Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2003, 18:43
suikerprinses
suikerprinses is offline
Aarggh... heb nu 3 dagen een nieuw vriendje, maar hij kan gewoon totaal niet kussen... En weet ook eigenlijk niet of ik hem wel zo leuk vind. Het is wel een liefje enzz, maar door dat niet-kunnen-kussen knap ik toch wel een beetje op m af
Wat moet ik hier nou weer mee? Dumpen? Zeggen dat ie niet kan kussen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2003, 18:45
Verwijderd
je moet het hem leren, natuurlijk. gewoon er een beetje omheen praten.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 18:47
Lindatje
Lindatje is offline
Nope geen van beide... Dumpen is zonde, daar kun je spijt van krijgen en de andere manier: dan streel je niet echt zijn ego. Vinden de meeste mannen niet leuk, al blijft eerlijk zijn het beste maar ik zou het ook niet snel doen. Ik had ook een vriendje eerst dat niet kon kussen. Je hebt net een nieuw vriendje en alles is dan nieuw. Misschien vindt hij ook wel dat jij niet kunt zoenen. Of iemand wel of niet goed zoent is heel persoonlijk. Samen kom je er echt wel achter wat 'jullie' manier is. Dat duurt even maar doort juist lekker veel te zoenen komt het helemaal goed. Geef ondertussen gewoon aan wat je lekker vind. Dat gaat echt vanzelf! En dan kun je er later alleen nog maar om lachen! Dus niet te snel opgeven: leer elkaar kennen, op alle gebieden, dus niet alleen het zoenen en dan komt het zoenen ook goed!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 18:48
DEChengst
DEChengst is offline
Je bent te jong om je energie aan dat soort zaken te verspillen. Op naar de volgende.
Oud 26-09-2003, 18:49
suikerprinses
suikerprinses is offline
Ja maar... maar... maar...
Ik weet dus ook niet of ik wel echt verliefd op m ben. Vind het ook gewoon weer moeilijk wennen, het idee dat k geen vrijgezel meer ben. En er is dus nog een jongen die ik wel leuk vind, niet verliefdverliefd, maar die kan dus zooo lekker zoenen.
Pff, volgens mij zit het niet zo goed tussen mij en mn vriendje. En vind het eigenlijk ook niet eerlijk om hem de indruk te geven dat dat het wel zit. Want.. ik zie m nu 2 weken niet *of 1x als dat gaat lukken, beetje moeilijk dus om elkaar te leren kennen*
ZUCHT
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 18:56
Verwijderd
mag k vragen waarom je dan verkering met em hebt als je niet zeker weet of je em leuk vind? mja, sorry, maar ik vind dat dus niets, hè? misschien doe je hem er wel pijn mee, ofzo.

denk daar eerst over, voordat je em leert zoenen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 19:14
Gothic
Gothic is offline
Ja, herkenbaar. Ik heb meerdere malen een vriendje gehad die niet kon zoenen, of waarvan ik dat vond. Maar als je elkaar langer kent, past het op elkaar aan en dan wordt het vanzelf beter. Zorg dat jij de dominante bent, dan wordt het vanzelf anders...

Bij mij was het een keer zo dat die jongen ongelofelijk grote mond had, letterlijk en dikke lippen enzo. Dat werkte niet, maar hij deed z'n mond gewoon verder open ed, en dan vanzelf past het op elkaar aan...

Wat doet jouw vriendje niet goed?
Oud 26-09-2003, 19:26
DeGexxte
DeGexxte is offline
Als je niet zeker weet of je 'm leuk vind...

Als je het 'm nu dumpt is het zielig, en als je dán pas weet wat je mist, is het lastig om 'm weer terug te krijgen.

Hem 'valse' hoop geven door het aan te houden zonder je écht stapelverliefd op 'm bent vind ik minder. Tuurlijk, je kan zeggen dat je hem aan het lijntje houd, dat je hem valse hoop geeft, maar nu kan hij nog genieten van het fijne gevoel dat verliefdheid geeft... Hoe langer hoe beter toch? Voor die jongen dan

En het niet kunnen zoenen...
Als je dáár een jongen voor dumpt, vind ik het echt triest.
Alsof je alleen een relatie neemt voot het zoenen.
Ik denk dat er veel belangrijkere dingen zijn dan wel of niet kunnen zoenen.

En ik kan me vinden in het feit dat hij misschien ook wel van JOU vind dat je niet kan zoenen. Ieder zijn eigen manier toch?

Ik wens je veel geluk met die jongen!
Oud 26-09-2003, 19:45
Some
Some is offline
je hebt al vele nuttige tips gekregen maar als je nu al niet echt verliefd bent komt het denk ik niet goed. Hoe verder je in een relatie komt hoe 'minder' het meestal word. En dattie niet kan zoenen, dat kun je hem leren zoals gezegd en als je hem daardoor dumpt: sorry maar beetje zielig dan houd je gewoon te weinig ook van hem..
denk goed na!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 19:55
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
geen zin om alles te lezen
maar op een subtiele manier kan je wel duidelijk maken hoe het wel moet
'probeer is zo en zo?'
Oud 26-09-2003, 19:55
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
zeg m hoe je liever zoent.. mijn ex (waar ik uiteindelijk nog 2,5 jr bij was gebleven) kon ook totaal nie zoenen
toen we in euro disney waren zei ik: ik wil zo nie zoenen ga maar op mijn manier zoenen en sindsdien doet ie niet anders meer en heb naderhand nog een paar keer te horen gekregen: damn niemand zoent zo lekker+geil als jij
nu leert hij t anderen whhahaha

(tjah sorry kan er echt niet tegen als ik met n wasmachine moet zoenen)
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 19:58
Verwijderd
kijk... de reden dat ik me zorgen maak om het feit dat ik een zoen bewaar voor iemand die ik echt leuk....

