Advertentie | |
|
![]() |
|
Daar gaat het hier niet om Fade of Light. Hier gaat het hoogstwaarschijnlijk wél om het schenden van iemand ander's privacy, door zonder diens medeweten privacygevoelige informatie te verzamelen. Dat is behalve strafbaar ook zeer onsympathiek, vandaar dat ik aan dit soort requests nooit meewerk.
||
Citaat:
Beschuldigen in het openbaar, zonder goede onderbouwing, is ook illegaal, mits het niet de waarheid is. Dus pas maar op, wie weet heb je zojuist iets illegaals gedaan ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
"Daar gaat het hier niet om Fade of Light. Hier gaat het hoogstwaarschijnlijk wél om(..)" Natuurlijk heeft dat hoogstwaarschijnlijk betrekking op de eerste zin.
||
Citaat:
Je kunt zeggen dat de hoogstwaarschijnlijk wel om iets gaat (dat je nog een kleine kans acht dat er andere redenen waar het wel om gaat). Dan heeft het geen betrekking op de eerste zin. JE kunt in die kleine kans ook "waar het niet om gaat" opnemen en dan heeft het er wel betrekking op... mwa omdat ik um (nu pas) inzie dat het ook andere betekenis kan hebben: excuses Crystal: omdat kranten (f tijdschriften) wel eens iets plaatsen wat niet waar blijtk te zijn. Hierdoor kan, na een rechtzaak, de aangeklaagde gedwongen zijn tot het plaatsen van rectificatie, omdat zij iets geplaatst heeft wat niet waar was. Illegaal neem ik dan maar aan? Of kan iets wat niet mag, legaal zijn? ![]() Dat ik kranten nu als voorbeeld nam is omdat ik gisteren toevallig nog in de metro las dat de telegraaf een rectificatie moest plaatsen, wegens het verspreiden van iets wat niet bewezen was ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
keylogger bloempieke | 2 | 17-12-2006 17:34 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware & Adware [3] Enlightenment | 461 | 24-01-2006 09:53 | |
Beleidszaken |
Speciale browser voor s.com? freyk | 81 | 02-08-2004 16:40 | |
Software & Hardware |
[Outlook Express] mails verwijderen zonder er op te klikken H@nk | 16 | 19-06-2003 16:49 |