Ik ben met mijn laatste vriend vrij lang bevriend geweest.
We kennen elkaar nu al een jaar of 6 denk ik, via scouting. Eerst wist ik niet eens hoe dat hij heette, hij kwam altijd de sleutel halen en dat was het. Toen moest ik voor school vrijwilligerswerk gaan doen en kwam via een goede vriendin van mn moeder bij die scoutinggroep terecht (waar ik zelf overigens wel jeugdlid was geweest).
Nu leerde ik die jongen ook beter kennen, we hadden met een vaste groep wel lol, ik kon ook goed met ze praten. Na een leidingvergadering ben ik eens blijven hangen en heb ik zeker tot een uur of 12 met hem zitten praten in de keuken op scouting.
Ik trok mijn stoute schoenen aan en smste hem dat ik het erg gezellig vond en zeker voor herhaling vatbaar (dit wist ik zelf niet meer, heb ik pas geleden van hem gehoord..

)
Zo volgde er smsje op smsje, we ging elkaar wat vaker zien en groeiden echt naar elkaar toe.
Het vervelende was dat hij een exvriendin had die zat te stoken. Eerst in onze vriendschap, en later in de relatie die er uit volgde.
We hebben dan ook maar een maandje verkering gehad, met een break ertussen van een dagje ofzo.
Uiteindelijk definitief uit elkaar gegaan, ik kreeg een nieuwe vriend, die hij ook kende. Ik heb hem dat schijnbaar nog verteld, en verder heb ik eigenlijk vrij weinig van hem gehoord.
Tot ik hem op een gegeven moment met het uitgaan weer tegenkwam. We wisselden gsmnummers uit, zouden elkaar weer toevogen op MSN. Het contact werd intensiever, ik vertelde hem dingen die niemand anders wist. Zo ook dat de relatie met (toen) mijn huidige vriend scheurtjes begon te vertonen, en dat ik gevoelens begon te krijgen voor een ander. Na lang wikken en wegen heb ik hem min of meer laten dat hij diegene was. We hebben elkaar vaak gezien, gelachen met elkaar, lekker film gekeken en als vrienden gaan stappen.
Ik kon het zo echt niet meer aanzien, ik was doodongelukkig in mijn relatie en stapelverliefd op een ander. Maar ik was zo bang voor de reacties van anderen, vooral mijn ouders. Ze weten hoeveel pijn hij mij de 1e keer had gedaan. Maar ik kon mijn gevoel niet tegenhouden. We hebben gezoend (erg fout!!), en de dag erop heb ik het meteen uit gemaakt met mijn vriend.
20 dagen later kreeg ik weer iets met mijn ex, ik heb echt een geweldige tijd met hem gehad, veel leuker en beter, volwassener als die 1e keer, en ik zou de leuke dingen zo weer over doen! Helaas liep het door bepaalde dingen na een maandje of 5 ook mis tussen ons en ben ik nu al weer 6 weken vrijgezel.
Ik had nadat het uitging een week of 2 niets van mijn ex gehoord (we zijn een weekje nadat het uit was wel naar de bios geweest en iets gaan drinken als vrienden), en daarna dus 2 weken niets gehoord van elkaar. Toen zag ik hem tijdens een grote rally in Roosendaal en ik sprak hem aan, hij zou op vakantie gaan (wat mijn hart brak, maar dat is een ander verhaal*). Dus hij op vakantie, en weer veel aan het werk. Ik heb een kloteperiode gehad (en die heb ik nu nog steeds), ook al was het mijn beslissing om het uit te maken.
Gelukkig kan ik het supergoed met hem vinden, we hebben gelukkig geen ruzie, soms wel eens irritaties, maar dat kan gebeuren. Gisteren zijn we samen gaan stappen, net als vorige week.
We hebben samen dingen meegemaakt in die korte periode die voor mij mijn leven kunnen veranderen, en hij heeft me er toe aangezet om hulpe te zoeken. Daarvoor ben ik hem natuurlijk eeuwig dankbaar, en zou het jammer vinden als ook de vriendschap stuk zou lopen.
Maar hoe wist ik nou zo zeker dat het liefde was dat ik voor hem voelde? Ik voelde kriebels die ik nog nooit eerder gevoeld had, ik wilde constant bij hem zijn, zijn armen rond mijn middel voelen en gewoon nooit meer bij hem weggaan. Kriebels alom en rode wangen als hij voorbij liep of ter sprake kwam.
Was echt een geweldige ervaring... *bloos*
* hij wilde met mij niet op vakantie, maar toen het uit was, ging tie wel met anderen 8 dagen weg, met de intentie om er 10 van te maken. De reden dat ie met mij niet wilde was dat ie dan teveel inkomen misliep... Mjuh, ga ik me nu niet druk meer om maken
pff..sorry voor het lange verhaal!