![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Of ik gebruik een tampon/inlegkruisje. Of ik houd er een washandje/tissue tegen aan. Of ik plas het eruit. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik had zelf dit verhaal al zo vaak gehoord, en steeds dapper meegelachen, maar ik kwam ook pas achter het nut van de handdoek toen ik voor het eerst met een jongen naar bed ging...
|
Verwijderd
|
Condooms:
leg er een knoop in en wikkel ze in wat wc-papier, gooi ze dan weg. Als het gaat stinken, misschien is het dan eens tijd om het zakje in de prullenbak te verwisselen. Als je daar te lui voor bent, dan gooi je de condoom in een container/grote afvalbak. Sperma dat uit je komt lopen: Mja, zelf ga ik altijd naderhand even naar de wc om dat allemaal uit me te krijgen, of iig zoveel mogelijk. Je kan ook eventjes na de seks een tampon indoen, die zuigt dan fijn helemaal vol met zaad en tja, dan ben jij er vanaf ![]() Of je laat je idd leeglopen op een handdoek, of op een maandverbandje/inlegkruisje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
concooms doe ik altijd in een plastic zakje, en dan in de prullenbak
zonder condoom zorg ik altijd dat er een handdoekje in m'n bed ligt. Hij denkt daar nooit aan, dus graaien we daar meestal een vuil t-shirt van de grond. (maar ik ben het met je eens dat het een klein dompertje op het vrijen is... )
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
gewoon zakje eromheen en in prullenbak en die gewoon daarna legen,dan stinkt het ook niet
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Goed, nu weer ontopic: een gebruikt condoom kun je, na deze in toiletpapier gewikkeld te hebben, gewoon in de afvalcontainer gooien.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Seksualiteit |
tja waar laat je ze... liefiej | 66 | 24-10-2004 10:41 | |
Seksualiteit |
Enquete over condooms! (is voor school) Lindatje | 48 | 10-06-2003 14:27 | |
Seksualiteit |
aftrekken? muurbloempje55 | 23 | 03-01-2003 17:48 | |
Seksualiteit |
Condooms kopen... Alweer? Nee! (voor anaal gebruik) Jozzy | 18 | 25-11-2002 21:47 |