Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmh meestal niet, maar gister wel
![]() Toen ik naar hockey ging kwam mn stick in mn wiel, en ik kreeg em dr niet uit. Daarna liep ik tegen de (glazen) deur van de snackbar op (waar oa mensen zaten die ik ken). Toen zat ik thuis mn frikandel op te eten en toen viel er een stukje op mn (witte) broek, die vervolgens dus helemaal rood was van de ketchup. En later ben ik ook nog uitgegleden want de vloer was nat. Geweldige dag ![]()
|
Over het algemeen valt dat bij mij reuze mee, maar de laatste anderhalve week krijg ik echt het idee dat ik er beter even mee kan stoppen
![]()
|
ik sta erom bekend, alleen vorige week al heb ik de wasmachine kapot gemaakt, hebben we eindelijk een nieuwe laat ik een pak zakdoekjes in mijn broek zitten...
Sleutels vergeten, hak brak af midden in de stad veel mensen vinden het grappig, ik ben er aan gewend. ik dan ook veel lidtekens van vallen, stoten (gat in m'n hoofd gehad, en een pinda in long, vingertopje in grasmaaier ect. ect.)e.d. ik vind het verschrikelijk, ik ben echt een warhoofd ![]()
|
Mwah nee niet echt veel fout, maar dat is omdat ik mijn zaakjes wel in orde heb en geen riskante dingen doe. Soms gaan dingen niet fout maar wel moeilijk, maar dat ligt aan mijn onhandigheid
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hoe schrijf je een betoog? SchoIier | 6 | 10-10-2012 19:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |