Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() SOM is niet goth. Cure is wel grappig, maar drastisch overschat. Topicstarter probeer alsjeblieft iets meer tijd in je posts te steken want ik erger me kapot aan je spelfouten. |
![]() |
|
De Sisters Of Mercy zijn ook gewoon maar een Rock'n'Roll band natuurlijk he.
Ha, ik weet nog iets leuks van de DG mailinglist.. Even opzoeken. Het ging over iemand die eens naar een feestje was geweest, en toen nieuw was op die mailinglist.. De listowner zegt dan: "Ik hoop voor hem dat het niet die godslasteraar was die aan mij vroeg welk figuur er nu op mijn shirt stond. Erger nog, toen ik hem met gezag vertelde dat dat na-tuur-lijk robert smith was, wist hij mij nog te verbazen met zijn onnozelheid door daar nog geen raad mee te weten. On-ge-loof-lijk!" huhuhuhuh. Oh, en we kunnen het vast nog wel even hebben over de betekenis van de naam Joy Division en New Order he.. ? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die heb ik dus heel vuil aangekeken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hebben we het over dezelfde cure? (Ok laatste drie albums niet meegerekend, die sucken namelijkl) Exo nu trap je bam op m'n hart. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en idd k's choice is pokkesaai |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vond de rol van Ian Curtis echt briljant. Ik had het wel leuk gevonden als er iets meer was ingegaan op New Order, maar was al gelukkig met die rehearsal van een vroege Blue Monday. Prachtig! Post-punk en new wave lieve mensen, oh wat fijn.
|
cure is geweldig ik ben daarom ook dolgelukkig dat ik nog naar een concert van the mwish tour ben geweest
![]() ian muziek is fantastisch, maar zijn stem vind ik niet zo. The smiths zijn zwaar klote met die zeikerd van een morrisey, maar ik moet toegeven dat alle bands die the smiths coveren de nummers altijd geweldig maken dan. *nutteloos stukje olga = moe* |
![]() |
|
![]() |
the cure vind ik erg goed. gewoon omdat het me aanspreekt. ofzo. joy division vind k wel leuk, maar ik ken er niet zoveel van. misschien binnekort maar ´ns een cd´tje van luisteren en misschien dan kopen.
van new order ken ik alleen blue monday, want die hoorde ik een keer bij de mcdonald´s ![]() |
![]() |
|
![]() |
het label van the blood brothers/the locust is vernoemd naar de tekst van een joy division nummer(Warsaw) wat ook gecoverd is door Swing kids, een pre-locust band. Wat dan weer hardcore emo is(volgens fourfa.com).
En braid heeft een cover van the smiths gemaakt(this charming man).. |
![]() |
|
|