Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er lopen wel gasten op dit forum die er van overtuigd zijn dat ze precies weten hoe je dat op moet lossen, en die komen vast vanzelf opdagen. Geduld en de tips zullen komen. (Oh en vanaf het begin al interesse tonen en enigszins fysiek plagend te zijn zonder daarmee vervelend te worden. En de zoekfunctie gebruiken.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic ouder worden, meer ervaring (ja lastig maybe) krijgen en werken aan die badboy uitstraling ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je doet niets mis, maar zoals anderen reeds zeiden: vrouwen willen je lul zien, niet je hart (niet letterlijk op te vatten). Toon ze dat je een man bent die neukmateriaal is, en niet de persoon bij wie ze gaat troost zoeken omwille van "die eikel" die ze diezelfde avond toch maar even tussen de benen neemt. Mijn excuses om het zo grof te stellen. |
![]() |
||
Citaat:
Aanschouw de waarheid
||
Citaat:
Volgende keer ze "gewoon vrienden zegt" heeft ze de keuze tussen "neuken of niets". |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gewoon plagerig fysiek contact maken vanaf moment 1, en dan nodig je ze'n keer uit om een film te kijken, je regelt een fles rosé en je tilt ze op een goed moment van je bank af je bed in en tadaa, hele harde seks. Beproefd recept.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Dus ja, die eerste jongen blijft achter met vragen als hij dat een paar keer meemaakt. Sommigen concluderen dat er iets mis is met hen, anderen dat ze opdringerig moeten zijn ofzo. Nuja, het is gewoon een observatie; ik ben ook niet echt de persoon die goed is met de meiden (blijkbaar..) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Afijn, wat die laddertheorie betreft; ik vind hem wat kort-door-de-bocht, eigenlijk. Hij stelt eigenlijk dat er geen 'gewone' vriendschap tussen en mannen en vrouwen kan zijn, terwijl dat volgens mij heel goed mogelijk is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() -edit- Dat is dus de rechtmatige eigenaresse van dit account. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar m'n verhaal is dubbel frustrerend, omdat ik van veel mensen hoorde dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Ze toonde zelf ook veel initiatief tot contact (bellen, sms-en). Dus ik vraag me nu een echt een beetje af waar al die interesse ineens gebleven is. Maar dat is deze keer; het echte probleem zit ergens anders. Dit is niet de eerste keer dat ik op zo'n manier afgewezen wordt. Nouja, toch maar een beetje de eikel leren spelen, dan... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 29-05-2007 om 21:03. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Vergeet wat vrouwen hier roepen. Zij zijn te naïef om te geloven dat de ladder theorie klopt. Ik bedoel, welke vrouw wil nu weten dat iedere vrijgezelle vriend die haar veel aandacht geeft haar eigenlijk gewoon wil neuken?
Geloof me, www.laddertheory.com klopt als een bus. Ik heb het getest, en het werkt als een tiet. Ik was eerst ook iemand die op zo'n manier met vrouwen omging zoals jij nu doet. Toen ben ik het maar eens totaal anders gaan aanpakken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Komt nog bij dat ik hem niet een keer over liefde hoor. Het gaat altijd met te werkwoorden 'to fuck' en 'to sleep with'. Ik geloof dat die kerel een verdomd klein wereldje heeft. Echt, die laddertheorie is het meest verbitterde stuk text dat ik ooit gelezen heb, op het partijprogramma van de Partij Van De Vrijheid na. En net als met het partijprogramma van de PVV, veeg ik met de laddertheorie graag m'n reet af. lang verhaal kort: Ik geloof er niet in, nee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |