Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2007, 21:03
Vergezicht
Vergezicht is offline
'Navond,

Ik begin het een beetje beu te geraken. Ik ben voor de 163784ste keer aan de kant gezet met de schitterende woorden: "ik vind je echt een toffe gast, maar ik voel niets".

Het verhaal in een notendop:

Ik heb zo'n 3 weken geleden op een schoolexcursie naar het buitenland een leuk meisje ontmoet. We hebben daar enorm veel met elkaar gepraat, en het klikte. Ik was geinteresseerd in haar, en zij in mij. Terug in Nederland hebben we elkaar over een periode van zo'n 1,5 week veel gesproken, gebeld en ge-sms-d. Dat kwam van 2 kanten. Ik vind haar echt fantastisch.

Nu heb ik haar een week geleden gebeld, en gevraagd of ze mee ging om wat de drinken. Het antwoord was 'ja'. Todat ze me, 2 dagen nadat ik 'r gevraagd had, via MSN vertelde dat ze niet meeging. Omdat we "verschillende bedoelingen" zouden hebben. Toen kwamen weer de gewraakte woorden: Ze vindt me 'echt een toffe gast, maar ze voelt niets'...

Hoe komt dat toch? Ik ben niet lelijk. Ik kan moet iedereen lachen, ik kan met iedereen goed overweg. Uit m'n vriendenkring zijn de helft meisjes. Ik kan goed met vrouwen omgaan. Ze komen vaak naar mij toe met problemen, of als ze ergens over willen praten. Maar gelijk als ik wat interesse toon, is het afgelopen. Ik ben immers best een toffe gast, maar ze voelt niets.

Los van het feit dat ik dit meer dan beu ben (echt, ik kap er gewoon mee), snap ik ook niet waar het vandaan komt. Ik snap er geen biet van. Ben ik echt zo'n loser ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2007, 21:09
Verwijderd
Een vriend van mij heeft dat ook. Laat je niet zomaar aan de kant zetten. Meisjes willen meestal niet alleen een leuke vriend, maar ook een zelfverzekerde gozer. Anders blijft het bij vriendschap. Je zegt zelf dat ze met problemen bij jou komen. Ze zien je dus als een goede vriend.
En wees niet bang. Je bent pas 17, alles komt op z'n tijd
Succes!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 21:10
Verwijderd
Je bent misschien te toegankelijk.. wat veel gezegd wordt, is dat je niet te snel van stapel moet lopen en juist wat afstand moet houden. Dat maakt het meer spannend voor ze.

Maar eerlijk gezegd heb ik het idee dat al die theorieen ondergeschikt zijn aan de natuur. Als je leest waar vrouwen verliefd op worden, is het vaak iets banaals.. mooie ogen, een lieve lach, spontaniteit, etc.

Anyway, je bent 17. Er lopen genoeg vrouwen op deze aarde.. je moet ze alleen nog ontmoeten
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 21:34
Gothic
Gothic is offline
Ik heb dit pas geleden ook gehad, alleen was ik toen het meisje dat eerst ja had gezegd en vervolgens toch afzei omdat ik bang was dat hij meer wilde dan ik, wat ook zo was.

Ik voelde me heel ongemakkelijk bij het idee. Waarom? Omdat ik het idd een aardige jongen vond, maar absoluut niet iets met hem wilde. Geen relatie, niet zoenen, niets. Alleen puur vriendschappelijk. Ik denk dat dat meisje het ook zo zag. Betekent niet dat je lelijk bent, alleen zij voelde zich niet aangetrokken tot je. Het is vaak als gewone vriend heel moeilijk om te veranderen in vriendje, tenzij er al die aantrekkingkracht was en het flirten ed.
Hoe voorkom je dat? Houd het spannend. Laat niet te duidelijk merken dat je haar leuk vindt. Maar dan nog. Jij vindt vast ook sommige meisjes aardig, maar is er niet die aantrekkingskracht en dat gevoel voor meer. Daar kun je met gedrag vaak weinig aan doen...

Dus niet zo wanhopig. Het komt vanzelf. Cliché.
Oud 25-05-2007, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Vergezicht schreef op 25-05-2007 @ 22:03 :
Uit m'n vriendenkring zijn de helft meisjes. Ik kan goed met vrouwen omgaan. Ze komen vaak naar mij toe met problemen, of als ze ergens over willen praten. Maar gelijk als ik wat interesse toon, is het afgelopen. Ik ben immers best een toffe gast, maar ze voelt niets.
Voila, je zorgt er gewoon telkens voor dat je in een vriendschappelijke positie terechtkomt. En hoewel het mogelijk is om van vriendschap naar liefde te gaan, is het érg onwaarschijnlijk dat dit gebeurt als zij je enkel alleen als goede vriend ziet.

Er lopen wel gasten op dit forum die er van overtuigd zijn dat ze precies weten hoe je dat op moet lossen, en die komen vast vanzelf opdagen. Geduld en de tips zullen komen.

(Oh en vanaf het begin al interesse tonen en enigszins fysiek plagend te zijn zonder daarmee vervelend te worden. En de zoekfunctie gebruiken.)
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 21:59
Orpheo
Orpheo is offline
ga gewoon naar de vrankrijk (in amsterdam, red.) als je gewoon een wip wilt...
Oud 25-05-2007, 22:01
DvoorA
DvoorA is offline
ja die meisjes willen gewoon geen nice guy, maar 1 troost, na een paar slechte relaties willen we wel een nice guy, bij mij ben je welkom
Oud 25-05-2007, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 25-05-2007 @ 22:59 :
ga gewoon naar de vrankrijk (in amsterdam, red.) als je gewoon een wip wilt...
ik dacht dat jij hier nooit meer zou komen, valt me een beetje van je tegen dit!

ontopic

ouder worden, meer ervaring (ja lastig maybe) krijgen en werken aan die badboy uitstraling
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 22:53
Luna
Luna is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 25-05-2007 @ 23:31 :
ouder worden, meer ervaring (ja lastig maybe) krijgen en werken aan die badboy uitstraling
heb jij een badboy uitstraling?
Oud 25-05-2007, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 25-05-2007 @ 23:53 :
heb jij een badboy uitstraling?
mwah, niet badboy misschien, bedoelde meer er niet uitzien als een groentje en dat doe ik niet
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 23:04
Luna
Luna is offline
ik was benieuwd
Oud 25-05-2007, 23:33
Verwijderd
ik kom je nog weleens in tegen in de jordaan, kan je het zelf beoordelen
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 23:34
Mephisto
Mephisto is offline
Ding ding ding, we have an intellectual whore.

Uhm, tja, ze ziet je als vriend en ze wilt met je praten, net zoals jij dus geen seksuele gevoelens hebt ten opzichte van je mannelijke vrienden. Probeer wat meer afstand te houden; geheimzinnigheid werkt.
Oud 26-05-2007, 00:25
Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 26-05-2007 @ 00:34 :
[B]Ding ding ding, we have an intellectual whore.
Je favorite term, die laatste?

Je doet niets mis, maar zoals anderen reeds zeiden: vrouwen willen je lul zien, niet je hart (niet letterlijk op te vatten). Toon ze dat je een man bent die neukmateriaal is, en niet de persoon bij wie ze gaat troost zoeken omwille van "die eikel" die ze diezelfde avond toch maar even tussen de benen neemt.

Mijn excuses om het zo grof te stellen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 01:10
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Charlesworth999 schreef op 26-05-2007 @ 01:25 :
Je favorite term, die laatste?
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html

Aanschouw de waarheid
Oud 26-05-2007, 01:17
Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 26-05-2007 @ 02:10 :
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html

Aanschouw de waarheid
Bedankt om me even aan dit hele Alpha-Beta male ding te herinneren.
Volgende keer ze "gewoon vrienden zegt" heeft ze de keuze tussen "neuken of niets".
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 01:20
Verwijderd
Citaat:
I also think women who are this way (and it is almost all of you) should be honest and admit that they are basically whores, and stop saying bad things about the so-called "actual whores" who are just trying to earn an honest living.
So true.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 01:29
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Charlesworth999 schreef op 26-05-2007 @ 02:17 :
Bedankt om me even aan dit hele Alpha-Beta male ding te herinneren.
Volgende keer ze "gewoon vrienden zegt" heeft ze de keuze tussen "neuken of niets".

