Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2002, 17:14
gigigirl
gigigirl is offline
hoe zouden jullie het uitmaken met je vriend (of vriendin)??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2002, 17:50
-Meisje-
-Meisje- is offline
Euh... NIET per telefoon of SMS of mail, maar persoonlijk.. elkaar troosten en praten met elkaar enzo...
Voor de groffe onder ons: men neme een aansteker, men blazen het vlammetje uit en men zegge "voila, t is uit"
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 19:20
spinningduck
spinningduck is offline
Ook al is het moeilijk, gewoon face to face, via telefoon of sms vind ik heel laf....heeft een gozer namelijk ook bij mij geflikt, eikel!
Oud 19-04-2002, 19:23
lady_x
lady_x is offline
pif poef paf 't is af

nee euh serieus, zoiest maak je toch zelf uit.
1 keer heb ik het via sms gedaan omdat ik het niet meer aankon zijn stem te horen of hem nog te zien.
zoiets zou ik dus nooit doen maar hij had me enorm gekwetst en dat was voor mij een erg gevoel.

Laatst gewijzigd op 19-04-2002 om 19:26.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 19:31
Gothic
Gothic is offline
vroeger liet ik het altijd iemand anders doen , ik vond het zo zielig iemand te kwetsen. Maar laatste keer heb ik het gewoon gezegt, het was niet echt leuk, maar ja, vind ik wel het eerlijkst...
Oud 19-04-2002, 19:35
Piccola
Piccola is offline
Noooooit per telefoon/sms/email/brief!!! Als ik het uit wil maken dan doe ik dat face to face! Ik wil hem kunnen aankijken. En als je het face to face doet zie je tenminste zijn/haar reactie/gevoel en kan je erover praten enzo. Dat is toch veel persoonlijker en fijner dan via een lullig kort smsje ofzo?! Dat haat ik echt. Je moet maar de ballen hebben om het diegene recht in het gezicht te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 19:37
Piccola
Piccola is offline
Wat trouwens ook kut is, echt lullig gewoon, om het een ander te laten zeggen!! Dat is echt iets voor in groep 6 ofzo.. Als het zo'n verkering is van hoi-doei en meer niet enzo.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 20:03
DEChengst
DEChengst is offline
In ieder geval niet persoonlijk, heb namelijk geen zin om klappen ofzo te krijgen als ze gaat flippen.

-Desecrator
Oud 19-04-2002, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
In ieder geval niet persoonlijk, heb namelijk geen zin om klappen ofzo te krijgen als ze gaat flippen.

-Desecrator
Geeft dit aan dat je toch wel een beetje openstaat voor relaties?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 10:32
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Piccola schreef:
En als je het face to face doet zie je tenminste zijn/haar reactie/gevoel en kan je erover praten enzo.
Alsof diegene op dat moment zin heeft om te praten, die heeft alleen maar zin om boos te zijn lijkt me...helemaal als het onverwachts is. Praten dat komt pas later dat lijkt mij in ieder geval wel beter, want nu is eentje waarschijnlijk nogal geschokt en gaat dan dingen zeggen die ie misschien helemaal nie wil zeggen...maar ja ik ben t r wel mee eens dat t Face To Face moet...
Oud 21-04-2002, 12:11
miro
miro is offline
Ligt eraan waarom t uit gaat. Is het gewoon omdat je er geen zin meer in hebt, of de liefde is over, dan is het natuurlijk face to face. Je praat met elkaar en troost hem als t nodig is. Is hij vreemd gegaan dan zou ik m van 10 verdiepingen hoog van een flat afgooien, nadat ik zn schaamhaar in de fik heb gezet. Of zoals een vriendin van mij heeft gedaan: "tot ziens, u bent de zwakste schakel".
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 12:25
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
miro schreef:
Je praat met elkaar en troost hem als t nodig is.
Waarom zou je op dat moment getroost willen worden door degene die je juist pijn heeft gedaan
Oud 21-04-2002, 12:28
miro
miro is offline
Citaat:
Sithan schreef:

Waarom zou je op dat moment getroost willen worden door degene die je juist pijn heeft gedaan
Toen ik t uitmaakte met mn ex waar ik 2 jaar mee gegaan ben had hij er wel behoefte aan om getroost te worden door mij. Misschien idd een beetje raar. Maar op dat moment was het zo dat hij wel begreep waarom ik t uitmaakte maar gewoon niet meer wist hoe hij nou verder moest. Ehm ja, hoe leg je dat uit.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 12:33
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
miro schreef:

Toen ik t uitmaakte met mn ex waar ik 2 jaar mee gegaan ben had hij er wel behoefte aan om getroost te worden door mij. Misschien idd een beetje raar. Maar op dat moment was het zo dat hij wel begreep waarom ik t uitmaakte maar gewoon niet meer wist hoe hij nou verder moest. Ehm ja, hoe leg je dat uit.
Ja ik begrijp t wel hoor, had ik ook ...maar toch vink t raar...
Reageren

Regels voor berichten