![]() |
|
*auw* leest iets over vocht eruit zuigen *krijgt weer kippenvel*
(na mn operatie had k heel veel vocht erin zitten na een paar weken en ik verrekte van de pijn dus ik naar t ziekenhuis trug en kwam ie aan met een naald dat wil je niet weten zo groot en dik.. mooiste was dat ie me gigantisch pijn deed maar dat ie t er niet uitkreeg ![]() maar als ik jou was zou ik gewoon ff naar de huisarts gaan dan kan ie je misschien doorverwijzen.. pijn aan je knie is echt klote omdat je de hele dag je benen nodig hebt.. kunt beter iets aan je arm hebben vind ik |
![]() |
|
Dat stukje wat ik gelezen heb staat hier:
http://www.noc-nsf.nl/fbarchief/show.php3?id=94 Moet je dat stukje eens echt goed lezen, is beetje eentonig, maar staan wel goede dingen in. ( Ik ga zelf ook ff verder kijken op die site ) |
![]() |
|
naar de dokter gaan en bvragen om doorgestuurt te worden naar een fysiotherapeut (niet alle dokters doen dat uit "zichzelf" )
het kan duur je buurjongen komen, ook door je groei. een fysiotherapeut doet een vraggesprekje over je klachten en over hoe het misschien ontstaan is, en doet dan een onderzoekje. ik zou er zeker heen gaan, aangezien je al lang last hebt en wel wilt sporten, je moet niets gaan forceren zoals al eerder gezegd is. succes ermee
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Knie verdraaid met voetbal Sinnerklaas | 3 | 14-06-2010 16:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Knie overstrekking Balance | 7 | 04-04-2010 11:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Meniscus van knie sukkelaartje | 3 | 30-12-2008 23:07 | |
Lichaam & Gezondheid |