Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hehe vind ik ook, daarom heb ik met een Dunmer als eerste de Main Quest uitgespeeld ![]() Speel nu met die Dunmer (Crassius), een Bosmer thief genaamd Gareth (van Thief reeks ![]() Vind het nu na al 7/8 maanden spelen ofzo nog steeds leuk ![]() Alleen zijn me characters niet bepaald van een hoog level. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Andere optie is via Alchemy potions maken. Je kunt de ingredienten meestal voor rond de 2-5 gold kopen, maar als je wat beter wordt verkoop je de potions voor 100 each ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
aardige dude, heeft me mad lopen healen "van een bepaalde ziekte" ![]() ![]() en die daedric armor heb je toch niet nodig ebony is al meer dan genoeg imo wat weinig magic effects trouwens ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ebony sucks.
ebony mail rules ![]() btw. ik heb tribunal en bloodmoon uitgespeeld, en mijn character heeft alles, fist of randagulf, nordic chainmail (medium, hoge AR, meer dan deadric), dragonbone cuirass, you name it ![]() en chrysamere is een lelijk klotewapen, mijn deadric dai katana zag er veel keoler uit (zeker na de realkatana plugin, de originele MW-katana's waren nep) maarja, nu trueflame en hopesfire. en een afgerukt been. en een fork of horripitulation. en hircines wapen. wat heb ik nog meer nodig? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En inderdaad had ik dat daedric niet perse nodig, maar ik wou het gewoon hebben, coolste armour in 't spel ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen om een één of andere reden kan ik geen souls meer vangen met me 60 points soul capture (hoe het ook heet) spell. Irritant ![]() En over me skills kopen.. je kan maar t/m level40 kopen toch? "Can't buy above governing skill" krijg je dan te horen ofzo? Voor me thief: Oja en moet je een Grandmaster's Lockpick hebben om 75+ locks te openen? Of kan het ook met een redelijk hoge Security(heb nu level40 waarmee ik niet kan openen)? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
2) "Can't buy above governing skill" zegt precies wat er aan de hand is. Als je strength 40 is, kun je je longsword skill niet verder trainen dan 40. 3) De kwaliteit van je lockpicks is lang niet zo belangrijk als je Security skill. Je security moet ongeveer even hoog zijn als het niveau locks dat je wilt openen. |
![]() |
|
Saai, die gast loop met een paal in zijn achterste .....
Klasse zijn wel vet ..kan lekker veel kiezen ..en zo maar voor de rest vond ik het niet zo leuk. Wel mooie graphics ![]()
||
Citaat:
magic is niet zo heel goed meer handig soms zeg maar een pure fighter is gaar een pure thief ook mix het gewoon ![]() |
![]() |
||
Citaat:
2) je kan t wel trainen, alleen niet kopen boven de governing skill ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 2. Ah natuurlijk ![]() 3. Ok dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee ik heb alle soorten Soul Gems (leeg natuurlijk; Petty-, Lesser-, Common-, Greater-, Grand soulgems en Azura's Star), maar de spell "60 points soultrap" werkt gewoon niet meer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik gebruik for soultrappen deze spreuk Zieleval: Soultrap for 20 secs in 24ft on target beetje lame naam maar wist nix beters te verzinnen ![]() werkt gewoon altijd jij zal wel on touch ofzo hebben die shit werkt nooit |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vandaag juist de hele Dren plantation uitgemoord, whee ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat zijn die dan? ik heb een P IV 2,4 533mhz 512DDr 333 g4Ti4600 DX8.0 Det. 43.XX Win2kPro NL
||
Citaat:
![]()
|
arg... alleen maar powergamers hierzo.......
![]() ![]() geen roleplayers? ik loop met lvl 48 rond in een chitin armor met een mooie skirt (Mephisto's caps and stats remover 1.2 Alpha, dat wel ![]() maar mijn mooie dark elfje heeft het nog goed naar zijn zin! ![]() p.s. AMD athlon(TM) XP 1800+ 1,53 GHz 256 RAM GeForce 2 MX 400
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn fighter-assassin had een zeer hoge illusion skill. overdag (fighter) was dat makkelijk doordat ik tegenstanders kon mass-paralyzen. ´s nachts kan je ook leuke dingen uithalen. ik heb tot nu toe altijd reguard gespeeld. hoewel het saai wordt als je longsword op 150 staat. (geboost door constant effect items)en diegenen die alleen maar met mw-origineel spul werken zijn niet helemaal op de hoogte van wat er allemaal is. leuke harnasjes en de realkatana plugin is een must have. aangezien de morowind katana´s meer sabels zijn dan katana´s. Laatst gewijzigd op 30-07-2003 om 14:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]() mage niet goed? dan speel jij toch echt verkeerd... je moet gewoon de spells zelf maken ![]() ik had niet 5x slaan nodig om fyr af te maken, 1 à 2 spells was genoeg.. zo ging het ook met almelexia ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
bovendien is er geen hol aan omdat mw´s magic effects niet echt je-van-het zijn. en als je tegenstander nou eens reflect? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Erg hoge strength is niet erg aan te raden, na iedere cliffracer of rat is je wapen kapot ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Wie speelt Morrowind? Chimera | 321 | 19-02-2006 11:32 | |