Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Er is elk jaar een grootsch feest, echt geweldig. Leiden word 1 groot café en 2 dagen erna ruik je de bierlucht nog op straat ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik denk vooral ook dat de gemeente een stuk strenger is geworden door Enschede, Volendam etc. Die verkrachtingen kan de gemeente niet voorkomen (helaas). Vorig jaar is er ook een periode geweest waarin een verkrachter rondliep en dat is nu weer het geval ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder werden ook alle conflicten met het pluis beslecht met het rapier, en werden studenten berecht door hun eigen rechtbank, die onderdeel was van de universiteit en die bezet werd door hoogleraren, zodat ze dus nooit straf kregen ![]() Dat waren nog eens tijden ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Woon dicht bij Leiden, ga er ook vaak heen, merk eigenlijk weinig van de agressie...al wordt ik wel us uitgescholden, maarja dat heb je overal wel eens...
Nog nooit op dat feest geweest, maar ga ut dit jaar wel ff checken. Ik weet niet wat voor publiek er komt, maar naar de festivals in Leiden komt redelijk publiek. |
![]() |
|
Ik kom uit leiden, maar ik ga alleen maar naar de Reveilll-je aangezein ik dat al zo'n 19 jaar doe...
Verder koop ik zo'n grote kaneelstok en ga ik weer naar huis. Kvinter nix meer aan...elk jaar is de kermis hetzelfde, het wordt elk jaar duurder en er komen steeds meer biertenten...
||
Citaat:
Ik ga nu al voor het zoveelste jaar naar Leiden en nog nooit problemen gehad...(behalve dan dat het onmogelijk is een goede barplek te veroveren)... van die verkrachting heb ik alleen niks gehoord.....en we krijgen toch elke dag het leidsch dagblad...das wel minder.. Laatst gewijzigd op 30-09-2003 om 07:43. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Leidens Ontzet en je lifestyle. Broeder | 26 | 04-10-2005 03:34 | |
De Kantine |
Waar staat jou stad/dorp bekend om? Co | 314 | 03-02-2004 20:20 | |
De Kantine |
Leukste feestdag van het jaar? BrunetJuh | 56 | 04-01-2003 22:27 | |
De Kantine |
Wat is het eerstvolgende evenement in jou woonplaats? WolterB | 59 | 03-09-2002 09:16 | |
De Kantine |
waar is jouw stad/dorp bekend van damaetas | 155 | 02-05-2002 08:52 |