Advertentie | |
|
![]() |
|
Hm, over de telefoon lijkt praten me nog moeilijker, dus er gewoon op af lijkt me ook beter.
Tja, wat zeg je als eerste? Gewoon goedemorgen (middag/avond) en je stelt je voor. Dan zeg je dat je over een paar dingen wil praten die van nogal persoonlijke aard zijn ofzo? Tja hoe wil je het zeggen? Meestal komt een gesprek gewoon op gang dan; hij heeft natuurlijk ook zijn inbreng en het komt niet allemaal op jou aan. Als hij je niet kan helpen verwijst hij je wel door, maar ik neem aan dat hij wel iets voor je kan doen. Ja, decanen zijn er vaak ook voor persoonlijke problemen. Dat was bij mij op school in ieder geval zo, maar dat kan overal anders zijn.
|
Verwijderd
|
ik denk dat die decaan wel vaker met zulke gesprekken te maken heeft dus ik zou me als ik jou was niet al te veel zorgen maken...
Misschien is het wel prettiger om een afspraak te maken...dan heb je in ieder geval zekerheid dat je naar iemand toekan en dan weet je ook wie. Als je belt voor een afspraak kan je misschien zeggen dat je wat persoonlijke problemen hebt en dan kun je vragen met wie je dan het beste een afspraak kunt maken... Het is voor jou denk ik belangrijk om te beseffen dat je niet de enige bent en dat decanen dit gewend zijn... En verder, zo'n gesprek moet je gewoon rustig opbouwen. Zoals je dit topic begint, dat was heel goed. Eerst "ik zit niet lekker in mn vel." en later er iets specifieker erop ingaan. Ik wens je veel succes en wel doen...het lijkt nu misschien heel eng, overdreven of wat dan ook, maar je zult achteraf alleen maar opgelucht zijn denk ik... |
![]() |
|
Het gesprek was heel kort met decaan,
zo van oh je hebt psyschische problemen? Dan kan ik je doorverwijzen naar psycholoog. Ik maak wel even kopietje. (van een folder) Hij vroeg vrij weinig. Ik heb alleen gezegt dat ik missch hulp wou vanwege "faalangst" "en nog wel meer dingen". Hij vroeg alleen of ik er al lang last van had en iets van waarom ik nu hulp nodig dacht te hebben. Naja ik kan iig bij psycholoog(stichting whatever.. "kollectief") terecht, nu moet ik alleen bellen. ![]() Hoe doe ik dat nou weer zonder uitstellen ![]() Het liefst wil ik het doen als verder niemand thuis is maar dat is dan weer maandag pas waarschijnlijk. Em zoiets kan je toch niet bellen in het weekend of wel? naja em moest het even kwijt Bedankt nog iedereen voor posts nogmaals.
|
Ik weet niet of je in het weekend kunt bellen, dat is misschien best mogelijk. Je kunt het proberen, en heb je geen succes bel je maandag toch! In ieder geval goed dat je naar de decaan bent gegaan, nu kom je in ieder geval ergens.
Trouwens, over dat uitstellen: ja, het is best eng om te bellen. Maar doe het nou maar gewoon, anders komt het er toch nooit van! ![]()
|
![]() |
he leukerd,
wat goed dat je naar de decaan bent geweest! ![]() je bent nu al verder dan dat je eerst was, dus je durft het wel om maandag te bellen. bereidt je er gewoon op voor, stel voor jezelf vast dat je het dan gaat doen, dan komt het wel goed. of je kunt in het weekend ineens spontaan bellen en dan is het ook zo weer voorbij.. iig wel binnenkort natuurlijk. wat spannend.... maar ik weet zeker dat het goed voor je is. xxx |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
University college #2 planckton | 500 | 12-08-2006 19:22 |