Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Ik voel me het beste als ik mijn hele leven vrijgezel ben, waar voel jij je het beste bij?" ... op die manier.. maar ik weet het niet. Ik vind het fijn om te weten dat er iemand alleen van mij is, en dat ik gewild ben.. Liefde... das het belangrijkste voor mij.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ripper
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik zou niet eeeeeuwig vrijgezel willen zijn, daar is een relatie toch te leuk voor, en het helpt me..ik heb denk ik gewoon vaak steun nodig van iemand..en zekerheid...
maar ja, als ik dan toch per ongeluk vrijgezel word, dan moet het maar, ga dan niet wanhopig op zoek (zeg ik nu ![]() dus ik zou niet een eeuwige vrijgezel willen zijn..maar vrijgezel zijn op zich is niks mis mee |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Nou nog hopen dat er iemand toe is aan mij ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ik zou echt niet eeuwig vrijgezel willen zijn hoor..
heel je leven alleen in een flatje ofsow (sociale contacten worden dan automatisch wat minder goed) Nee, ik moet er niet aan denken. Ik zou het liefst toch wel een vrouw om me heen willen hebben die me extreeeeeem veel aandacht geeft ![]() Mahja, ik hoor veel mensen zeggen dat ze blij zijn als ze weer vrijgezel zijn. Ja, misschien voor even maar niet voor eeuwig hoor
|
![]() |
*has never been kissed* geldt ook wel zo'n beetje voor mij
![]() als het duidelijk is dat je iemand leuk vindt, en zij laat duidelijk merken dat ze ook wat in jouw ziet, je zit een hele week in groepsverband met haar opgescheept, en het mislukt NOG, dan lijkt het me dat er iets mis is met mijn aanpak ![]() najaa, wat je ook fout doet, er zijn ongever zes miljard mensen die het geen zak kan schelen ![]() |
![]() |
|
ik moet zeggen misschien is dat wel het beste.
k voel me als vrijgezel eigenlijk heel goed. Maar dan word je verliefd. En ik kan dat niet tegenhouden. Dan gaan je gevoelens je verstand over schaduwen en dat is vaak niet leuk. Door dat ik me onzeker en jaloers ga voelen. Maar als blijkt dat hij dan ook wel wat in jou ziet......dan voel je je echt lekker (in die situatie zit ik nu!) Ik heb verder nog nooit echt een serieuse relatie gehad, dus ik weet niet hoe dat is. Maar het vrijgezellen leventje bevalt mij wel goed.......zolang ik niet verliefd word ben ik daarin ook heel gelukkig!!! maar ja als ik dan verliefd wordt, dan wil ik er ook maar voor gaan!
||
![]() |
Citaat:
Maar dat is de komende tijd nog niet denk ik zo... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Van vriendschap naar liefde Verwijderd | 25 | 17-09-2007 02:51 | |
Liefde & Relatie |
19 jaar single. Wat doe ik fout? herby | 345 | 18-11-2004 13:30 | |
Software & Hardware |
[NW] Unshielded UTP langs stroomkabel. Verwijderd | 25 | 07-10-2004 22:08 | |
Liefde & Relatie |
doe ik iets fout? iced | 18 | 11-09-2004 22:27 | |
Liefde & Relatie |
Gevoel dat je nooit een relatie zal hebben, hoe er mee om gaan Another Way | 191 | 17-08-2003 15:03 | |
Liefde & Relatie |
Waar knapt de man af bij een meisje? Verwijderd | 210 | 21-07-2002 10:05 |