Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Nu helemaal nergens van
![]() ![]() ![]() Ow ja wel.. ALS DE BUREN EENS KAPPEN MET DAT GEHAK! VIJF UUR ACHTER ELKAAR IS GENOEHOEG!
Laatst gewijzigd op 13-09-2003 om 19:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik word vrolijk als ik van dat bubbelplastic laat knallen, en op zo'n een droog,opgekruld,krakelend herstblad stap ![]() kleine dingen.
Laatst gewijzigd op 13-09-2003 om 21:41. |
![]() |
|
Vrolijke muziek!
Dingen die gewoon lopen zoals het moet. Vrolijkheid om mij heen. Ach, eigenlijk zie ik overal wel een reden in om vrolijk te blijven, tenzij het me aanzet minder vrolijk te worden. (joh)
|
De polka doen met een barbequefeestje in een schuurtje op zeer foute muziek in een kringetje en dan net zo lang doorgaan totdat je bijna de grond over vliegt.(maar goed, dit is niet alledaags
![]() Nu evn serieus: ~Kinderen~ ~Vrienden of bepaalde mensen~;met een mooi/leuk gesprek of gewoon "om naar te kijken", in hun gedrag, aangezicht soms zo leuk) ~ ~Muziek~(maken en luisteren)~ ~Natuur~; hoe mooi soms ineens.~ ~Toevaligheden met een zeer hoog belangrijkheidsgehalte voor mij~
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 67 Geel | 500 | 19-03-2010 23:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Flora & Fauna |
Overtuig mij es van het nut van vissen? (de sport dan he?) Eend | 301 | 06-01-2005 10:12 | |
Verhalen & Gedichten |
'Ik hou van jou!' Riantje | 27 | 23-05-2004 17:49 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |