Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Waarom in hemelsnaam die vlaggen? Ik snap best dat je voor de zaak van Israel bent, maar dit gaat me een beetje erg ver. Maargoed, wat heb ik allemaal in mijn broekzak zitten? In mijn linkerbroekzak zit alleen mijn telefoon en in mijn rechterbroekzak zitten meestal sleutels. Meer niet.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ikzelf alleen m'n OV. ![]()
|
![]() |
Die vlaggen zijn voor mentale kracht.
![]() Zo van 'hier doe ik het voor'. ![]() En het is handig om je steun te laten zien als je daar een kans voor krijgt, op wat voor manier dan ook. En: ze kunnen héél snel terug in je broekzak als er problemen dreigen. ![]() Daarnaast is die blauwe ster leuk om met je vingers aan te zitten. ![]() (Vroeger plukte ik m'n nagels kapot, dit is een goed alternatief, en m'n nagels zien er weer normaal uit. ![]() Multifunctionele vlaggetjes dus. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() No problemos. ![]() Ik heb trouwens soms geld in mijn broekzak zitten, of een papiertje met een adres erop, of een elastiekje. Maar meestal niks. Ofja, mijn sleutels, voor t geval ik geen tas mee heb.
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 05-09-2003 om 21:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En met m'n Ajax-sjaal om door Utrecht ![]() Ontopic: in m'n linkerbroekzak zakdoekjes (altijd handig), in m'n rechterbroekzak m'n sleutels. |
![]() |
|
![]() |
Op dit moment mijn sigaretten. Ben op een verjaardag en kon ze niet laten liggen. Normaal gesproken heb ik weinig in mijn broekzak. Soms mijn busabonnement of telefoon, maar dat is dan meestal omdat ik die net gebruikt heb en nog geen 'tijd' heb gehad om ze in mijn tas te doen. Heb eigenlijk altijd een tas bij me waar alles in zit.
|
![]() |
|
Meetsal niets, soms een zakdoek. De dingen die hierboven genoemd worden zitten bij mij altijd in de binnenzak van mijn jas, en sleutels in de buitenzak. Als het warm weer is verhuist het hele spul uiteraard wel naar mijn broek.
||
Verwijderd
|
Euh, een aansteker, een labello, een zakdoek iig altijd. Vaak nog kauwgom, een huissleutel, een rol druivensuiker.
En of course mn nieuwe sony ericsson 610 ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Telefoon, sleutels,1 pen, kassabonnetjes
![]() ![]() dat was het dan wel.......... ![]() ![]() en natuurlijk mijn portemonnee (wat een opluchting dat ik 'm nog heb) ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Allure doe eens een foto per pm versaaien! #1160 Verwijderd | 500 | 11-10-2010 22:04 | |
De Kantine |
Stel-een-vraag Verwijderd | 500 | 20-02-2010 12:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Vurige liefde Verwijderd | 0 | 11-06-2006 10:45 | |
Liefde & Relatie |
Liefde is ...... monkey86 | 63 | 08-02-2004 23:01 | |
De Kantine |
Wat zit er nu in je broekzak? Jeroen | 127 | 12-10-2003 15:55 | |
De Kantine |
Wat zit er standaard in jouw jaszak? In Your Room | 54 | 15-09-2002 18:32 |