Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2003, 22:57
D3wd
D3wd is offline
Nou, hier komt een verhaal waar ik even graag jullie reactie op wil weten. Ik chat al een tijdje met iemand (voelen jullie hem al aankomen ) en ik denk dat ik verliefd op diegene ben geworden. Ik snap niet hoe debiel ik ben dat dit mij gebeurt trouwens. Ik weet trouwens zeker dat ze echt is, we bellen regelmatig, sms-en enzovoorts. Nu hebben we het ook weleens over afspreken gehad en we durven niet echt allebei Ik weet dat er genoeg andere leuke meisjes rondlopen en dat ik gewoon een soort ideaalbeeld van haar heb gekregen, maar wat moet ik nu doen? Zal ik met haar afspreken of op een of andere manier stoppen met deze 'onzin'? Ik wil graag wat adviezen en ervaringen in dezelfde situatie als jullie dat willen....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2003, 23:00
Verwijderd
Ontmoet haar
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 23:03
Cootje
Cootje is offline
vraag om een foto ... en bel wat langer ... en anders ga je dr toch gewoon naar toe? neem een goeie maat mee...altijd gezellig en daarna kan je altijd nog in je eentje gaan als het zeker klikt...

is het nix? ga gewoon uit ...
Oud 06-09-2003, 23:03
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Ga wat met dr doen, wat drinken ofzo maar probeer er geen zware date van te maken maar doe het gewoon voor de gezelligheid, dan valt er ook niets tegen en als het meevalt is dat mooi meegenomen
Oud 06-09-2003, 23:06
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
inderdaad, k denk niet dat het veel kwaad kan om wat met dr af te spreken.
als het klikt, dan klikt het. als het tegenvalt, dan zal je dat ook niet super erg vinden. dan ga je gewoon weer verder met leven (joh)

en inderdaad, vraag om een foto. eis het anders, voordat je dr gaat ontmoeten. ze kan vast wel bij een vriendin scannen, als ze deze mogelijkheid niet heeft.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 23:12
D3wd
D3wd is offline
dankje wel voor de reacties

ik weet trouwens al hoe ze eruit ziet. (Aangezien je van Sugar Lee Hooker ook vast wel een mooie foto kan maken onder een bepaalde hoek) heb ik meteen 20 foto's opgeëist en zij weet ook al hoe ik eruit zie, maar ik weet niet hoe erg het gaat tegenvallen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 10:44
hajo
hajo is offline
nou.. als je er al vanuit gaat dat het gaat tegenvallen kan je het natuurlijk net zo goed niet doen.
Oud 07-09-2003, 14:18
Luna
Luna is offline
Citaat:
D3wd schreef op 07-09-2003 @ 00:12:
(Aangezien je van Sugar Lee Hooker ook vast wel een mooie foto kan maken onder een bepaalde hoek)
denk het niet
verder: als ik jou was zou ik gewoon eens met r de stad in gaan, daar is altijd wel wat te doen. Kleine kans dat het dan saai wordt. iig, succes!
Oud 07-09-2003, 14:25
deesmees
deesmees is offline
je moet niet gaan met het idee misschien krijgen we wel iets,maar gewoon zien als gezellig iets drinken en beter leren kennen en MISSCHIEN als klikt daarna meer maar spreek dan wat vaker af voordat je dat doet
Oud 07-09-2003, 19:57
Verwijderd
Gewoon een keer afspreken. Iets gaan doen wat jullie beiden interesseert/leuk vinden en er niet te veel van verwachten. Kunnen altijd leuke vriendschappen uit voortkomen, ook als de 1e ontmoeting tegenvalt.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 20:10
dolliefijntje
dolliefijntje is offline
gewoon afspreken

spreek wel af op een drukkere plek, je hebt kans dat ze toch tegen valt.
En als je dan op een drukkere plek bent dan ben je niet met haar alleen.
je moet het gewoon doen.
Als je verliefd bent dan is het toch heerlijk om haar vast te kunnen houden en bij haar te kunnen zijn.
Gewonn doen dus
Oud 07-09-2003, 21:09
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Had een paar maandjes terug iets soortgeljks.. Heb met die jongen toen ook afgesproken waarbij we allebei het idee hadden van we zien wel.. Ik vond het echter tegenvallen ( ), en absoluut niet voor herhaling vatbaar...

Vond het jammer maar geen ramp.. We hebben nu alleen nog maar contact via de mail/msn..

Gewoon afspreken dus dan weet je tenminste waar je aantoe bent.. Nergens van te voren op rekenen, en als het irl net zo goed klikt is dat natuurlijk hartstikke leuk! Je hebt niet echt iets te verliezen...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 21:39
Verwijderd
meet & greet & ...... & ...... &wieweetwatnogmeer
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 22:06
Dark-Princ3
Dark-Princ3 is offline
Heyyyyy Gewoon Ontmoeteeeeee ;; Als Het Je Bevalt Dan is er Toch Niks Mis ,Kan je Later Weer Afspreken.. jah toch en als het je niet bevalt ( je vind haar lelijk ofzo of je type niet dan zeg je het op een normaal manier niet beledigend

p.s Ben benieuwd wat het wordt laat je het dan weer weten
Reageren

Regels voor berichten