Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat een vervelend vak! Denk je dat je van de exacte vakken af bent, (ik doe C&M) krijg je ook nog eens ANW! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
tis meer voor je algemene kennis. Ik vind anw wel geschikt voor em of cm, maar zekers niet voor ng of nt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij moeten nog best veel opdrachten maken. naja, veel valt mee, maar je moet veel opzoeken enzo.
Je moet p.o's maken en die waren wel simpel (artikel schrijven over een onderwerp bij ons) en de tentamens ook wel, alleen nu een p.o. en dan moet je 20 minuten lesgeven aan de rest van de groep met een klein groepje mensen. Dat is wel ffies kut. Alleen ik moest dus ook zoeken naar het ontleden van het menselijk lichaam, alleen ik heb nog niet echt iets goeds gevonden op internet. Weet iemand daar wat van? |
![]() |
|
ANW roeleert
ik vond het in de 4e echt 1 van de leukere vakken, gewoon simpelweg de vragen (met antwoord) uit je kop stampen en je hebt een 8 of een 9!! alleen met het domein sterrekunde had ik (als C&M-er) veel problemen mee.. Dus als je dat niet snapt, trek dan wel vroegtijdig aan de bel bij iemand die het wel snapt, want door die sterrekunde is mijn eindcijfer een stuk omlaag gegaan! ps. wat vind je er tot nu toe van? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zit in vwo4 en heb dit jaar dus voor het eerst Anw. Ik vind het verschrikkelijk want we hebben er heel erg veel huiswerk voor. Van onze leraar moeten wij van alles een samenvatting maken (dat kost heel veel tijd, aan het eind van het jaar heb je dus zowat je hele boek overgeschreven) En overal moet je de anwoorden van de vragen weer kleuren met het stuk waarin het voorkomt in je samenvatting. Ook moeten wij alle eindtermen doen, het schrift met de samenvattingen, extra opdrachten (die verzint hij zelf en zijn heeeel uitgebreid) inleveren met het pw enz, enz. Zo dit was ff mijn mening over Anw bij ons op school. Het is gewoon niet normaal. Ik snap dat als je alleen die vragen hoeft te maken en af en toe een pw dat het een eitje is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[ANW] de ANW link met drugs.. .snotaapje. | 1 | 28-01-2010 16:18 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[ANW] ANW huiswerkvragen angel@ | 3 | 21-03-2009 13:28 | |