dat ze daar op af knapt... nou ja
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 20:43
suikerprinses
suikerprinses is offline
Ik knap niet af op de manier waarop hij zoent... Vind het alleen een vervelende bijkomstigheid. Maar als daar nog bijkomt dat ik hem eigenlijk niet zo heel leuk vind en eigenlijk iedereen wel leuk vind enzo.. *sletje* Denk dat k m morgen maar even op ga bellen
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Flindertje schreef op 26-09-2003 @ 21:43:
Ik knap niet af op de manier waarop hij zoent... Vind het alleen een vervelende bijkomstigheid. Maar als daar nog bijkomt dat ik hem eigenlijk niet zo heel leuk vind en eigenlijk iedereen wel leuk vind enzo.. *sletje* Denk dat k m morgen maar even op ga bellen
Ik vind jou eigenlijk ook wel heel erg lelijk.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 23:38
Verwijderd
Citaat:
MCH schreef op 27-09-2003 @ 00:22:
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 16:58
suikerprinses
suikerprinses is offline
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 17:06
Tuinkabouter !!
Tuinkabouter !! is offline
* Dumpen omdat iemand niet kan zoenen getuigt van oppervlakkigheid *
Oud 27-09-2003, 17:12
Verwijderd
Citaat:
MCH schreef op 27-09-2003 @ 00:22:
haha, dat is DE post die dit topic nodig had!!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Flindertje schreef op 27-09-2003 @ 17:58:
>:]
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 17:34
Overjoyed
Overjoyed is offline
Je hebt niet het uiterlijk waarmee jij je kan veroorloven om flink rond te flirten.
Bovendien las ik op je cu2 profiel, uit het cliché rijtje 'houd niet van' dat je alles behalve gek bent op liegen.
Dus in die zin heb je eigenlijk al je eigen topic beantwoord.
Oud 27-09-2003, 17:55
Verwijderd
Ik vind haar zeker niet lelijk, dus dat is onzin (ja, mijn oordeel is bindend ).

Maar het is natuurlijk wel nogal kansloos om iemand aan het lijntje te houden als hij slecht zoent en je ook nog 'ns niet verliefd op hem bent. In twijfel op dat punt geloof ik niet: je weet het wanneer je verliefd bent, en als je het niet zeker weet ben je het niet (meer).

Dumpen dus die hap.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 18:09
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-09-2003 @ 18:55:
Ik vind haar zeker niet lelijk, dus dat is onzin (ja, mijn oordeel is bindend ).

Jij bent bij lange nog geen rechter van de Hoge Raad der Nederlanden. Jouw oordeel is dus niet bindend
Oud 27-09-2003, 18:50
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 27-09-2003 @ 19:09:
Jij bent bij lange nog geen rechter van de Hoge Raad der Nederlanden. Jouw oordeel is dus niet bindend
oh, in dit geval wel hoor.
Oud 27-09-2003, 22:34
Verwijderd
Ik HAAT wispelturigheid...
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 22:51
Orion16
Orion16 is offline
Had dan ook niet met em' genomen.. Ik kon op mn 16e ook nog helemaal niet goed zoenen, nou en
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2003, 00:09
suikerprinses
suikerprinses is offline
Als oppervlakkige en lelijke puber mag ik, geloof ik, best op zn tijd een beetje wispelturig zijn..!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 00:23
Verwijderd
Je lijkt je niet echt om zijn gevoelens te bekommeren, volgens mij kan het je werkelijk geen hol schelen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 13:32
Ferrum
Ferrum is offline
Dumpen die handel natuurlijk. In een relatie gaat het immers ook alleen maar om het zoenen.
Oud 28-09-2003, 16:48
Luna
Luna is offline
volgens mij ben jij nog helemaal niet toe aan een vriendje, anders maak je geen probleem van zo'n minpuntje, waar je gemakkelijk wat aan kan doen trouwens.
Oud 28-09-2003, 17:00
Sade
Sade is offline
Hmmmm tja ik denk dat je hem gewoon op een subtiele manier moet zeggen dat hij niet kan zoenen. Ik bedoel, een jongen 'dumpen' omdat hij niet kan zoenen is erg triest
Ik zou zelf ook niet weten hoe je zoiets subtiel brengt. Ik heb er gelukkig geen ervaring mee
Oud 28-09-2003, 18:41
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
GND86 schreef op 28-09-2003 @ 18:00:
Hmmmm tja ik denk dat je hem gewoon op een subtiele manier moet zeggen dat hij niet kan zoenen. Ik bedoel, een jongen 'dumpen' omdat hij niet kan zoenen is erg triest
Ik zou zelf ook niet weten hoe je zoiets subtiel brengt. Ik heb er gelukkig geen ervaring mee
Maar ik ga m ook niet dumpen omdat ie niet kan kussen... Kga het aankijken om te kijken of k m echt leuk vind.. En in de tussentijd leer ik m kussen
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 17:02
Sade
Sade is offline
Citaat:
Flindertje schreef op 28-09-2003 @ 19:41:
Maar ik ga m ook niet dumpen omdat ie niet kan kussen... Kga het aankijken om te kijken of k m echt leuk vind.. En in de tussentijd leer ik m kussen
Dan is het goed
Oud 29-09-2003, 17:20
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-09-2003 @ 18:55:

Maar het is natuurlijk wel nogal kansloos om iemand aan het lijntje te houden als hij slecht zoent en je ook nog 'ns niet verliefd op hem bent. In twijfel op dat punt geloof ik niet: je weet het wanneer je verliefd bent, en als je het niet zeker weet ben je het niet (meer).

Dumpen dus die hap.

had het niet beter kunnen zeggen
erg kansloos...
Reageren

Regels voor berichten