Gewoon plagerig fysiek contact maken vanaf moment 1, en dan nodig je ze'n keer uit om een film te kijken, je regelt een fles rosé en je tilt ze op een goed moment van je bank af je bed in en tadaa, hele harde seks. Beproefd recept.
Oud 26-05-2007, 01:54
Verwijderd
Heb ik ook altijd gehad, totdat ik m'n huidige vriendin tegenkwam. Whoo, gewoon door blijven gaan met je leven dus. Relaties lijken immers toch teveel op werk.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 01:57
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Vaal schreef op 26-05-2007 @ 02:54 :
Heb ik ook altijd gehad, totdat ik m'n huidige vriendin tegenkwam. Whoo, gewoon door blijven gaan met je leven dus. Relaties lijken immers toch teveel op werk.
heb je ook 21 jaar moeten solliciteren?
Oud 26-05-2007, 13:37
Verwijderd
Je zegt zelf dat je veel vrouwelijke vrienden hebt en dat is een slecht teken, omdat dat al aangeeft dat je snel in de gevaren(vrienden)zone komt.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 14:10
Verwijderd
wtf, wie verwacht er dan ook van een meisje dat hem net drie weken kent dat ze gevoelens voor hem heeft
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 14:29
Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Sarah schreef op 26-05-2007 @ 15:10 :
wtf, wie verwacht er dan ook van een meisje dat hem net drie weken kent dat ze gevoelens voor hem heeft
Dat is de conclusie van de meeste mannen die niet zo succesvol zijn bij de vrouwen als ze zien dat andere mannen dat meisje van hen "stelen" als ze haar nog maar 3 dagen kennen. De regel lijkt wel te zijn: hoe langer je wacht, hoe minder kans je hebt dat ze je als iets anders dan een doodgewone "vriend" ziet.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 14:34
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Je moet dus meer een eikel wezen. En zeg ook gewoon dat je geen zin in die jankverhalen van ze hebt.
Oud 26-05-2007, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Charlesworth999 schreef op 26-05-2007 @ 15:29 :
Dat is de conclusie van de meeste mannen die niet zo succesvol zijn bij de vrouwen als ze zien dat andere mannen dat meisje van hen "stelen" als ze haar nog maar 3 dagen kennen. De regel lijkt wel te zijn: hoe langer je wacht, hoe minder kans je hebt dat ze je als iets anders dan een doodgewone "vriend" ziet.
ik snap niet welke kant je uit wil met je post maar anyway, het is wél handig om snel te laten merken dat je niet alleen maar vrienden wil worden en het is níet handig om te verwachten dat meisjes binnen drie weken verliefd op je worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2007, 14:56
Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Sarah schreef op 26-05-2007 @ 15:40 :
ik snap niet welke kant je uit wil met je post maar anyway, het is wél handig om snel te laten merken dat je niet alleen maar vrienden wil worden en het is níet handig om te verwachten dat meisjes binnen drie weken verliefd op je worden.
Het is al vaker gebeurt dat ik (of een andere jongen) een meisje dat hij net heeft leren kennen wel ziet zitten en een romantische richting wil uitgaan. Die jongen is dan vriendelijk, flirt wat, gaat eens met haar naar het jeugdhuis of de cine ofzo. En dan komt er een andere jongen op het toneel die ook in haar geïnteresseerd is en na een paar dagen (meestal hooguit 3 weken) verkeren de tweede jongen en het meisje terwijl de eerste jongen gewoon "als vriend" gewild is.
Dus ja, die eerste jongen blijft achter met vragen als hij dat een paar keer meemaakt. Sommigen concluderen dat er iets mis is met hen, anderen dat ze opdringerig moeten zijn ofzo.
Nuja, het is gewoon een observatie; ik ben ook niet echt de persoon die goed is met de meiden (blijkbaar..)
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 14:58
Verwijderd
Hmm. Onder 15jarigen gebeurt dat wel, ja.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 15:48
Vergezicht
Vergezicht is offline
Citaat:
Sarah schreef op 26-05-2007 @ 15:10 :
Ze hoeft toch ook niet tot over d'r oren verliefd te zijn ofzo? Maar hoe lang moet je dan wachten voor je een keer iemand meeneemt op een date? Dat is toch juist bedoeld om elkaar beter te leren kennen?

