![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had ook de syptomen van Pfeiffer, maar geen Pfeiffer. Er zijn ook nog een heel aantal andere ziektes en dingen die vrijwel dezelfde sypmtomen hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, het maakt toch niet zo heel veel uit omdat een dokter er ook weinig aan kan doen uiteindelijk. |
![]() |
|
mijn vriend heeft nu ook pfeiffer al ruim een maand, maar de dokter heeft gezegt dat 't recentelijk over was... dus iets van dat 't de overgangs fase is zeg maar. en hij vroeg of ie nog besmettelijk was, en de dokter had 'm verzekerd van niet
![]() en voor jou nog een test doen ofzo
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar als jij dezelfde klachten hebt, vind ik het wel raar dat pfeiffer wel bij je vriend maar niet bij jou is geconstateerd. misschien over een tijdje nog eens laten testen als je dan nog steeds last van je klachten hebt? |
![]() |
|
thnx voor alle reacties, ik blijf het ook vreemd vinden... En als het niet overgaat ga ik me idd nog een keer laten testen ja.
Liefs
|
Verwijderd
|
Lol, als je met hem zoent, is het vrij natuurlijk dat jij het virus ook hebt. Betekent niet dat je ook werkelijk pfeiffer krijgt
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb ook een vraagje (zo hoef ik zelf geen topic te openen):
Ik heb als kleuter pfeiffer gehad. Nu ben ik al een hele tijd heel moe, heb gister de hele dag geslapen zowat en nu is slapen ook eigenlijk het enige wat ik wil doen. Mijn ouders vermoeden dat ik een terugslag heb, kan dit? En is gewoon de hele tijd willen slapen wel een symptoon van pfeiffer? Het is verder niet dat m'n lichaam heel moe is ofzo.. maar gewoon het gevoel dat ik veel te lang ben opgebleven ofzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
meelfreek: Kan zijn dat je te veel geslapen hebt
![]() ![]() Maar een terugslag kan ja, want het is niet zo dat je er je hele leven immuun voor bent (geld niet voor iedereen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ff zoeken dan.
![]() (Gevonden) Mononucleosis word veroorzaakt door het Epsteinn-Barr virus (Zal wel niet goed gespeld zijn) Zo'n 95% van de bevolking is in aanraking geweest met dir virus in de vs, het virus is lid van de herpes-virus famillie (de griep) en bij besmetting tussen 10-20 jaar (young adolescence and adulthood) veroorzaakt het bij 35-50% van de gevallen mononucleosis, pfeiffer dus, bij besmetting word het gekenmerkt door bepaalde dingen zoals opgezette klieren e.d. Het virus blijft in het lichaam (en verdwijnt nooit weer) en word soms actief weer waargenomen in speeksel, MEESTAL echter komen de symptomen niet weer voor bij zo'n heractivering van dat virus. Dus ja kan wel (heb hier mijn paper voor political studies over gedaan dus vandaar) Laatst gewijzigd op 14-09-2003 om 17:44. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Van ekki's site:
Citaat:
|
![]() |
|
Een vriendin van me heeft t gehad.. we d88 dat ik het ook had, omdat Pfeiffer dus ook kan worden overgebracht door uit hetzelfde kopje/flesje te drinken...
Maar ik had dus een test gedaan, en toen bleek dat ik het al had gehad... Je kan het ook als baby of zo krijgen, en dan merk je/ en je ouders er niks van... Dat zeiden ze iig tege mij in het ziekenhuis... Succes iig, want da Pfeiffer kan best lang aanhouden ![]()
||
Citaat:
maar das zover ik het heb gehoord... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Wederom een IZSADC-topic coopergirl | 500 | 25-12-2005 13:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
hoe besmettelijk is pfeiffer? ilse | 57 | 17-08-2004 16:39 | |
Liefde & Relatie |
te afhankelijk van me vriend, wat eraan te doen? weegschaaltje | 43 | 09-06-2004 23:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
ik heb pfeiffer ninatje | 49 | 24-05-2004 20:33 | |
Psychologie |
Mijn broertje naar een (gezinsvervangend)tehuis? Snow White | 26 | 28-07-2002 20:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
vriend met pfeiffer? vuurvliegje | 5 | 16-03-2002 11:56 |