Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2003, 11:16
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Vier je het ook? (en zo nee reageer dan niet, zo ja, kom je uit Leiden of kom je gewoon feesten)

Hoe vier je het?
Oud 29-09-2003, 11:19
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik vier het iig.

Het begint natuurlijk allemaal op 2 oktober, ik ga eerst eten met Alicia. Vervolgens gaan we naar SSR waar we de rest van m'n dispuut gaan opzoeken en vervolgens gaan we met heel die groep de stad in tot diep in de nacht.
Op 3 oktober natuurlijk eerst een beetje uitbrakken en vervolgens met datzelfde dispuut lekker uitbrakbrunchen.
Oud 29-09-2003, 11:21
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik vier het dit jaar niet, maar ik kom dan ook niet in Leiden. Tot vorig jaar woonde vrienden van mij in Leiden, en dan gingen we eigenlijk altijd alleen op 3 oktober zelf naar de kermis, en daarna gewoon nog lekker doorfeesten. Op zich vond ik het altijd wel leuk, alleen het is in mijn ogen een beetje te druk, en er zijn teveel agressieve mensen. Maar de kermis was altijd huge in vergelijking met de kermis in Oude Wetering
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 11:27
Thomas
Thomas is offline
Ik ben nog nooit in Leiden geweest.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 11:31
Waldkrieger
Waldkrieger is offline
Wat is het?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 11:38
poesiefox
poesiefox is offline
Och, alleen maar de grootste kermis en de grootste zuip en schranspartij die een stad op zijn kop kan zetten. Vroeger waren er ook altijd knokpartijen en vreugdevuren, toen was het nog veel leuker.

Maar de lol ging er wel af toen een meisje midden in de Breestraat door een groep jongens verkracht werd, en geen van de omstanders ingreep. Sindsdien is de gemeente een stuk strenger geworden, de feestgangers zijn te onbetrouwbaar.
Zelfs 3 oktober is al geen gemoedelijk feest meer hier...
Oud 29-09-2003, 11:39
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Waldkrieger schreef op 29-09-2003 @ 12:31:
Wat is het?
Check dit maar ff.

Er is elk jaar een grootsch feest, echt geweldig. Leiden word 1 groot café en 2 dagen erna ruik je de bierlucht nog op straat
Oud 29-09-2003, 11:39
Waldkrieger
Waldkrieger is offline
Hmm .. klinkt als een ordinair studentenfeest.

Edit: Was een reactie op poesiefox.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 11:40
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 29-09-2003 @ 12:38:

Maar de lol ging er wel af toen een meisje midden in de Breestraat door een groep jongens verkracht werd, en geen van de omstanders ingreep. Sindsdien is de gemeente een stuk strenger geworden, de feestgangers zijn te onbetrouwbaar.
mja idd...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 11:41
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Och, alleen maar de grootste kermis en de grootste zuip en schranspartij die een stad op zijn kop kan zetten. Vroeger waren er ook altijd knokpartijen en vreugdevuren, toen was het nog veel leuker.
Nou ja, geen knokpartijen meer, je wil je op 3 oktober toch echt overdag niet studentikoos gaan gedragen, want dan komen er echt wel een paar Leienaren op je af.
Oud 29-09-2003, 11:54
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Tja, zo lang heb ik drrrie oktoberrr nog niet meegemaakt, maar goed, zijn ze ook niet terecht strenger, je moet nu ook nog flink je best doen om ergens te komen, want normaal lopen kan niet meer wegens de drukte. Maar dat geeft ook zo z'n charme.

Ik denk vooral ook dat de gemeente een stuk strenger is geworden door Enschede, Volendam etc. Die verkrachtingen kan de gemeente niet voorkomen (helaas). Vorig jaar is er ook een periode geweest waarin een verkrachter rondliep en dat is nu weer het geval
Oud 29-09-2003, 11:55
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Waldkrieger schreef op 29-09-2003 @ 12:39:
Dat moet je es tegen een Leienaarrr zeggen.
Oud 29-09-2003, 12:05
beuk
beuk is offline
Citaat:
Waldkrieger schreef op 29-09-2003 @ 12:39:
ehm nee, ik zie alleen maar paupers op straat. volgens mij ontvluchten alle studenten de stad ofzo
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 12:08
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
beuk schreef op 29-09-2003 @ 13:05:
ehm nee, ik zie alleen maar paupers op straat. volgens mij ontvluchten alle studenten de stad ofzo
Precies, die zijn undercover, terwijl tien generaties leidse inteelt onder zijn steen tevoorschijn kruipt. Werkelijk, wat je dan tegenkomt aan genetische defecten...je kijkt je ogen uit.
Oud 29-09-2003, 12:11
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Tuurlijk zijn ze er wel, maar ja vind ze maar es tussen al die Leienaren. En uhm, wie is er hier nu een pauper, jij zegt dat je een fietsenmaker bent (ik neem aan dat je dus een Dufterrik bent, als je echt fietsenmaker bent dan heb ik die laatste zin niet gezegd )
Oud 29-09-2003, 12:37
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Nee.
Oud 29-09-2003, 13:10
Verwijderd
Niet echt heel uitgebreid want ik ben dan jarig, maar ik ga altijd wel even Leiden in op 3 oktober.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 13:18
the tourist
the tourist is offline
Oh, daarom moest ik naar Leiden komen!
Ik wist niet eens wat het was, en ik ga ook niet.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 13:19
SHIIIIIIT
SHIIIIIIT is offline
ik ga der niet heen, belachelijk volk die leienaren!
ik heb geen zin om met een half gebid of een smile thuis te komen ....
teveel buitenlanders daar
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Mja. Wat dat betreft hadden ze het rond 1600 nog niet zo slecht bekeken, toen er aparte wetten voor studenten golden, zodat ze onder meer het recht hadden om een rapier (soort degen) te dragen en geen accijnzen op drank te hoeven betalen

