Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is idd ziek, maar zolang je zelf er nx mee te maken hebt vind ik niet dat je je er zorgen om hoeft te maken. Er zijn mensen die andere levende wezens open snijden en alle bloederige ingewanden lekker in hun bed leggen ofzow.Of figuren die baden in bloed. Maar die mensen zullen er altijd blijven en je kan er nx aan doen, hoe hard je ook probeert.
|
![]() |
|
Ik vind het zielig voor die puppy, net als bij zeehondjes, die worden gewoon doodgeknuppeld, en sommige worden gewoon levend gevild! Echt dierenmishandeling, voor de verder rest heb ik ooit een deel gezien met een vent die ging Bungie Jumpen, maar toen hadden ze een rekenfout gemaakt of zoiets en hij sloeg te pletter. Sommige mensen kunnen er gewoon niet zo goed tegen om lichaamsdelen zien rond te vliegen.
De echte domme mensen zijn die nieuwsgierig zijn, ze weten dat ze er niet tegen kunnen, maar toch moeten ze het zien. Kijk gewoon niet als je het niet leuk vind.
||
Citaat:
-Desecrator
||
Citaat:
Ik neem aan dat niemand het een LEUKE film vind.. maar tis wel eens goed om eens te kijken vind ik DAAROM keek ik die film...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Iedereen kan zijn computer daarop aansluiten, net zo goed als een site hosten. Ook daar ben je niet veilig en al helemaal niet bij Kazaa (want die monitoren alles).. |
![]() |
||
Citaat:
"Oh ik heb er verder toch niks mee te maken,dus het is niet erg" Als iedereen zo denkt gebeurd er natuurlijk nooit wat. Net als dat er iemand voor je neus in elkaar geramd word en jij zegt "oh ik heb er niks mee te maken dus laat 'm maar" |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik zag laatst bij een programma dat in bepaalde gedeelte van azie honden leven worden vermoord, omdat wij daar bondjassen van willen.
Het hondenhaar zat zelfs in kleding van didi. Die honden leden een vreselijk leven in een klein hokje, werden dan als ze groot genoeg waren aan twee poten opgehangen en dan werd te buik opengesneden, terwijl ze nog leefde! Nou ja ik wist eigenlijk niet wat ik er van moest denken, en ik weet ook niet wat ik er aan moet doen, maar ik snap het gewoon niet.. Maar ik snap eigenlijk ook niet dat ik nog vlees eet, ik vind opzich vlees eten niet raar, maar de manier waarop de mens het doet is eigenlijk ziek. Ik snap ook niet hoe mensen kunnen denken dat ze een superieur ras zijn, of dat ouders tegen hun kinderen zeggen ' er kan er altijd maar 1 winnen' dat vind ik een rare uitspraak.. maar ja goed.. ja ik vind de wereld ziek eigenlijk. |
![]() |
|
![]() |
Het trieste er aan is dat iedereen, de mens het in zich heeft om zo te leven en dit soort dingen te doen. Iedereen werkt immers ook al mee aan de verkloting van de wereld.
Wat jij zag van dat hondje. bijna iedereen eet vlees, maar die mensen willen niet zien hoe het geslacht wordt, dat vind ik nog veel hypokrieter. En dat mensen elkaar slachten. tja.
|
Verwijderd
|
gelukkig zijn er ook nog mensen die inzien dat de wereld dood en dood ziek is.
langzamerhand begin ik een grotere afschuw te krijgen tegen de mens (en ja ook tegen mezelf). ik haat het gewoon om een mens te zijn! ik weet niet goed wat ik er tegen kan doen. ben lid van greenpeace ed. maar ik wil ZELF iets doen. iemand misschien ideeen? knuf mir |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je kunt er weinig aan doen dat je een mens bent, vind het wel goed van je dat je lid bent van Greenpeace. Misschien wordt het in de toekomst nog wel eens mogelijk om jezelf te laten ombouwen in een dier ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
mja, wat de oorzaak ook is.... er moet nog veel veranderen voordat de wereld echt goed in elkaar zit... heel veel. |
![]() |
|
hehe
die goeie oude faces of death heb ze ook allemaal gezien maar ik heb niet zo ver moete zoeken voor ik wist dat de wereld verziekt is weet je iemand van in je klas zal waarschijnlijk al eens in haar of zijn polsen gesneden hebben bijna iedreen van je klas zal wel eens aan zelfmoord hebben gedacht we leven nu eenmaal in een verziekte maatschappij waarin we mensen kweken zoals de jongen in Duitsland (Wie het nieuws niet volgt, Robert schoot geloof ik 14 leerkrachten en 2 leerlingen en een politieman neer en pleegde zelfmoord) en dat is niet zijn schuld we zijn verzwakt door onze inteligentie, slecht en ondoordenkend geworden wij zijn nu eenmaal de apocalyps in deze wereld niet 1 of andere 4 ruiters het zijn gewoon wij die de wereld al dit leed aandoen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai Kil Moon #1287 Schrödinger | 500 | 23-01-2011 01:44 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesprobleem ULTRA8 | 58 | 25-07-2007 19:02 | |