Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2003, 19:03
black pear!
black pear! is offline
Wie kan mij het einde van the sixt sense uitleggen. Dat deel dat die man tegen zijn vrouw praat en zijn ring op de grond rolt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2003, 19:10
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 19:33
Verwijderd
ik weet het ook niet meer precies.

Hij was zelf ook al die tijd dood. en hij komt pas aan het einde van de film tot die conclusie. en dat jongetje zag al dode mensen (geesten) dus daar kon hij wel mee praten.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 19:42
hasseltboy
hasseltboy is offline
Ja aan het begin van de film zie je dat hij word doodgeschoten door die gek en dus komt hij er aan het eind achter dat hij dood ging en niet genas zoals hij waarschijnlijk zelf dacht.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 19:43
synclinorium
synclinorium is offline
geesten zien alleen wat ze willen zien. hij had het gevoel dus dat hij nog iemand moest helpen ( dat jongentje). toen het jongetje het had geaccepteerd dat hij doden kon zien en dat hij ze moest helpen, was hij klaar met zijn "werk". en kwam hij eigenlijk tot rust. omdat zijn vrouw zijn ring in zijn hand had betekende dat, dat hij dood was anders had hij hem zelf wel om. en toen hij bij zijn vrouw ging staan, blies ze wolkje uit. en dat jongetje had een keer tegen hem gezegt dat als er geesten bij hem waren dat hij het dan koud had. en zij had het dus ook koud toen hij dichter bij kwam staan.

hoop dat het nu beetje meer duidelijker voor je is.
ik vind het een super mooie film
Oud 19-11-2003, 19:45
miro
miro is offline
Ik weet niet of iedereen hier het leuk vindt dat jullie geen spoiler tags gebruiken......
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 20:49
Screaming Slave
idd.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 21:06
actionhank
actionhank is offline
"Wie kan mij het einde van the sixt sense uitleggen. Dat deel dat die man tegen zijn vrouw praat en zijn ring op de grond rolt"

Dat is de eerste post. Al wil je de film niet gespoiled hebben, dan lees je toch niet verder?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 21:09
Gutterflower
Gutterflower is offline
Voor de zekerheid toch maar even een:

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 21:10
miro
miro is offline
Citaat:
actionhank schreef op 19-11-2003 @ 22:06:
"Wie kan mij het einde van the sixt sense uitleggen. Dat deel dat die man tegen zijn vrouw praat en zijn ring op de grond rolt"

Dat is de eerste post. Al wil je de film niet gespoiled hebben, dan lees je toch niet verder?
Scroll ns helemaal naar boven? Dan zie je sowieso de eerste drie reacties, erg moeilijk om daar dan niet naar te kijken. Bovendien zijn die tags niet voor niets uitgevonden. Een topic loopt vaak uit op leuke info over een film, das dan leuk om te weten, niet zoveel moeite voor andere mensen om effe wat tags om je tekst heen te zetten lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 21:12
Screaming Slave
Citaat:
actionhank schreef op 19-11-2003 @ 22:06:
heb jij een 2 inch monitor met 64x48 resolutie of ben je gewoon retarded? trouwens, je tweede zin is nogal 'turkennederlands', zoals dat in het jargon heet.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 21:15
thunder110
thunder110 is offline
Jemig, zo'n moeilijke film was het niet, hoor.
Oud 19-11-2003, 21:20
actionhank
actionhank is offline
Citaat:
Screaming Slave schreef op 19-11-2003 @ 22:12:
heb jij een 2 inch monitor met 64x48 resolutie of ben je gewoon retarded? trouwens, je tweede zin is nogal 'turkennederlands', zoals dat in het jargon heet.
Flikker op met je geflame nerd. Je leest toch de vraag eerst? Ik vind dat geklooi met honderdduizend spoilertags in topics nogal overdreven (zie matrix-topic).
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 21:40
black pear!
black pear! is offline
thnx voor uitleg

wat is trouwens een spoiler snap er nix van
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 21:46
Gutterflower
Gutterflower is offline
Als je de film nog niet gezien hebt, is het niet leuk om al te weten hoe het bijvoorbeeld afloopt, vandaar.

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=542464
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 21:48
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Gutterflower schreef op 19-11-2003 @ 22:46:
Als je de film nog niet gezien hebt, is het niet leuk om al te weten hoe het bijvoorbeeld afloopt, vandaar.