Afijn, wat die laddertheorie betreft; ik vind hem wat kort-door-de-bocht, eigenlijk. Hij stelt eigenlijk dat er geen 'gewone' vriendschap tussen en mannen en vrouwen kan zijn, terwijl dat volgens mij heel goed mogelijk is.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 15:51
Verwijderd
nee, dat hoeft helemaal niet, doordat jij zei dat zij zei dat ze geen gevoelens voor je had en dat dat het probleem was, had ik de indruk dat jij vond dat het nodig was dat ze gevoelens voor je had. Misschien had ze het idee dat jíj die al wel voor haar had, door de manier waarop je je tegen haar gedroeg?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 26-05-2007 @ 02:57 :
heb je ook 21 jaar moeten solliciteren?
Nee, op m'n 18e kreeg ik m'n eerste vaste vriendin

-edit-

Dat is dus de rechtmatige eigenaresse van dit account.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2007, 11:15
Nebel
Nebel is offline
Ach ik heb dat ook bijna altijd. Maar dan"ik vind je wel lief, maar". Zal ooit wel overgaan.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2007, 12:37
Vergezicht
Vergezicht is offline
Citaat:
Sarah schreef op 26-05-2007 @ 16:51 :
Misschien had ze het idee dat jíj die al wel voor haar had, door de manier waarop je je tegen haar gedroeg?
Nouja, ik had natuurlijk wel gevoelens voor haar, ja. Anders vraag ik haar niet mee.

Maar m'n verhaal is dubbel frustrerend, omdat ik van veel mensen hoorde dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Ze toonde zelf ook veel initiatief tot contact (bellen, sms-en). Dus ik vraag me nu een echt een beetje af waar al die interesse ineens gebleven is.

Maar dat is deze keer; het echte probleem zit ergens anders. Dit is niet de eerste keer dat ik op zo'n manier afgewezen wordt. Nouja, toch maar een beetje de eikel leren spelen, dan...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2007, 23:12
Vice
Vice is offline
Je bent nog maar 17 jaar. Er is vast nog wel een leuke dame die wel van lieve kerels houdt.
Oud 28-05-2007, 11:58
Yana
Yana is offline
Nou sorry, maar ik vind alles wat hier staat nogal kort door de bocht: "Alle meisjes willen alleen maar mysterieuze ongrijpbare mannen".. pff, echt niet. Ik zou eerder op zo'n typ als de topicstarter vallen dan op een of andere idioot die niet naar me luistert en die afstandelijk doet. Laat je niets aanpraten, Vergezicht. Je bent misschien gewoon de "juiste" niet tegengekomen, degene die het wél kan waarderen als je geen vage spelletjes gaat lopen spelen.
Oud 28-05-2007, 11:59
Yana
Yana is offline
Citaat:
Vice schreef op 28-05-2007 @ 00:12 :
Je bent nog maar 17 jaar. Er is vast nog wel een leuke dame die wel van lieve kerels houdt.
Dit dus
Oud 28-05-2007, 13:02
*Alexiss*
*Alexiss* is offline
vergezicht je klinkt als een onwijs leuke jongen volgens mij hoef je je echt niet druk te maken! je bent inderdaad gewoon nog niet het juiste meisje tegen gekomen. en misschien moet je proberen als het zo klikt met een meisje als je beschrijft, niet alleen met haar om te gaan als vrienden want dan zal het voor haar heel raar zijn als je opeens zegt dat je haar leuk vind, snap je? als het klikt kan je misschien extra leuke dingen doen en complimentjes geven, niet op een slijmerige manier gewoon laten merken dat ze leuk is! misschien waardeert ze dit wel en gaat ze jou ook leuk vinden! en zo niet, dan is het wachten op de volgende
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 18:13
Vergezicht
Vergezicht is offline
Bedankt voor de reacties

Iniedergeval, even een beeld hoe de situatie zelf er nu voorstaat, met het meisje uit de startpost.

Ik heb 'r vandaag best lang gesproken. [irl, dat is, natuurlijk]. Het ging helemaal nergens over, en juist daarom vond/vind ik het zo prettig. Het leek gewoon weer precies op hoe het eerst was, inclusief handtastelijkheden . (Even haar hand op je schouder. Sommige mensen hebben daar een pesthekel aan, maar ik vind 't wel prettig, eigenlijk). Gelukkig is er het een en ander 'gladgestreken'.

(En weet ik hoe ik haar signalen (niet) moet interpeteren )
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 20:01
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Vergezicht schreef op 29-05-2007 @ 19:13 :
Bedankt voor de reacties

Iniedergeval, even een beeld hoe de situatie zelf er nu voorstaat, met het meisje uit de startpost.

