![]() |
|
Toen ik in groep 4 zat had ik ook blaasontsteking, maar dat kwam omdat ik mijn plas vaak tot het laatste moment inhield en me vagina met de verkeerde zeep wasde (of is het 'waste'? ik weet het niet meer
![]() ![]() Ik heb er nu geen last meer van. Maar het was dan ook niet chronisch. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb ook vaak last van blaasontseking, kan door sex komen maar ook doordat je te weinig drinkt...
Ik heb al sinds groep zes regelmatig pillen ervoor maar ik leer er eigenlijk ook niet van....het si een wonder als ik een liter drink op een dag.... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Volgens mij is het heel slecht om zeep voor je vagina te gebruiken, dus misschien is het goed om dat 's achterwege te laten? En maak je de antibiotica-behandelingen wel af? Vaak komt een ontsteking terug als je de kuur niet afgemaakt hebt.
Verder helpt het misschien om een tijdje helemaal geen seks te hebben. Gewoon de boel een beetje rust gunnen, daar. ![]() ps. dit is mijn vriendin talking... Ik heb géééén idee wat ze bedoelt ![]()
|
Verwijderd
|
Even up-en, geen zin om weer een nieuw topic over blaasontsteking te openen;
Mja, beetje beschamend misschien; Tijdje terug was ik drinken aan het inschenken, dat maakt dan zo'n klotsend geluid... Ineens had ik het gevoel héél nodig te moeten plassen, ik wilde naar de wc rennen, maar 't was al te laat, 't liep d'r gewoon uit en ik kon het ook niet stoppen.... Kan dat toen een blaasontsteking zijn geweest? Ik heb er maar 1 keer last van gehad, verder ook geen last tijdens 't plassen oid... (Heb wel meteen sinaasappels ingeslagen etc.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ja ik maak mijn kuur af, maar laatst heb ik een nieuwe kuur gehad, en deze heeft echt gewerkt (hurray!) ik heb nu al 3 maanden geen blaasontsteking meer ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking.. Anoniem-mens | 15 | 29-07-2010 12:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking ThunderShock | 7 | 12-07-2010 22:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking Fosca | 4 | 28-02-2008 12:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
blaasontsteking ~*kar*~ | 37 | 24-01-2007 17:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
van blaasontsteking naar chronische blaasontsteking? Verwijderd | 15 | 05-12-2006 13:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking? Konijn | 5 | 14-04-2004 18:23 |