Advertentie | |
|
![]() |
||
www.ondertitels.nl
als je je films bij doe goede soruces weghaalt, heb je 9/10 keer kans dat je subtitle hier staat Citaat:
||
Citaat:
![]() en ja ik weet hoe die dingen eruit zien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() SubSync is er daar 1 van. Op www.ondertitels.nl staan ook wel een aantal guides m.b.t. dit onderwerp.
||
Citaat:
maar elke film mag per uitvoering (dus TS, dvdrip svcd xvid fs ws ENZ) maar 1 keer gereleased worden, released een groep hem nog een keer is het een dupe en die word dus genuked..
|
Sommige ondertitels zijn bagger. Van spelling checks hebben ze blijkbaar nooit gehoord.
Ik wordt boos. Hij heeft gekookd. En dergelijke. Of ze vertalen het Engels te letterlijk. It is me something. ![]() Gelukkig kun je zelf het een en ander aanpassen in kladblok ![]() Ook kun je hierin de tijd aanpassen. Als je bv. de eerste paar regels te snel uit het scherm vindt verdwijnen. Als alles misloopt qua synchroon lopen, is dit onbegonnen werk en kun je beter een nieuwe ondertitel vinden of vobsub (toch?) eroverheen laten lopen. Dit heb ik nog niet hoeven te doen i.i.g. ![]()
||
Citaat:
![]() en op request releasen.. je mag nix zomaar dubbel releasen.. simpel
||
![]() |
Citaat:
![]() als een release genuked wordt verdwijnt ie niet automagisch overal. verder schijn je te geloven dat het verboden is om voor iemand iets te rippen, je neemt de regeltjes iets te serieus vriend ![]() nuken wordt over het algemeen trouwens beschouwd als vrij onnodig/crappy, hoe vaak komt het niet voor dat de verkeerde release genuked wordt en dat een release ten onrechte wordt genuked ![]() |
![]() |
|
|