Ik heb 'r vandaag best lang gesproken. [irl, dat is, natuurlijk]. Het ging helemaal nergens over, en juist daarom vond/vind ik het zo prettig. Het leek gewoon weer precies op hoe het eerst was, inclusief handtastelijkheden . (Even haar hand op je schouder. Sommige mensen hebben daar een pesthekel aan, maar ik vind 't wel prettig, eigenlijk). Gelukkig is er het een en ander 'gladgestreken'.

(En weet ik hoe ik haar signalen (niet) moet interpeteren )
Met het meisje uit de startpost ga je nooit iets krijgen, dus zoek iemand anders. Haar signalen weet je niet te interpreteren. Zulke dingen kan je niet gladstrijken met gepraat. Je hebt je op een bepaalde manier aan haar gepresenteerd. Als iemand die aan haar voeten ligt, die vooral graag aardig gevonden wil worden. Je wil een toffe gast zijn. Het is in dit soort aangelegenheden handiger om te te kijken of anderen tof genoeg voor jou zijn, in plaats van te handelen als iemand die tof gevonden wil worden. Daarom is die date.. je gaat kijken of ze enigzins voldoet aan jou standaarden. maar dit meisje was al geweldig voordat de 1e date voorbij was. Daarnaast; Handtastelijkheden zijn niks. Zoen haar eerst maar eens.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 20:06
Vergezicht
Vergezicht is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 29-05-2007 @ 21:01 :
Met het meisje uit de startpost ga je nooit iets krijgen, dus zoek iemand anders.
Ik geloof dat je me niet helemaal begrijpt. Het gaat me niet zozeer meer om het 'iets krijgen'. Ik ben gewoon blij dat er weer normale, gezellige communicatie mogelijk is.

Citaat:
Zoen haar eerst maar eens
Subtiel en behulpzaam!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 20:36
Smokin'
Smokin' is offline
Subtiliteit laat ik aan jou over, jij wil immers vooral aardig gevonden worden. Normale, prettige communicatie? Als ze je zou willen zoenen zou je daar toch heel erg blij om zijn? Het is mijn overtuiging dat je de dingen vooral 'gladstrijkt' in de hoop dat ze ooit 'the error of her ways' gaat inzien. Maarja, dat gaat nooit gebeuren want je hebt jezelf toch al gepresenteerd als een lieve teddybeer.

Prikkel, wees uitdagend, denk eens na over wie je bent en wat je vind.. dat helpt. Klets wat minder om aardig gevonden maar spreek vanuit je eigen interesses en overtuigingen. Heb je die niet, denk er dan eens over na. Als je dat kan kom je ergens.. meisjes voelen de oprechtheid van je gepraat vaak direct aan. Ze voelen aan of je een eigen 'persoonlijkheid hebt of een zwakke meeprater bent. Jou toffe gast gedoe is toch niet iets bijzonders? Iedereen kan dat.. wat onderscheid jou nou van anderen?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 20:54
Vergezicht
Vergezicht is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 29-05-2007 @ 21:36 :

Prikkel, wees uitdagend, denk eens na over wie je bent en wat je vind.. dat helpt. Klets wat minder om aardig gevonden maar spreek vanuit je eigen interesses en overtuigingen.
Je hebt echt een verkeerd beeld. Ik praat juist uit interesses, overtuiging en ervaring. En ik ben ook zeker niet op m'n mondje gevallen, ik zal het niet laten om haar (of wie dan ook) tegen te spreken. Het is echt niet dat ik een ja-knikker ben die het overal maar mee eens is, en zelf eigenlijk niets te melden heeft. Sterker nog; wat mij vooral interessant maakt (zeggen ze ) zijn mijn opvattingen, meningen en het vermogen die tot uitdrukking te brengen. Dus, helaas, je zit verkeerd.

Laatst gewijzigd op 29-05-2007 om 21:03.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 21:15
*Alexiss*
*Alexiss* is offline
Citaat:
Vergezicht schreef op 29-05-2007 @ 21:54 :
Je hebt echt een verkeerd beeld. Ik praat juist uit interesses, overtuiging en ervaring. En ik ben ook zeker niet op m'n mondje gevallen, ik zal het niet laten om haar (of wie dan ook) tegen te spreken. Het is echt niet dat ik een ja-knikker ben die het overal maar mee eens is, en zelf eigenlijk niets te melden heeft. Sterker nog; wat mij vooral interessant maakt (zeggen ze ) zijn mijn opvattingen, meningen en het vermogen die tot uitdrukking te brengen. Dus, helaas, je zit verkeerd.
you go euh, boy !
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 08:48
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Vergezicht schreef op 29-05-2007 @ 21:54 :
Precies..zij zeggen het..en dan zetten ze je voor de zoveelste keer aan de kant. Dat moet toch te denken geven? Maar nee..je schrijft rustig op dat je goed uiterlijk hebt, toffe kerel bent en niet op je mondje gevallen. Dat strookt toch niet met elkaar?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 12:14
Vip3r
Vip3r is offline
Vergeet wat vrouwen hier roepen. Zij zijn te naïef om te geloven dat de ladder theorie klopt. Ik bedoel, welke vrouw wil nu weten dat iedere vrijgezelle vriend die haar veel aandacht geeft haar eigenlijk gewoon wil neuken?

