Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij ons douchen er echt veel in boxershort. Gewoon schijt aan hebben wat zij denken... het is toch zo klaar.
Daarbij, als ik iemand zie met een grotere of een kleinere pik, dan zegt echt niemand wat van. Als voorbeeld neem ik iemand uit mijn team: Die is bij het ongeval van 't Hemeltje geweest en heeft erg grote brandwonden op zijn lichaam. Niemand die er wat van zegt hoor, het wordt gewoon geaccepteerd (z'n pik is volgens mij niet verbrand, dus dat scheelt denk ik dan wel weer). |
![]() |
|
Toen ik nog op voetbal zat, iedereen gewoon douchen, behalve als iemand meteen na een wedstrijd weg moest, kwam hoogstens 3x in seizoen voor. Nergens voor schamen
|
als je nie wil douchen...schijt aan als zij dat zeggen
![]() ik vind het ook überranzig als iemand niet doucht..mar dat moet je zelf weten... je moet zelf beslissen of je dan doucht of niet..ghaan wij niet voor jou doen.. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Voetbal Kleintjeyakult | 38 | 21-10-2006 12:13 | |
Vrije tijd |
Voor wat ga jij naar het voetbal Mr.Oizo | 21 | 12-02-2005 15:10 | |
Vrije tijd |
Het voetbal gaat kapot! USPalermo | 22 | 17-10-2004 18:24 | |
Vrije tijd |
Type voetbal om naar te kijken Letchkov | 52 | 28-03-2004 03:33 | |
Vrije tijd |
Nederlands voetbal moet de tering naar de nering zetten... Methuselah | 18 | 16-08-2003 13:46 | |
Vrije tijd |
Bobsleën moeilijker als Voetballen Psycho-M | 20 | 09-01-2002 23:43 |