Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Je kunt ook gewoon een keer boos er om worden hoor.
Ik zit nu in eenzelfde soort situatie, alleen dan andersom. Ik ben degene die moeilijk doet. Deed. Hij heeft mij heel duidelijk op de feiten gewezen, waardoor ik na ben gaan denken. Er over praten kan dus helpen ![]()
|
Verwijderd
|
ik zou gewoon doen waar jij je lekker bij voelt maar hem daarbij niet te veel overladen met smsjes of emailtjes of zo - het is nog maar kort aan en hij heeft bindingsangst dus...
bij mij lijkt het altijd alsof AL mijn vriendjes bindingsangst hebben misschien trek ik dat onbewust aan of zo... ![]() |
![]() |
|
![]() |
he iedereen! ik heb ook een probleempje!
ik vind een JONGEN heel erg leuk en hij mij waarschijnlijk ook, maar euh wij zijn beiden te verlegen om naar elkaar toe te stappen. we hebben elkaars emailadres en ik zie heb ook wel vaak in de bar.... wat moet ik doen liefs moi (k)(K)(K)
|
![]() |
Ik ben zo'n persoon. Ik heb nu een vriendin en dat gaat heel goed, maar ik heb me wel af zitten vragen of zij wel echt was wat ik zocht. Ik wil graag vrijheid hebben ook op liefdesgebied. Maar toen we het daarover hebben gehad bleek dat we op dezelfde lijn zaten, hehe.
||
![]() |
Offtopic:
Citaat:
Lijkt me een moeilijk situatie. Mijn vorige vriendje (wat tevens mijn eerste was ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ok, ik zal het nog wel ff aankijken, want hij kan er tenslotte ook weinig aandoen..
![]() Maar wél wil ik duidelijk hebben dat we elkaar trouw zijn ondanks onze 'relatie' nog niet zo heel serieus is.. Daar hebben we namelijk niet echt iets over afgesproken en ik beschouw het als vanzelfsprekend. Weet alleen niet hoe hij erover denk en wil eigk ook niet het tegendeel ontdekken als ik hem ergens in de stad zie zoenen met een meisje ofzo.. Kan ik dit gewoon aan hem vragen (zovan; ik vroeg me af, loop ik nu eigk nog het risico jou te zien zoenen met een ander meisje? en zo ja, laten we er dan maar mee kappen) of kan ik dat beter over een paar weken vragen als het wat serieuzer is..?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Ja. Tijd gunnen. Maar als je op den duur toch dat gevoel blijft houden van; 'Ik mag hem nu niet SMSen want..', dan moet je toch voor jezelf bepalen of dit nu wel goed voor jou is. Meneer mag dan wel bindingsangstig zijn, jij hebt ook recht op duidelijkheid. Dus.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst? Raar verhaal... Ik snap er niets van ! Tommy1988 | 6 | 21-10-2011 12:05 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic nummero 125 Verwijderd | 494 | 03-04-2008 21:08 | |
Liefde & Relatie |
Jagen Luego | 14 | 16-11-2007 15:42 | |
Liefde & Relatie |
bindingsangst ???? Trinity | 16 | 29-10-2005 21:16 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendje doet raar meisje833 | 50 | 22-06-2005 12:27 | |
Liefde & Relatie |
bindingsangst of gewoon veel twijfels, of...?? :S tell me? Verwijderd | 11 | 15-04-2002 11:37 |