Verder werden ook alle conflicten met het pluis beslecht met het rapier, en werden studenten berecht door hun eigen rechtbank, die onderdeel was van de universiteit en die bezet werd door hoogleraren, zodat ze dus nooit straf kregen

Dat waren nog eens tijden
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 14:53
owlbeer
owlbeer is offline
Ik ga dus gewoon de stad in donderdag en vrijdag en heel veel geld uitgeven. 3 oktober is het beste feest in Nederland
Oud 29-09-2003, 14:54
Gwinnie
Gwinnie is offline
ikke.

weet amper wat t inhoudt, maar ga met mn vriend mee. die woont daar.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 14:54
owlbeer
owlbeer is offline
Ow ja, en ik ga meeten met bikkelvrouw
Oud 29-09-2003, 15:01
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
ik ga der niet heen, belachelijk volk die leienaren!
ik heb geen zin om met een half gebid of een smile thuis te komen ....
teveel buitenlanders daar
gelukkig laat jij ff zien dat jij een stuk slimmer en socialer bent (dan de buitenlanders en leideninwoners uit jouw stukje)
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 15:12
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 29-09-2003 @ 15:54:
Ow ja, en ik ga meeten met bikkelvrouw
owh ja. dat zou ik bijna vergeten ik ga owlbeer meeten

je moet me wel bellen he, ik heb jouw nr. niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2003, 15:58
wissie
wissie is offline
Ik ben nog nooit in Leiden geweest, dus nee.

Als ik het zo lees mis ik ook niet veel
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 16:16
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 29-09-2003 @ 16:12:
owh ja. dat zou ik bijna vergeten ik ga owlbeer meeten

je moet me wel bellen he, ik heb jouw nr. niet.
Ja ik heb je nummer weer gevonden dus dat gaat zeker goedkomen. Welke dagen ben jij er? Alletwee?
Oud 29-09-2003, 17:49
Verwijderd
Ik heb een Leiden-trauma.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 18:00
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 29-09-2003 @ 17:16:
Ja ik heb je nummer weer gevonden dus dat gaat zeker goedkomen. Welke dagen ben jij er? Alletwee?
vanaf vrijdagmiddag/avond. tot zaterdag begin v/d avond

(s.e. week)
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 18:06
Verwijderd
Woon dicht bij Leiden, ga er ook vaak heen, merk eigenlijk weinig van de agressie...al wordt ik wel us uitgescholden, maarja dat heb je overal wel eens...
Nog nooit op dat feest geweest, maar ga ut dit jaar wel ff checken. Ik weet niet wat voor publiek er komt, maar naar de festivals in Leiden komt redelijk publiek.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 18:13
D@mien
D@mien is offline
Ik kom uit leiden, maar ik ga alleen maar naar de Reveilll-je aangezein ik dat al zo'n 19 jaar doe...
Verder koop ik zo'n grote kaneelstok en ga ik weer naar huis. Kvinter nix meer aan...elk jaar is de kermis hetzelfde, het wordt elk jaar duurder en er komen steeds meer biertenten...
Oud 29-09-2003, 18:52
Angel
Angel is offline
tuurlijk vier ik het
ik woon pas 5 jaar in leiden, maar vind het een gewedig feest,helaas is de kermis een beetje duur
maar ik ga op 2 oktober met mn vriend naar de kermis en tot savonds laat feesten..en op 3 oktober ga ik met hem naar 6flags of de efteling
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 22:41
Verwijderd
how tempting it sounds, als ik voldoende euri had ging ik denk wel!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 07:32
checko
checko is offline
Citaat:
Ik vind het anders wel meevallen hoor......vind het nog steeds supergezellig... En waar wordt tegenwoordig nu niet veel gezopen en gegeten? Daarnaast kan je de problemen ook opzoeken....dooor bijvoorbeeld met je dronken kop om 7uur 's morgenss door de steegjes te gaan zwerven...
Ik ga nu al voor het zoveelste jaar naar Leiden en nog nooit problemen gehad...(behalve dan dat het onmogelijk is een goede barplek te veroveren)...

van die verkrachting heb ik alleen niks gehoord.....en we krijgen toch elke dag het leidsch dagblad...das wel minder..

Laatst gewijzigd op 30-09-2003 om 07:43.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten