar geen ramp.. We hebben nu alleen nog maar contact via de mail/msn.. Gewoon afspreken dus dan weet je tenminste waar je aantoe bent.. Nergens van te voren op rekenen, en als het irl net zo goed klikt is dat natuurlijk hartstikke leuk! ![]() |
![]() |
|
Heyyyyy Gewoon Ontmoeteeeeee ;; Als Het Je Bevalt Dan is er Toch Niks Mis ,Kan je Later Weer Afspreken.. jah toch en als het je niet bevalt ( je vind haar lelijk ofzo of je type niet dan zeg je het op een normaal manier niet beledigend
![]() ![]() p.s Ben benieuwd wat het wordt laat je het dan weer weten ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Help! Advies nodig Anoniem8 | 3 | 24-07-2016 16:32 | |
Werk, Geld & Recht |
Lening nodig 18 jaar aagje323 | 7 | 16-10-2015 20:40 | |
Liefde & Relatie |
Advies nodig BadluckBoy | 7 | 30-10-2012 12:45 | |
Liefde & Relatie |
Ik heb even advies nodig. HandDoek | 10 | 09-05-2012 10:41 | |
Liefde & Relatie |
Snel advies nodig angellike111 | 23 | 14-06-2003 23:54 | |
Psychologie |
Minder vrolijk.. maar ik heb echt advies nodig Kleintjeyakult | 10 | 11-04-2003 21:27 |