Advertentie | |
|
![]() |
|
Je hebt niet het uiterlijk waarmee jij je kan veroorloven om flink rond te flirten.
Bovendien las ik op je cu2 profiel, uit het cliché rijtje 'houd niet van' dat je alles behalve gek bent op liegen. Dus in die zin heb je eigenlijk al je eigen topic beantwoord.
|
Verwijderd
|
Ik vind haar zeker niet lelijk, dus dat is onzin (ja, mijn oordeel is bindend
![]() Maar het is natuurlijk wel nogal kansloos om iemand aan het lijntje te houden als hij slecht zoent en je ook nog 'ns niet verliefd op hem bent. In twijfel op dat punt geloof ik niet: je weet het wanneer je verliefd bent, en als je het niet zeker weet ben je het niet (meer). Dumpen dus die hap. |
![]() |
||
Citaat:
Jij bent bij lange nog geen rechter van de Hoge Raad der Nederlanden. Jouw oordeel is dus niet bindend ![]()
|
Hmmmm tja ik denk dat je hem gewoon op een subtiele manier moet zeggen dat hij niet kan zoenen. Ik bedoel, een jongen 'dumpen' omdat hij niet kan zoenen is erg triest
![]() Ik zou zelf ook niet weten hoe je zoiets subtiel brengt. Ik heb er gelukkig geen ervaring mee ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
had het niet beter kunnen zeggen ![]() erg kansloos...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Seksualiteit |
als je vriendje nog maagd is en nog nooit verder gegaan is dan zoenen..? maar jij wel meisje833 | 14 | 01-03-2005 14:04 | |
Liefde & Relatie |
vriendje met bindingsangst... :s Palmboompje | 24 | 06-10-2003 08:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Software & Hardware |
[KABEL]Opeens heb ik een nieuw IP :S Verwijderd | 29 | 20-07-2003 20:03 | |
Liefde & Relatie |
Wat is er met mij aan de hand :S Nicebitch | 14 | 06-07-2002 09:13 |