Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En waarom moeten er Joden beledigd worden? Omdat ze zichzelf zo noemen (de Ajax supporters dus!!)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar het valt wel op dat je rafael alleen hoort als hij uit-vorm is....
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb t niet over geloofsgroepen of politieke richtingen tussen clubs maar gewoon de onderlinge strijd. Laten we hopen dat dat niet tot proporties groeit als die politieke/religieuse problemen in die landen |
![]() |
||
Citaat:
Wat hebben we nu nog voor ongeregeldheden? Enkel verbaal....(met af en toe een opgeblazen incidentje)
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat ben ik zeker met je eens, tegen die ernstigere zaken wordt niet opgetreden, zoals toendertijd bij Ajax 2 - feyenoord 2, niks gebeurd uiteindelijk terwijl dat soort dingen gewoon echt niet kunnen. Daar moet de prioriteit liggen en niet zo bij de spreekkoren, laat ze eerst de ernstige zaken eens hard aanpakken en ga dan de spreekkoren aanpakken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond voetbal altijd zo'n mooie sport omdat er gewerkt werd, passie was en karakter werd getoond. Ik geloof dat ik beter naar vrouwenhockey kan gaan kijken. Die van der Vaart zeurt vast niet zoals onze zielige zigeuner. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[Spreekkoren] Schapie | 248 | 22-01-2005 12:46 | |
Vrije tijd |
Hooligans zlatani9 | 67 | 06-08-2003 11:59 | |
Vrije tijd |
Bert van Marwijk krijgt kogels thuisgestuurd Boogie | 43 | 18-08-2002 22:19 | |
Vrije tijd |
geen P$V supporters naar duel om JC - schaal Verwijderd | 20 | 03-08-2002 15:28 | |
Vrije tijd |
stelling M@TRIX | 25 | 20-05-2002 11:09 |