Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2003, 18:41
You_Do_It
You_Do_It is offline
Wat is ANW nou precies?? Ik hoorde dat je dingen kreeg van hoe de zon werkt enzovoort. Klopt dat? En is het moeilijk??
(Ik heb het vak nog niet zit nu in de derde)
Oud 19-03-2003, 18:46
xGurlyx
xGurlyx is offline
Anw is een vak waarbij je idd over het heelal en van dat soort dingen leert, ook over Gezondheid, biotechnologie, techniek en productie (tenminste dit hebben wij bij Anw). Bij ons op school is het niet zo moeilijk.. Maar ik weet niet hoe dat bij jou op school is..
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 18:46
hi
hi is offline
ANW is dat nogsteeds niet afgeschaft raar. Het is trouwens een vak waarin je een mini klein beetje biologie, natuurkunde, scheikunde, wiskunde, aardrijkskunde krijgt. Met hele trieste opdrachten. Ik ben geloof ik een beetje negatief
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 18:49
Mariebel
Mariebel is offline
ANW is echt supersimpel! Je krijgt van alles een beetje en gaat absoluut niet diep op de stof in. Vaak is het voldoende om de avond voor een toets alles een keer door te lezen en verder het hele kwartaal niets te doen. Aan de opdrachten heb je namelijk helemaal niets!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 19:06
TIGEK
TIGEK is offline
Citaat:
Mariebel schreef op 19-03-2003 @ 19:49:
ANW is echt supersimpel! Je krijgt van alles een beetje en gaat absoluut niet diep op de stof in. Vaak is het voldoende om de avond voor een toets alles een keer door te lezen en verder het hele kwartaal niets te doen. Aan de opdrachten heb je namelijk helemaal niets!
Bij mij niet maar dan heb ik ook een irritante leerkracht
Oud 19-03-2003, 21:39
pure dutch
pure dutch is offline
het is gewoon een soort van algemene ontwikkeling. niet egt lastig gewoon afsluiten met een 8 dan is er nix aan de hand.

zit idd wa bio-sk-na-sterrenkunde-verzorging ect in
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 21:43
Verwijderd
Citaat:
pure dutch schreef op 19-03-2003 @ 22:39:

zit idd wa bio-sk-na-sterrenkunde-verzorging ect in
alleen dan op een bijzonder triest niveau
kheb er zowat geen flikker uitgevoerd en ik stond een 8
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 21:49
pure dutch
pure dutch is offline
zei ik toch dat je een 8 moest staan

maar idd tis schijt simple. tis eerder voor die alpha's ect die er gewoon weinig van snappen en toch nog het id willen hebben dat ze wat van de EGT wereld will snappen
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 12:58
sportbabe
sportbabe is offline
ANW... Pffff.... zo'n onboeiend vak als je een Natuurprofiel hebt! Het heeft ook neits met formules ofzo te maken. Het is gewoon puur 3 hoofdstukken per repetitie in je hoofd stampen. Een soort geschiedenis dan, maar dan over het zonnestelsel en allemaal verschillende theoriën.

Sorry dat ik zo negatief ben, maar het is echt tijdverspilling..
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 13:31
Lopez & Milano
Lopez & Milano is offline
Bij mij op school is ANW egt niet te volgen...
Van dei vent moet je per Proefwerk een pakket van 60 stencils lezen en dan nog het boek erbij ook...
Verder laat ie je maan- en zonne metingen doen... Waar je dus egt geen hol van begrijpt. En geeft ie tussendoor ook og eens onverwachte so's, (waar iedereen dus een 1 voor haalt). Die vent heeft altijd gelijk en als je tijdens de les geluid maakt.. MAfg je een paragraaf overschrijven uit het boek... En in mijn geval is dat dan dus zo'n 14 kantjes per keer en ik schrijf egt nie groot...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 17:45
sportbabe
sportbabe is offline
Dan heb jij de tegenpool van mijn docent; het is bij mij in de klas 1 grote chaos. af en toe stopt hij er een videoband in de recorder, maar die haalt hij er 2 minuten later weer uit omdat niemand kijkt. Inmiddels komen er nog maar heel weinig mensen opdraven.. ( )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten