Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vind idols echt nummer 1 domste programa van nederland.
1. omdat de gene die komen voorzingen allemaal denken dat ze t 'ff gaan maken'' 2, ik een hekel heb aan mensen die denken dat ze zonder er wat voor hoeven te doen (behalve dan bij idols gaan staan) beroemd worden. 3. de jury doet alsof ze muzikaal zijn, maar t lijkt eerder om uiterlijk te draaien 4. ze laten nederland stemmen waarvan meer dan de helft geen muzikaal gehoor heeft, dus bijv gaan stemmen op Jim die zo vals en mat als de neten zingt. terwijl Hint gewoon 50 keer beter was. 5. het is alleen maar om kijk cijfers te trekken 6. je staat voor lul 7. je bereikt er niks mee behalve een platencontract tekenen voor een jaar. 8. omdat er alleen maar mensen komen die beroemdn willen worden om het 'beroemd zijn'. niet omdat ze écht zo geweldig kunnen zingen of ook echt wat te zeggen hebben. sorry hoor maar ik heb zon hekel aan dit programma. Tis gewoon puur kijkcijfers trekken, en iedereen maar denkne dat ie kan zingen, waarvan er misschien 1 van de 20 écht goede zangles heeft. en dan nog moet je t kunnen en talent hebben. ik bedoel check jamai, nou leuk liedje, leuk melodietje maar fuck thats it gewoon. Gozer heeft echt geen superstem, en dan nog maar te zwijgen over jim. die gozer wordt zo bruut voor de gek gehouden. die kan gewoon niet zingen, je kan zeggen wat je wilt. maar zelfs een leek kan horen dat hij niet kan zingen. en nu zijn ze oh zo beroemd, en geweldig, fantastisch en wat een roem en faam allemaal. maar geef ze een jaar, en je hoort niks meer van ze. domweg omdat er gewoon niks bijzonders bijzit.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
wat is er mis met ergens geld aan verdienen als je er ook nog mensen blij mee maakt...ik bedoel ,dr zijn zat idioten die zich heerlijk hebben vermaakt met die muziek en TV show's, why not?...
|
![]() |
ach dat hele idols gebeuren is zo triest.
een vriendin van mij die zegt dat ze kan 'zingen' (tegenwoordig kun je al zingen als je vader jacob redelijk mee kunt blerren) die heeft meegedaan aan de 1ste ronde. Ze was er heilig van overtuigd dat ze heel ver zou komen, dat mens is dus niet eens door de 1ste ronde heengekomen. en helemaal teleurgesteld, en tis een kutjury blablabla. dan heb ik zoiets van 'waar denken die mensen wel niet waar ze mee bezig zijn, gewoon 'ff beroemd worden'' bestaat niet. NO WAY! begin eerst eens met zangles nemen, meer dan de helft die zich daar aanmeld kan geen normale zuivere noot aanhouden , wat komen ze dan doen? Fucking ik kan me daar zó druk om maken, en weet je waarom? omdat ik op een musicalacademie zit, keiharde wereld waar je gewoon een fucking nummer bent, daar moet je eerst eens 3 rondes auditie doen waar uiteindelijk van de 2000 mensen maar 34 worden aangenomen, dan moet je er nog maar voor zorgen dat je zodanig presteert dat je op de academie mag blijven, en dan na die 4 jaar keihard gewerkt te hebben moet je nog maar zien of je er wel of niet komt. ik bedoel dus, er zijn zoveel mensen die jarenlang zangles hebben, heel ijverig en gedisciplineerd bezig zijn, er helemaal voor gaan, alles op alles zetten etc. en tis oh zo moeilijk om er daar doorheen te komen. en dan gaan die debiele gasten bij idols even doen alsof ze 'even beroemd komen wordén' rot op man! 1 week van te voren word er een nummer ingestudeerd, dat pleuren ze daar gewoon ff neer, ze weten niet welke stemsoort ze zijn, of welke techniek ze zingen, of ze uberhaupt met techniek zingen, en dan verwachten ze nog dat ze binnen een half jaar op nummer 1 staan ook? get a life man. ik kan mij daar zooooooo gigantisch druk om maken, gewoon omdat ik 1 van de zoveel duizende mensen ben die op dit moment er echt keihard voor gaat, en dan komen zulke mensen met zon ontzettend laag nivo ff die hele muziekwereld ff verknallen. zoals Jim. tis allemaal errug leuk en aardig dat idols, voor als je niks te doen hebt ja! En er mogen van mij mensen komen die denken dat ze t geweldig kunnen, ze mogen zichzelf gigantisch voor de gek gaan houden. maar waar ik me dan nog t meest aan irriteer is die fucking media! doen alsof ze allemaal zo geweldig kunnen zingen, de enige die een beetje stem had was hind, en dan nog, als je rondkijkt om mijn school pik ik er zo 20 andere uit die beter zingen. ik wil niet opscheppen of wat dan ook, ik ben zelf ook écht verre van perfect, maar ík zie dat in, en ik werk eraan, en die gasten bij idols niet. die hebben de instelling 'ze zeggen dat ik kan zingen, ik studeer wat in, kwak t daar neer, en over een half jaar sta ik 1' en dát is wat is zo HAAT!
