Advertentie | |
|
![]() |
|
wauwie! djeez fan, hij zegt zoveel! niet cliché heel erg mooi zelfs zo in zijn simpelheid(?!) niet simpel want ik kan het niet, je snapt me toch wel
![]() probeer broederschap maar eens ingewikkeld en niet cliché te schrijven das pas vaag... je kan natuurlijk beter, misschien moet je er meer over hem en jou schrijven, kom je steeds dieper. en vager ![]() ik zie je! xxxxxxxxxx kip hou van jou ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ech heel leuk, geen cliche, or. Prachtig!! |
![]() |
|
![]() |
heej fanti,
snap wat je bedoeld, in principe zijn dat soort gevoelens ook nog niet zo uitgedragen dat je ze ook anders dan cliche op kunt schrijven, zoals liefde bedoel ik dan... Maar sommige gevoelens kun je ook gewoon lekker opschrijven omdat je ze simpelweg gewoon zo voelt! ik snap je maar toch was het geen kinder gedichtje op rijm a la hartendief etc. als je begrijpt wat ik bedoel. Hij is mooi herkenbaar en touching, gewoon omdat dat zo is kus Han |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vader haat mij (help mij alsjeblieft) Verwijderd | 12 | 21-07-2013 12:48 | |
Verhalen & Gedichten |
WEDSTRIJD-POLL: Predikt de waanzin en de zwartgalligheid! xineof | 231 | 22-01-2006 15:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Litteken & Mijn mooie Madeleine Zepp | 11 | 04-06-2005 18:32 | |
Liefde & Relatie |
Bang mn broertje kwijt te raken aan ADHD Verwijderd | 21 | 30-06-2004 17:27 | |
Verhalen & Gedichten |
{verhaal} Broer. Kip187 | 0 | 26-11-2002 15:16 |