Advertentie | |
|
![]() |
|
Voor file en FTP server heb je geen snelle CPU nodig, Duron 900MHz will do fine.
![]() Gigabit ethernet kun je wel naar kijken, maar 100Mbps is voor de meeste zaken afdoende. Keuze Windows of *NIX moet je zelf overwegen, Windows is makkelijker.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
interesant probleem. ik heb hier zelf al eens mee zitten spelen, technisch gezien zou het onder xp mogelijk moeten zijn om scanners te delen in een netwerk. (op deze zelfde manier als het bij printers werkt ongeveer). alleen is het mij nooit gelukt om dit op te zetten. de andere pc die van deze dienst gebruik zou moeten maken draaide win 98. en op de een of andere manier weigerde met name de programma's op dat systeem om naar scanners te gaan zoeken over het netwerk (maar dat zou dus aan win 98 kunnen liggen). |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Printer en scanner delen kun je dan ook niet in één woord zo gebruiken, omdat het delen van de scanner dan fundamenteel verschilt van de printer. Niet in de laatste plaats omdat je dan op alle client computers de client-versie van die HP software dient te installeren. Maar een HP scanner kopen doe je als marktbewuste consument toch niet, dus is dat probleem ook meteen opgelost. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Soltek Mainbord ^Rambo^ | 0 | 18-09-2003 19:44 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 | |
Games |