![]() |
|
![]() |
Ik heb het ook.Tijdens lichamelijke inspanning gaan je huidporien open staan om te zweten. De meeste warmte verliest je lichaam via je hoofd, omdat daar veel bloed naartoe stroomt en omdat er veel haarvaten eindigen in het huidoppervlak van je hoofd. Vandaar dat je daar ook sneller een rode kleur krijgt.
|
![]() |
Het is niet dat ik me er heel druk om maak ofzo
![]() Vandaag gebasketbalt, wel aardig gesport dus (doe vrij actief mee) en had weer een heel rood hoofd. Ik adem verder wel goed, maar toch krijg ik 't, 't is trouwens net of 't rode vlekken zijn. Het ziet er gewoon niet al te charmant uit eigenlijk. |
![]() |
|
heb ik ook
![]() en ook als iemand ergens van beschuldigt word en ik heb t niet gedaan word ik toch rood echt heeeeeel vervelend want soms denkt iemand dan dat ik rood word omdat ik er meer van weet ofzo(dit is maar n stom voorbeeld maar vond het wel vervelend toen t n paar keer gebeurde) of als er iets genants word gezegd ook al heb ik n weerwoord dan word ik ook meteen zo rood als een tomaat en dan gaat diegene nog meer geintjes maken ![]() iemand enig idee waar dat psies mee te maken heeft???? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een lijst waar de meeste rosaceapatienten rood van worden vind je hier. Meer info over deze aandoening vind je hier |
![]() |
|
weet je zeker van dat ROSACEA want als je dit leest http://www.ziekenhuis.nl/ziektebeelden/62.html
dan maak je er niet uit op dat het onder jongeren voorkomt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik bloos natuurlijk wel eens, maar dan is 't 'gewoon' blozen zeg maar. |
![]() |
|
![]() |
Ik geloof ook niet dat dat rosacea is hoor, wat de topic-starter bedoeld... Rosacea is echt een aandoening dat je altijd bijvoorbeeld rode wangen en een rode neus hebt, ongeacht of je net hebt gesport of dat je net uit je bed komt... En ik geloof dat het probleem wat in dit topic beschreven wordt toch meer is dat je bij de minste inspanning een rood hoofd krijgt.. ( iets waar ik ook snel last van heb, het enige wat bij mij enigszins helpt is zorgen dat ik een goede conditie heb, want dan kan ik kleine inspanningen beter aan ofzo...
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Is er echt nix aan te doen?!? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() kunt zo moeilijk ontkennen als je ineens vuurrood aanloopt ![]() |
![]() |
|
ik krijg overal een rode kop van, niet alleen lichamelijke inspanning, ook geestelijk.
En van stress, heet water, warm eten, etc.. maar iedereen krijgt wel eens een rooie kop, en ik vind het overdreven om meteen te gaan miepen 'ohh nee wat moet ik hiermee *jank*' . Lijkt me toch vrij menselijk iets.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|