Geloof me, www.laddertheory.com klopt als een bus. Ik heb het getest, en het werkt als een tiet.

Ik was eerst ook iemand die op zo'n manier met vrouwen omging zoals jij nu doet. Toen ben ik het maar eens totaal anders gaan aanpakken.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 12:17
Vergezicht
Vergezicht is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 30-05-2007 @ 09:48 :
Precies..zij zeggen het..en dan zetten ze je voor de zoveelste keer aan de kant. Dat moet toch te denken geven? Maar nee..je schrijft rustig op dat je goed uiterlijk hebt, toffe kerel bent en niet op je mondje gevallen. Dat strookt toch niet met elkaar?
Huh, ik snap je niet. Ik ben inderdaad niet lelijk, en het schijnt inderdaad zo te zijn dat ik tof ben, ja. (Althans, dat zeggen ze, dat zeg je natuurlijk niet over jezelf). En ik ben inderdaad niet echt schuw of zo. Ik zet zonder teveel moeite iemand (dus ook leuke meisjes) op z'n nummer als-ie iets doms zegt. En ik hoor juist van mensen dat daar mijn 'kracht' licht. Waarom zou dat elkaar tegenspreken?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Vip3r schreef op 30-05-2007 @ 13:14 :
Vergeet wat vrouwen hier roepen. Zij zijn te naïef om te geloven dat de ladder theorie klopt. Ik bedoel, welke vrouw wil nu weten dat iedere vrijgezelle vriend die haar veel aandacht geeft haar eigenlijk gewoon wil neuken?

Geloof me, www.laddertheory.com klopt als een bus. Ik heb het getest, en het werkt als een tiet.

Ik was eerst ook iemand die op zo'n manier met vrouwen omging zoals jij nu doet. Toen ben ik het maar eens totaal anders gaan aanpakken.
a) goed lezen en b) ik zou het wel geinig vinden om te weten wie d'r allemaal seks met mij zou willen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 12:25
Vice
Vice is offline
Inderdaad en dit is geen doe-het-zelf-forum, dus wil je die ladder er als je blieft buiten houden.
Oud 30-05-2007, 12:33
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
Morgan schreef op 30-05-2007 @ 13:19 :
a) goed lezen en b) ik zou het wel geinig vinden om te weten wie d'r allemaal seks met mij zou willen.
Ja jij wel, maar dat weet ik wel van jou. Ik kom hier lang genoeg om jouw posts door en door te kennen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 12:40
Vergezicht
Vergezicht is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 30-05-2007 @ 13:14 :
Echt, als ik het woord 'laddertheorie' nog 1x hoor wordt ik gek. Met die Citroenboomgaard hoef ik niets te maken te hebben. Hij stelt dat een 'gewone' vriendschap tussen mannen en vrouwen onmogelijk zou zijn. Nou, dat is onzin.

Komt nog bij dat ik hem niet een keer over liefde hoor. Het gaat altijd met te werkwoorden 'to fuck' en 'to sleep with'. Ik geloof dat die kerel een verdomd klein wereldje heeft.

Echt, die laddertheorie is het meest verbitterde stuk text dat ik ooit gelezen heb, op het partijprogramma van de Partij Van De Vrijheid na. En net als met het partijprogramma van de PVV, veeg ik met de laddertheorie graag m'n reet af.

lang verhaal kort: Ik geloof er niet in, nee.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Vip3r schreef op 30-05-2007 @ 13:33 :
Ja jij wel, maar dat weet ik wel van jou. Ik kom hier lang genoeg om jouw posts door en door te kennen
Is dat goed of slecht En ik geloof niet dat de laddertheorie sluitend is, maar in algemene situaties is hij vaak wel te herkennen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten