Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Bedankt, ik heb het venster weggehaald
hmm, mijn virusscanner geeft geen virus meer aan. Maar ik heb zojuist een zogeheten Keylogger Hunter gedownload en die zegt dit: Report of the 18 June 2003 18:43:40 WARNING ! Suspected activity is detected ! C:\WINDOWS\system32\config\software.LOG -------------------------------------------------- Er is dus nog wel een key logger actief, enig idee hoe ik dit kan weghalen (de keylogger hunter geeft geen naam van oid) |
![]() |
|
Download anders Mcafee Virusscan als je je huidige virusscanner niet goed genoeg vind...
ik heb zelf ook PC Cillin gehad, is opzich prima alleen de optie 'backup files before cleaning'is wel heel erg irritant! Dan blijft het virus dus actief in je systeem. Deze optie uitschakelen dus! En ALTIJD je quarantine map legen. Je kunt ook, wat Tofke_H zei in Outlook instellen dat-ie automatisch de berichten verwijderd van je mailserver als ze een bepaalde naam of bijlages hebben. Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 18:17. |
![]() |
|
![]() |
hmm, ik start net de computer opnieuw opnieuw, nu is de activiteit weg in die log file, maar er is nu activiteit in
Report of the 19 June 2003 7:26:31 WARNING ! Suspected activity is detected ! C:\Program Files\Trend Micro\PC-cillin 2002\LastScan.ini -------------------------------------------------- |
![]() |
|
ik ben bang dat je niet hier vanaf kunt komen zonder je pc te formatteren
![]() je moet iig zorgen dat je voor je de eerste mail opent na het formatteren, je doet wat hierboven gezegd wordt, anders komen de problemen snel weer terug. ik hoop voor je dat je andere programma's niet aangetast zijn, maar ik zou als ik jou was zoe vele mogelijk programma's/documenten/reservebestanden die je op cd hebt staan opnieuw installeren/op je pc zetten om dit probleem in de toekomst te vermijden
|
Altijd zorgen dat je active content zoals java(script) en macro shit uitzet in je MSOE. Zorg ook dat je alle updates installeert op www.windowsupdate.com
Je hoort gewoon op mailtje te kunnen klikken zonder dat een virus iets kan doen; anders heb je MSOE verkeerd ingesteld en ben je per definitie onveilig.
||
Citaat:
http://www.webspeakster.com/keylogger_info.htm
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL - V part II Bruut | 500 | 14-12-2003 15:56 |