Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel eens getallen verdubbelt in je hoofd uit verveling? Kan ook leuk zijn, je begint met 1 en verdubbelt deze tot je de tel kwijt raakt .. dan ga je verder met 3 .. en dan met 5 .. en dan met 7 .. Als je dit saai begint te vinden, merk je dat priemgetallen zoeken leuker is ![]() ![]() Je kan ook andere dingen doen, nummerborden onthouden! ![]() ![]() ![]() Maar ja, dat is rekenen en nutteloze dingen onthouden, nog steeds niet leuk genoeg ![]() ![]() ![]() ![]() *kijkt naar profiel van ZzZzJaNtAlZzZzkiE* Wat een naam *zucht* ![]() Hobbies: tekenen.,, gitaarspeleren..,,..muziekies..,,,..,.enzow..en...ja..veel ![]() Uhuh, gitaarspelen .. 'enzow' geschreven met 'w' op het einde .. oei, klinkt niet als een trance liefhebster, misschien meer alternatief? iets rock-achtigs? ![]() Kan ook leuk zijn ![]() ![]() ![]() *luistert nog steeds naar trance en bezoekt nu haar homepage* Hmm, leuke foto ![]() Ach, staat niet zoveel boeiends op verder .. hmm, ff een SSH-verbinding openen met www.tsd-webservices.com server .. PuTTY rulez ![]() ![]() Wel eens Freecell op trance gespeeld? Dan lijkt het ineens een ![]() ![]() ![]() Hey! De cache van APT is weer uptodate! ![]() ![]() ![]() Ja ja, GTK 2.0.1 is uit ![]() ![]() ![]() Shit hey, ik heb nu een stuk of 6 programma's draaien en schrijf hier mijn verhaal ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hmmz, ik verveel me nog steeds .. mijn armen doen echter pijn :/ is het de houding? nee, het is kwantiteit, ik overdrijf, drijf mezelf tot het uiterste en sloop mezelf daarbij ![]() *eerst potje Freecell uitgespeeld in de tussentijd* Yes!! Ik voel een lichte hoofdpijn, de leegte in mijn dikke schedel vult zich, ik voel het! ![]() ![]() --- Na ja, helemaal zo erg is het niet per se ![]() Ik ben niet gek, na ja .. misschien een beetje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik wil een zeemeermin zijn, ben ik gek? lanastar | 33 | 04-12-2018 23:19 | |
Psychologie |
Ik durf het niet te sturen.. saninge | 12 | 21-05-2013 15:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Psychologie |
ben jij gek? evanescence | 59 | 30-06-2005 21:44 | |
Psychologie |
Waar kan ik zo'n 'ben-ik-gek-test doen? Blues | 27 | 10-02-2004 15:10 | |
Liefde & Relatie |
ik vind het leuk, ben ik gek?? Some | 18 | 05-06-2003 21:54 |