Laatst gewijzigd op 27-09-2003 om 14:43. |
![]() |
||
Citaat:
het is eerder de schuld van de programmamaker, je kunt niet iemand de titel geven "idool 2003" da gaat nergens over... Verder ben ik het in grote lijnen wel met je eens, maar ik vind dat je je er nie zo druk over moet maken, van elk beroep heb je de commerciele en de kunstenaars, nou degene waar je bij wil horen, bepaal je zelf, dus laat die pipo's lekker, aan probeer gewoon je eigen leven te lijden... Als ik mensen zie die dat doen wat ik graag doen, die het zwaar verneukt doen, erger ik me ook, maar dat maakt me alleen maar beter, gewoon zorgen dat je niet ook zo wordt. |
![]() |
|
![]() |
Pfff jeetje helpmeplease, maak je niet zodruk, de energie die jij verbruikt om je er druk over te maken kun je beter besteden aan je eigen carrière
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik snap wel dat jullie het overdreven vinden, maar voor mensen die niet zon ontzettende droom hebben als ik, is het denk ik moeilijk voor te stellen hoe druk ik mij daarwel niet om kan maken. Kijk, als het jou droom niet is denk je vast 'laat ze lekker' maar wanneer het écht je droom is en je ziet dit soort dingen gebeuren, zeg je dat écht minder makkelijk. Het is gewoon oneerlijk.
|
En het is nog altijd door de kijkers, dat het populair word, en dat de 'idolen' helemaal hot zijn en goed verkopen. Kun je wel zeggen dat ze niks kunnen en niks zijn, het publiek denkt er dus duidelijk anders over en dat is wat de meeste 'artiesten' willen, faam. Kijk, HelpMePlease, jij kunt het misschien niet zo willen, jij wil misschien kwaliteit leveren en dat snap ik best. Maar als het publiek ook tevreden is met minder, is het dan aan jou je er moeilijk over te maken? Het publiek is altijd al tevreden geweest met minder, en het is realiteit dat deze mensen dan vaak geen blijvertjes zijn. Juist de mensen met het kwaliteit, die blijven!
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
De genoegdoening die je krijgt van het succes wat jij zal hebben nadat je er jaren hard voor gewerkt hebben is groots.. veel grootser dan het succes wat zo iemand in zijn schoot geworpen krijgt met goedkope nummertjes, en dat ik het verschil....
||
![]() |
Citaat:
dank je wel. Ik kom net van de academie en ik had zangles, heb t een tijdje gepraat met de lerares over idols en alles. DIe zei precies wat jij zei. Dank je wel.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
heeej peepszz...
Idols 1 vond ik wel leuk...vooral de audities hihi.. heb er zelf ook over naged8 om mee te doen, maar toch maar niet gedaan..... Uiteindelijk ging het rpogramma me toch wel vervelen...en wie wil nou een IDOL worden??? Sorry hoor, maar een status als jamai of Jim(die een concert had voor 16 jaar en jonger hehe) is nou niet all that...
||
Citaat:
Ik ga ook niet de hele dag soapies of lopen kankeren over hoe slecht ze acteren, want ik weet van mezelf dat ik gewoon beter weet. Als iedereen vind dat "onze jeugd" kut is, had je ook gewoon kunnen kijken naar de gemiddelde acteerprestatie van de cast. Als ik een folder zie met "katja schuurman, johnny de mol en nog zo'n gast" dan denk ik, loop voor hun, maar ik ga mn avond daar niet verneuken. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
En je status hangt natuurlijk helemaal af van de nummers die je zingt, je uitstraling, je gedrag.. En we moeten toegeven dat Jamai en Jim nou nog niet zo volwassen zijn. Maar kijk naar Gareth Gates bijvoorbeeld: zelfde programma, en wat heeft hij voor status? Niet zo-een als onze 'idolen'. Het ligt echt helemaal aan jezelf!
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hoezo wie wil nou een IDOL worden? Genoeg, zo te zien.
En je status hangt natuurlijk helemaal af van de nummers die je zingt, je uitstraling, je gedrag.. En we moeten toegeven dat Jamai en Jim nou nog niet zo volwassen zijn. Maar kijk naar Gareth Gates bijvoorbeeld: zelfde programma, en wat heeft hij voor status? Niet zo-een als onze 'idolen'. Het ligt echt helemaal aan jezelf! Ja okeej..daar ben ik het wel mee eens....ik vind dat vergeleken met engeland en amerika onze Idols een beetje geflopt zijn... Wie kijkt er eigenlijk naar Fame academy?? op BBC
|
Verwijderd
|
ik reageer ff op verschillende dingen:
- Als ik moet kiezen (qua stemgeluid) tussen Gareth en Jamai, kies ik echt wel voor Jamai! - Ik kijk naar Fame Academy 2: ik hoop echt dat Alex wint (ik vind haar vooral in duetten erg goed). - Ik ben naar 'onze jeugd' geweest (was inderdaad zonde van tijd en geld) was gewoon benieuwd hoe (slecht) die soapies zouden spelen; Teun Kuilboer was niet slecht, de andere 2 dramatisch...(en de dialogen saai (ik haakte op de helft af)) Katja kwam over als een kleuter i.p.v. een jaar of 16! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
waarom hebben al de Nederlandse sterren ineens zo'n zwart sjaaltje om!? Teun | 50 | 12-04-2004 15:46 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: De liveshows xx | 500 | 14-03-2004 15:18 | |
Lifestyle |
Langer haar of kort haar mannen Brian 122 | 120 | 10-03-2004 19:44 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: Nog meer amateurs? [3] xx | 500 | 22-02-2004 14:03 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: Jamai een amateur? [2] Negrotiator | 500 | 24-01-2004 21:27 | |
Films, TV & Radio |
Idols komt weer... Anti-Schaap | 499 | 27-12-2003 11:04 |