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=542464
Daarom staat er toch (SPOILER!) in de topictitel?
Oud 19-11-2003, 21:48
Gutterflower
Gutterflower is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 19-11-2003 @ 22:48:
Het was een antwoord op de vraag in de post daarvoor.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 21:53
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Gutterflower schreef op 19-11-2003 @ 22:09:
Voor de zekerheid toch maar even een:

Spoiler
Dat is het grappige als je m de 2e keer ziet, dat doet ie nl helemaal niet
Oud 19-11-2003, 21:56
Verwijderd
sixth
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 21:56
Gutterflower
Gutterflower is offline
Citaat:
Sithan schreef op 19-11-2003 @ 22:53:
Ah oké. Ik heb hem een hele tijd geleden gezien. Eén keer dus. Als ie weer eens op tv is zal ik nog eens kijken.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 22:02
miro
miro is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 19-11-2003 @ 22:48:
Ja maar die stond er net nog niet (fb heeft m veranderd)
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 22:03
Screaming Slave
Citaat:
actionhank schreef op 19-11-2003 @ 22:20:
Flikker op met je geflame nerd. Je leest toch de vraag eerst? Ik vind dat geklooi met honderdduizend spoilertags in topics nogal overdreven (zie matrix-topic).
lees mijn post nog een keer, dipshit. niet iedereen leest zo langzaam dat ze hier geen last van hebben, zoals jij.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 22:53
actionhank
actionhank is offline
Als jij nou eens niet zo zielig vijandig en arrogant doet.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 23:24
Screaming Slave
Citaat:
actionhank schreef op 19-11-2003 @ 23:53:
Als jij nou eens niet zo zielig vijandig en arrogant doet.
je maakt gewoon een extreem domme opmerking en gaat die daarna ook nog verdedigen. dus voortaan gewoon ff nadenken en dan komt alles goed.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 23:39
actionhank
actionhank is offline
Ja en jij maakt gewoon een extreem domme en offensieve opmerking en gaat die nog verdedigen ook.

Zo kan ik het ook. Dus laat maar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2003, 23:41
Screaming Slave
Citaat:
actionhank schreef op 20-11-2003 @ 00:39:
Ja en jij maakt gewoon een extreem domme en offensieve opmerking en gaat die nog verdedigen ook.
nope. maargoed, er staat nu SPOILER! in de topictitel, dus het blijkt wel dat je geen gelijk hebt. this conversation is over
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 08:51
Ieke
Ieke is offline
Ik heb spoiler in de topictitel gezet omdat ik geen zin had om alle berichten aan te gaan passen. Dit is voor mij een stuk handiger.
Oud 20-11-2003, 10:30
legatus
legatus is offline
Citaat:
Altijd leuk, een kinderpsychiater die niet discussieert met de ouders over hun kind: "Ik zat daar gewoon de hele tijd in de stoel te wachten op hem, dat zijn moeder niks wil zeggen dat is haar zorg". Het is wat jammer dat deze hele film opbouwt naar het "verrassende" einde en daarmee logica ter zijde legt.
Oud 20-11-2003, 12:13
ABrules
ABrules is offline
ja, hij zit bij die moeder... maar hoe komt hij daar binnen? dan zou hij toch aangebeld moeten hebben om daar naar binnen te komen...

maar de oplossing is waarschijnlijk dat je als geest gewoon ergens bent als je dat wilt... ook al ben je vergeten dat je dat wilt... waarschijnlijk zat hij plotseling bij die moeder vlak voordat dat jochie binnenkwam, met het idee dat hij een gesprek had gevoerd... of ie dat nu gevoerd heeft of niet... dat gelooft ie...

geesten schijnen nogal vergeetachtig te zijn ze vergeten dat ze dood zijn... en ook als hij dat jochie voor het eerst ontmoet... ze zijn alweer een jaar verder, maar er is voor hem van alles gebeurt in dat jaar, maar daar heeft hij helemaal geen erg in, het is alsof hij net een dag later wakker is geworden...
Oud 20-11-2003, 12:31
legatus
legatus is offline
Citaat:
ze vergeten dat ze dood zijn...
Eerder dat ze het niet door hebben, of nog iets moeten volbrengen voordat ze naar het hiernamaals mogen.
Reageren

Regels voor berichten