![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Uhm.. niet in slaap gevallen, maar wel te moe om verder te gaan (sorry nog
![]() Ik kwam om 5 uur (snachts dus) thuis van uitgaan, lange dag gehad en... mja naar anderhalf uur was ik echt helemaal kapot ![]() ![]() ahem... er zijn grenzen aan wat ik vol kan houden hoor ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
damn... als ik te moe ben om sex te hebben ga ik gewoon slapen... ja toch?
lijkt me ook een behoorlijke belediging tegenover je partner... dus: nee, nog nooit in slaap gevallen. wel een keer tijdens 'het opwarmen' gezegd: 'vind je t heel erg als ik ga slapen, ik ben echt brak' en dat vond ie niet erg, hij was ook brak ![]() |
![]() |
|
nou, ik eerlijk gezegd wel. was erg moe (te veel op) maar had zin en ja, dat ging toen niet zo goed samen. mn vriend was er niet boos om ofzo. maar ja, veel actie heb je dan niet meer, alle deuren zijn dan immers gesloten.
|
ja 1 keer... Mijn ex had toen de hele dag al zin, en ik ook wel, maar we waren bij mijn zus in meppel voor de meppeler dag. Beetje onbeschoft enzow. Dus hadden de afspraak gemaakt dat als we terug zouden komen dat we dan "wat leuks" zouden gaan doen. Maar ik was ladder en ladder zat, en hij hield me wel aan mijn afspraak... Sorry hoor, maar ik was zo zat dat ik er niets meer van voelde en in slaap ben gevallen...
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
was jij geen maagd? of heb ik wat gemist de laatste weken? of telt rukken ook? ![]() En ik vind het echt geen teken van slecht seksleven, of beledigend voor de ander als het gebeurt. Je bent doodmoe, wat heeft dat met die andere zaken te maken? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Liefde & Relatie |
Ik en hij. shoebiedoe | 42 | 08-11-2006 12:32 | |
ARTistiek |
[oud onzin verhaal] Het Verhaal DarkCat | 3 | 16-08-2002 17:58 | |