Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ter illustratie: Gister Deine Lakaien even opgezet in de woonkamer. Vader: Wat is dit voor'n een afschuwelijke muziek? Is het de radio? Ik: Nee, das een cd. Vader: Oh. Moeder: De pianist is wel heel goed, maar die zanger zingt vals. Ik: Ik vind niet dat ie vals zingt. Dus als je dezelfde smaak als m'n vader hebt, raad ik je Deine Lakaien aan.
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Ik hoef niet eens moeite te doen om je domheid aan te tonen, je doet het zelf al. ![]()
|
als ik gotchic bands kende zou ik ze afraden
nu kom ik niet verder dan within temptation owja en nightwish ofzo waarom zou je zo moeilijk doen om je in zulke oerlelijke kleding te steken en zo veel tijd we te gooien om je gezicht een beetej onder te schminken die tijd heb ik in groep 1 wel gehad |
![]() |
||
Citaat:
![]() dames en heren 5 years later zuigt ![]() Zelfs Zombie van de Cranberries steekt nog moeilijker in mekaar dan die punk troep van jullie ![]() Waarom zou je zo moeilijk doen om skaterskleding te dragen en een ketting uit je broek te laten hangen? Zo is het dus om iemands muziek af te kraken ![]() tering dude, wat een kut optreden... de arrogantie droop er gewoon vanaf... Echt triest dat je loopt te doen alsof je goed bent terwijl er amper mensen waren die het leuk vonden...
Laatst gewijzigd op 17-09-2003 om 19:55. |
![]() |
|
|